פינות אוכל מעוצבות מעץ זכוכית

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    איך לבחור פינת אוכל

    טיפים לבחירת פינת אוכל

    דמיינו את זה רק לרגע. משפחה יושבת לארוחה משפחית שבמרכז השולחן יש פרחים, היין זורם בחופשיות ויש רעש של צחוק ברקע מסביב לשולחן. פינת האוכל בבית הוא המקום בו הכל מתרחש, זאת אבן הפינה של היחסים המשפחתיים. זה המקום שבו כל הבעיות נפתרות וכל הזיכרונות מטובעים.

    כדי שכל זה יתרחש באמת, חשוב שיהיה פינת אוכל שתשרה אווירה נעימה וקולחת ותספק לכל בני המשפחה שנים של אושר ושקט נפשי. מעבר לאווירה, פינת האוכל צריכה להיות בעלת מבנה חזק שתוכל להתמודד עם שנים של ישיבה משותפת של כל בני המשפחה לפחות פחת אחת ביום אם לא יותר.

    אז ממה מתחילים? איך בוחרים פינת אוכל?

    מומלץ להתחיל עם הגודל, לא העיצוב

    גודלו של פינת האוכל צריכה להתבסס על שני פרמטרים:

    1. מימדי החדר.
    2. מספר האנשים שהולכים לשבת בנוחיות מסביב לשולחן.

    חדרים צרים וארוכים עובדים טוב יותר עם שולחנות ארוכים ואילו חדרים רחבים ובעלי מימדים עגולים מתאימים לשולחנות סגלגלים או מלבניים. שולחן מלבני או שולחן באורך של חמישה מטרים יכול להושיב שישה נפשות בנוחיות ואילו שולחן באורך עשרה מטר יכול להושיב אף שתים עשרה נפשות. ניתן להגדיל שולחנות רבים על ידי הרחבות במידת הצורך, מה שהופך את החלל לגמיש יותר.

    כשמדובר על אירוח בחלל הבית ובפינת האוכל במיוחד, חשוב להקפיד שיהיה מספיק מקום לאורחים לשבת ולקום מהמקומות שלהם בקלות, כדאי להשאיר מרווח של מטר או מטר וחצי אפילו בין השולחן לקירות שמסביב בכל עת.

    כדאי לבחור שולחנות חזקים ועמידים במיוחד

    שזה מגיע לפינות האוכל, ההמלצה היא לבחור בשולחן שיחזיק מעמד למשך הרבה שנים של ארוחות ערב חגיגיות ואירועים משפחתיים, רצוי לבחור בשולחן עמיד וחזק במיוחד. לפני ההחלטה הגורלית הזאת, אלו השאלות שאנשים צריכים לשאול את עצמם לפני הרכישה: האם הרגליים מספיק מוצקות וחזקות? האם בסיס השולחן מספק את היציבות הנדרשת כדי לשאת משקלים כבדים? האם יש נקודות תורפה לשולחן?

    אילו חומרים עובדים הכי טוב ביחד?

    שום דבר לא מנצח שולחן עץ העשוי מעץ אלון. אבל זאת לא האפשרות היחידה. מה אתם חושבים על משטח זכוכית על גבי השולחן? שולחנות עם משטח זכוכית מעל מאפשרת לשים את הפוקוס על הכיסאות או קישוט אחר בפינת האוכל, ובגלל שלזכוכית יש משטח שקוף, זאת יכולה להיות בחירה מצוינת עבור שטחים צרים וזה ייתן תחושה שיש הרבה שטח מסביב. שולחנות אוכל עם משטח מזכוכית כיום הם קשוחים ואין שום סכנה במקראה של נפילה פתאומית.

    רוצים ללכת על משהו סופר מודרני? למה לא לנסות מסגרת העשויה ממתכת. שולחנות עם משטח ממתכת הן מאוד חזקות ומאוד עמידות, והסיכוי שהם יפגעו או ישרטו הוא מאוד נמוך.

    אם אתם לא יכולים להוציא את הרעיון של שולחנות עץ מהמחשבות שלכם, אולי כדאי לכם לבחור בשולחן מעץ בסגנון קלאסי שיכול להתאים לכמעט כל אזור בבית.

    בחירה הצורה הנכונה

    ריבועים. מלבנים. אליפסות. עָגוֹל. אין החלטה שגויה כשמדובר בבחירת שולחן האוכל.

    לפני קניית שולחן האוכל, כדאי לכם להעריך את השטח שלכם. אם החדר שלכם הוא בצרת ריבוע, שולחן מרובע או עגול יכול להתאים באופן מושלם, כך תוכלו לייצר חוויית סעודה אינטימית יותר, כי כולם יהיו במרחק שווה זה מזה.

    שולחנות עגולים יכולים להוסיף טאצ’ של אלגנטיות לחדר, עדיין יש לזכור שככל שהשולחן גדול יותר, כך יהיה קשה יותר לשים אותו במרכז.

    שולחנות מלבניים או שולחנות בצורות אליפסיות יכולות להיות בחירה טובה עם אתם רוצים לשמור על הכל קרוב אחד לשני.

    תשוו את פינת האוכל ליתר העיצוב בבית שלכם

    זה קל ללכת לתוך אולם תצוגה ולהתאהב במשהו קצת שונה משאר העיצוב הרגיל שלכם. האם אתם בהדרגה מחליפים את הרהיטים בבית שלכם כדי שיתאים לסגנון החדש שלכם, או שאתם אוהבים לעשות ערבוב בין הרהיטים הישנים לחדשים שלכם?

    כשזה מגיע לפינות אוכל, קחו בחשבון את הסגנון שלכם לפני שאתם קונים. תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות: מהן המטרות שאנחנו רוצים להשיג ברכישת פינת אוכל? מהן אפשרויות הצבע המועדפות ביותר עבורנו? מה הם הצרכים שלנו עבור פינת האוכל? האם זה יהיה חלק מחדר גדול, או שפינת האוכל בכלל תהיה בחלל נפרד? בעוד ערבוב של סגנונות יכולה לתת אישיות לחדר שלכם, תוודאו שזה לא יהיה מוגזם מידי ולא יראה תלוש.

    האם יספיקו מקומות הישיבה?

    לפעמים זה חשוב להסתכל על מה שיש מתחת לשולחן מאשר מה שיש מעל. הכוונה היא: האם יהיה מספיק מקום לכולם? האם אתם תהיו מסוגלים להכניס את כל בני המשפחה או את האורחים שלכם סביב פינת האוכל?

    שולחנות עגולים נהדרים עבור קירוב המשפחה, והם גם יכולים להכיל יותר אנשים. שולחן עם חמש רגליים יכול להושיב ארבע אנשים בנוחיות, בעוד שולחן אוכל עגול עם שישה רגליים יכול להכיל עד שמונה אנשים.

    לשנות את מצב הרוח בעזרת הכיסאות

    בעוד שולחן האוכל עשוי לתפוס את מרכז הבמה, אתם יכול לשנות את זה על ידי בחירת הכיסאות.

    כיסאות ‘מתוחכמים’ יכולים להוסיף מראה פורמלי. ספסל יכול לתת אפקט של משפחתיות. לקבלת מראה רשמי יותר, תוכלו להשתמש בכיסאות אלגנטיים העשויות מעץ או מתכת. אם אתם רוצים ללכת על מראה קלאסי, ולעשות את החיים שלכם לפשוטים יותר, תבחרו בריהוט קלאסי, כיוון שריהוט קלאסי מתאים לכל מצב רוח.

    שטח יכול להיות בעיה לפעמים במיוחד אם אתם מארחים כמת גדולה של אורחים. במקרה כזה, ספסלים יכולה להוות אפשרות מעולה כדי לאחד את כולם לארוחה ביחד. אז לפני שאתם רוכשים פינת אוכל, תחשבו על מה שציינו במאמר זה.

    ליעוץ מקצועי והצעות מחיר, פנו אלינו עוד היום – קומפי רהיטים.

    4.2/5 - (4 votes)