פינות אוכל מעץ אלון מבוקע – כי על איכות לא מתפשרים

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    מזל טוב! החלטתם להחליף את פינת האוכל שלכם. אין ספק שזוהי החלטה מרגשת כי לפינת אוכל יש תפקיד מאד מהותי בבית.

    בין אם אנחנו מדברים על פינות אוכל מעץ אלון מבוקע ובין אם אנחנו מדברים על פינות אוכל אחרות. אורח החיים המודרני גרם גם לפינת האוכל להפוך למרכז הבית. אנחנו מכינים עליה שעורי בית, לומדים עליה למבחנים.

    מנהלים סביבה שיחות עם מטעמים ומתכנסים בה לארוחות משפחתיות וחגיגות מרגשות. כך שזה רק טבעי שאנחנו נרצה פינת אוכל שתהיה חזקה, עמידה, וגם מעוצבת יפה. כי אם היא כבר מרכז הבית, שתהיה לנו מספיק דקורטיבית גם.

    פינות אוכל מעץ אלון מבוקע – מה הסגנון שמתאים לנו?

    אם יש משהו שריהוט יכול לעשות בצורה נפלאה, הוא קאמבק. כך למשל חזרה לאופנה פינת האוכל העגולה משנות השבעים. הפינה הזאת מאד פופולרית ויש לה אפקט נעים ומחבק. היא מקרבת בין האנשים היושבים בה היות ואין בה ריחוק פיזי גבוה. וניתן גם לנהל שיחה ממש בגובה העיניים

    פינות אוכל מעץ אלון מבוקע ומכל חומר בעצם, היא בעלת אפקט מגבש. פינת אוכל עגולה היא בעלת אפקט בדיוק כזה, שגורם לאנשים לרצות להתקרב.

    קיימות לא מעט פינות אוכל מעץ מלא מסוגים שונים של עצים. העצים עוברים עיבוד, וגם מאמתים אותם עם עמידות בפני נוזלים הרי בכל ארוחה נשפך משהו על השולחן. זאת הסיבה שעץ מלא הוא חומר גלם מומלץ ואיכותי עבור פינות אוכל.

    פינת אוכל מרובעת, או פינת אוכל מלבנית? כך או כך אתם תצטרכו להתאים את סגנון פינת האוכל אל הבית עצמו. כמו גם, העיצוב, הצבעים וצבע הריפוד של הכסאות יכולים להיות גם מותאמים לסגנון הבית.

    יחד עם זאת, אם יש לכם סגנון אחר בראש שאתם חושבים שיכול להתאים אל תתביישו. זה בדיוק הזמן לתת ליצירתיות שלכם דרור. את המגע שלכם בעיצוב הבית. בא לכם לשבור צבעים? עשו זאת. בא לכם פינת אוכל בעיצוב לא שגרתי? לכו על זה. אולי תתחילו טרנד אופנתי חדש.

    6 טיפים לבחירת פינת האוכל המושלמת לכם

    מיקום פינת האוכל

    למיקום יש חשיבות גבוהה מאד. המיקום צריך להיות בסמוך למטבח וזאת על מנת שהעברת האוכל לשולחן תהיה קלה. על השולחן להיות סמוך גם אל חלון על מנת שאפשר יהיה לאוורר את פינת האוכל מריחות האוכל. ובנוסף, כמובן שהמיקום חייב להיות מרווח על מנת להכניס בו פינת אוכל שגם אם אינה גדולה, יש בה אופציה להתרחב.

    שולחן פינת אוכל מעץ מלא

    כשאתם בוחרים פינות אוכל מעץ אלון מבוקע אתם לא סתם עושים זאת. חשוב שחומרי הגלם מהם השולחן עשוי יהיו איכותיים. שולחן פינת אוכל חייב להיות עשוי מעץ מלא. זאת על מנת שיוכל להיות עמיד ללחות, לרטיבות ועוד. חומר גלם איכותי יהיה כזה שאפשר לנגבו עם מטלית רכה ולחה ולא לדאוג מעובש או התפוררות של העץ.

    צבע השולחן

    אף אחד לא אומר שהבית חייב להיות בעיצוב תואם. אבל כאשר אנחנו מתאימים צבעים של הריהוט בבית הוא הופך חמים יותר, מזמין ומחבק יותר. ההתאמה המופלאה הזאת לא באה לידי ביטוי רק בסגנון או בצבעים, אלא גם בחומרי הגלם של הריהוט.

    תוכלו לשלב ריהוט מעץ מלא בשילוב של עיצוב בברזל או באלומיניום. שילוב של עצים מסוגים אחרים, ועוד. כשמדובר ביצירתיות, אפשר ואף רצוי לחשוב מחוץ לקופסא.

    שולחן קל לתחזוק

    פינת אוכל שקל לתחזק אותה היא כזו שאינה מצריכה דוקטורט על מנת לפתוח אותה ולסגור. כמו כן, פינת אוכל שקל לנקות אותה ואין צורך בחומרים מיוחדים, או תחזוקה מיוחדת. לכן פינות אוכל מעץ אלון מבוקע או כל עץ אחר מתאימים לניקוי קל, ולתחזוק קל.

    איך לבחור את העץ לשולחן

    כשאנחנו בוחרים עץ המתאים לשולחן האוכל שלנו אנחנו צריכים לחשוב על עץ מאסיבי. על העץ להיות עמיד למים וללחות. פינות אוכל הן הרהיט שהכי מועד לפורענות.

    נוזלים הנשפכים על השולחן. סירים חמים שמעמידים על העץ, בין אם תחתית מתחת ובין אם לא. ומוצרים קפואים וקרים המשאירים לחות ורטיבות.

    ועוד לא דיברנו על הרגע שבו כולם מכינים על השולחן שעורי בית עם סרגלים. עבודות יצירה עם מספריים ודבקים, ועוד יצירות שונות.

    חפשו את המבצעים

    הסברה הרווחת שמה שהכי יקר, הכי איכותי היא פשוט לא נכונה. ישנם הרבה מאד מבצעים מצוינים על פינות אוכל. כל מה שעליכם לעשות הוא לחפש אותם. אל תתביישו גם לשאול האם פינת האוכל בה אתם מתעניינים היא במבצע.

    אף אחד או אחת מאיתנו לא צריך להוציא הון על ריהוט, ואם אפשר למצוא ריהוט איכותי במחיר טוב, למה לא? רכישה במבצע לא הופכת את הרהיט לפחות איכותי.

    חברת קומפי רהיטים היא משפחה לפני הכל, זוהי חברה דינמית המשלבת יצירתיות עם ידע, נסיון וותק בענף הריהוט לבית. בחברת קומפי מעניקים לקהל הלקוחות את מגוון הפתרונות האיכותיים לעיצוב הבית או המשרד. ותוך כך גם מסייעים בכל התהליך של עיצוב הריהוט והתאמתו האישית לבית או למשרד.

    לחברת קומפי נגריה מקצועית, ידיים איכותיות ואהבה לאדם ולמקצוע. כל מה שאנחנו רוצים זה שתצאו הכי מרוצים שאפשר.

    את המוצרים שלנו תקבלו ישירות מהנגרייה. הריהוט יותאם אישית לביתכם עם מיטב יועצי העיצוב המקצוענים בתחום. בחנות של קומפי תוכלו להתרשם ממגוון רב של נישות לטלויזיה, מזנונים, שולחנות סלון ועוד.

    את מגוון הרהיטים של קומפי תוכלו להזמין בכל סוג וצבע ובמידות סטנדרטיות על פי המידות המתאימות לכם.

    2/5 - (1 vote)