פינת אוכל מעוצבת דגם 'גבריאל'

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    הכל אודות בחירת פינת אוכל

    איך לבחור פינת אוכל לבית שלכם? איפה ממוקמת הפינה? האם היא ליד המטבח בחדר סגור או פתוחה לסלון. כמה מקום יש בה ומה יש לידה? כל התשובות לשאלות האלה יספקו לכם פחות או יותר עצות לגבי פינת אוכל שאתם רוצים לרכוש.

    עולם הריהוט ופינות האוכל מאוד מבלבל. יש כל כך הרבה אפשרויות מכל כך הרבה סגנונות שקשה לפעמים להחליט איזה פינת אוכל מתאימה לכם. הרבה פעמים אנשים טועים וקונים רהיטים שיפים אבל לא לבית שלהם. זה קורה כי אנשים צריכים לבוא “נקיים” עם הרצונות שלהם ולא להיגרר אחרי מה שהם רואים אצל הדודה או אצל השכנים או פינת אוכל שהם ראו בטלוויזיה. הבית שלהם זה הבית שלהם ורק הם יודעים מה יהיה נוח להם בבית שלהם.

    מעבר לנושא של מספר האנשים בבית, שהוא שיקול מרכזי ברכישה של פינת אוכל. צריך להחליט גם מאיזה עץ אתם רוצים את השולחן. האם הכיסאות צריכים להיות מאותו עץ ולהיות סט שלם או שאתם רוצים שולחן בנפרד ולחבר אליו דווקא כיסאות מסגנון אחר. האם אתם רוצים פינה נפתחת או שולחן קבוע. כל אלה ישפיעו ויקבעו את החלטת הקנייה שלכם.

    שולחן פינת אוכל מעץ גותי

    מאיזה עץ אתם רוצים את השולחן שלכם?

    יש כל מיני שולחנות אוכל בכל מיני סגנונות ודגמים, אבל אחד הפרמטרים שצריכים לקבוע לכם רכישה של שולחן אוכל היא העץ ממנו הוא עשוי.

    מדובר על שולחן שמשמש בעיקר לאוכל, ואוכל זה דבר שנשפך, גולש ומלכלך. האם אתם יודעים מה צריך להיות סוג העץ שיעמוד בכל אלה. אם כן חשוב לומר כי הדבר הראשון שצריך לקבוע לגבי שולחן אוכל זה, שהוא יהיה עשוי מעץ מלא. עץ מלא גם אם הוא עומד בגשם, לא קורה לו כלום. זה אומר שאם אתם חושבים איך לבחור פינת אוכל? הדבר הראשון הוא שהיא תהיה עשויה מעץ מלא. שתוכלו לנגב את הלכלוך או המיץ. או היין שנשפך עליה ולא יישארו עליה סימנים והשולחן לא ייפגע וייראה כמו חדש. זו התכונה של עץ מלא ולכן חשוב מאוד לבחור בשולחן כזה. הוא יכול להיות מכל סוג של עץ אבל עץ מלא. זה מבטיח לכם שולחן לשנים ארוכות ולא משנה כמה ארוחות תעשו עליו. הוא יחזיק מעמד ותמיד ייראה חזק ויציב.

    האם אתם אוהבים שולחן מאסיבי עם רגלי איקס?

    הדבר השני שאתם צריכים לחשוב עליו הוא שהשולחן חייב להיות מאסיבי. הוא צריך להיות יציב וחזק ולכן גם עשוי מעץ מלא, כי שולחן מעץ מלא הוא הכי חזק, משום שהוא חייב לעמוד בעומס של הרבה כלים ולפעמים גם סירים. לא הייתם רוצים חס וחלילה שהוא יתנדנד או יקרוס. לכן בחירה של שולחן שעשוי מעץ מלא ונעשה בשיטה איכותית וברמה גבוהה, הוא השולחן שכדאי לכם לבחור.

    היום יש שולחנות על ארבע רגליים ויש גם שולחנות עם רגלי איקס. זה עניין של אופנה. יש גם שולחנות מאסיביים במראה של משתאות כמו בתקופת האבירים ויש שולחנות עם רגלי עץ או ברזל ועליהם פלטת זכוכית, יש מראה מאוד יוקרתי ואלגנטי לשולחנות האלה.

    בהתאם לגודל פינת האוכל תצטרכו להחליט מהן הדגם הכי הגיוני לשים בפינה. האם זהו שולחן מרובע, מלבני, אובלי או עגול. האם יש מקום לשולחן גדול בגודל מסוים, או שיש צורך בשולחן שנפתח.

    הבחירה של איזה שולחן אוכל לבחור תלויה במידות פינת האוכל שלכם בבית בו הוא צריך להיות ממוקם.

    פינת אוכל מעץ שליו איקס

    כמה סועדים יש לכם בשבתות ובחגים?

    איך לבחור שולחן אוכל מבחינת הגודל, זו סוגיה שמעסיקה כל אחד שהולך לקנות שולחן אוכל. לכל בית יש את הצרכים שלו. שולחן אוכל בדרך כלל הוא השולחן בו בני הבית והילדים מסבים לידו. לא תמיד זה יוצא באמצע השבוע שכל המשפחה תסב סביבו אבל זה כן קורה בשבתות ובחגים ולעתים מתווספים למשפחה גם בני משפחה נוספים או חברים ובדרך כלל בבתים שאין שולחן אוכל שמספיק לכולם, מתחילים להשאיל מהשכנים שולחנות קטנים וכיסאות כדי ליצור מקום לכולם.

    אבל עם שולחן אוכל שנפתח, והיום יש כל מיני שיטות פתיחה של שולחנות שנועדו בדיוק כדי לפתור את בעיית הגודל כל אחד, גם מי שיש לו פינת אוכל קטנה, יכול לרכוש שולחן פינת אוכל ולפתוח אותו כאשר יש צורך בכך, ואז יש הנוהגים להזיז אותו למרכז הסלון אם אין מספיק מקום בפינת האוכל לשולחן במצב שהוא פתוח.

    כלומר- הדבר הראשון הוא בחירה בשולחן אוכל עשוי מעץ. הדבר השני הוא להתאים את הדגם לסגנון של הבית או לטעם בעלי הבית. הדבר השלישי הוא להחליט אם אתם רוצים שולחן בגודל קובע או שולחן שנפתח.

    חשוב לציין שהרבה פעמים אנשים רוכשים שולחנות אוכל שמזכירים להם את בית אבא, זה מה שמחבר אותם דווקא לשולחנות מסוימים בשבתות ובחגים. זה זיכרון האוכל של אימא…

    מחפשים חנות לרהיטים מעוצבים? הגעתם למקום הנכון.

    5/5 - (1 vote)