פינת אוכל מעוצבת לייסטים

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    רהיטים מעץ אלון

    החזרה הגדולה של יצרני הרהיטים אל העץ הטבעי, מייצרת היום הרבה מאוד רהיטים מעץ אלון, שהוא עץ היער הטבעי הכי נפוץ בישראל.

    בעבר –ידוע כי באזור הגליל היו יערות גדולים של אלוני תבור בבית קשת ובגבעות אלונים וכן בגולן בנחל מיצר, יהודייה ועוד.

    האלון מאופיין בצפיפות גבוהה של סיבים, ואלה מקנים לו חוזק ועמידות גבוהים מאוד בכל מזג אויר ויכולת התמודדות מול מזיקים בשל רמות הטאנין הגבוהות שיש בו, זהו חומר הנמצא בסוגים שונים של צמחים ויש לו תפקיד חשוב בהגנה עליו מפני טורפים.

    טאנין היא מילה, נגזרת של המילה הגרמנית העתיקה TANNA אשר הפירוש שלה הוא עץ אלון או אשוח והוא חומר שקיים בניצנים, זרעים, רקמות הגזע ושורשים ולעתים גם באזורים של צמיחת העץ כמו בין האפידרמיס לקליפה ועוד, הוא יכול לסייע בוויסות הצמיחה של רקמות אלה.

    מדובר בחומר אשר מהווה את התרכובת הטבעית שיש בתוך העץ והיא נפלטת החוצה כאשר העץ שוהה בלחות.

    כאשר מייצרים רהיטים מעץ אלון, דואגים להשתמש בחומר מיוחד לנטרול ההשפעה של הטאנין אשר עלול לגרום לכתמים צהובים מסביב לעיניים של העץ ולדהיית צבעו של העץ.

    העץ החביב על מעצבים ואדריכלים

    אלון מצוי הוא מסוגי העצים הכי פופולאריים בין עצי החורש, והוא יכול להגיע לגובה של 25 מטר ולעמוד זקוף ביער גם 850 שנה.

    הוא נחשב לאחד העצים הכי חשובים בעולם ומוזכר גם בסיפורי אגדה, מיתולוגיה ומקורות יהודיים.

    לפי הכמויות הרבות של רהיטים מעץ אלון, אפשר לומר כי זהו אחד מהעצים הכי מבוקשים לייצור רהיטים לבית ולחצר והוא אהוב מאוד על מעצבי פנים ואדריכלים.

    רהיטים מעץ אלון מעניקים כמו עוד הרבה רהיטים מעץ מלא, תחושה טבעית, כפרית וחמה בתוך הבית, תחושה שהטבע נכנס הביתה ומקיף אותנו בנוף הטבעי שלו.

    הסיבה שבגללה מייצרים הרבה מאוד רהיטים מעץ אלון, היא משום שהוא מאוד נוח לעיבוד עבור נגרים ומעצבים, והוא מגיע לארץ מארצות אסיה, אמריקה ואירופה ויש כמה סוגים לעץ הזה, וכל אחד מהם מתאים לרהיטים שונים.

    סוגים של עץ אלון – רהיטים מעץ אלון

    יש כמה וכמה סוגים של אלון אשר מהם מייצרים רהיטים מעץ אלון, לכל אחד מהם צבע מיוחד ומראה ייחודי משלו.

    יש אלון שיש לו גוון אדמדם והוא בעל סיבים גסים, ומקורו ביערות צפון ומרכז אמריקה, הוא משמש רבות כתחליף לעץ הוונגה.

    יש אלון לבן שיש ל סיבים צפופים שמקורו מיערות צפון מזרח אירופה ויש לו צבעים בהירים, והתפקיד שלו לשמש לגיוון צבעים ולהלבנה.

    סוגי רהיטים מעץ אלון יכולים להיות החל מייצור ועיצוב מדרגות פנים בבית ועיצובים דקורטיביים וכן שולחנות, רהיטים לחדר הילדים, כיסאות וכן דלתות ועוד.

    עץ אלון מהווה את אחד מהמקורות העיקריים לרהיטים בגלל היתרונות הרבים שיש לו ואשר כוללים את המראה הכפרי מצד אחד, והאצילי והטבעי מצד שני, נוחות העיבוד של החומר המאפשר לייצר ממנו מגוון עצום של רהיטים מדוגמים.

    בנוסף מחירם של רהיטים מעץ אלון סבירים מאוד, עלות התחזוקה שלו נמוכה והמראה שלו נשמר להרבה זמן.

    הוא בעל עמידות וחוסן גדולים המעניקים לו אריכות ימים.

    להכניס את הטבע הביתה

    סוגי רהיטים מעץ אלון המיוצרים היום הם שולחנות, מדפים, כסאות, ארונות מטבח, מיטות, שידות, מזנונים ועוד המיוצרים מסוגי עצי אלון כמו: אלון אפריקאי, אלון צרפתי, אלון כפרי, מהגוני ועוד.

    בעיקר בעידן הדיגיטלי הזה, מוצאים אנשים רבים את חשיבות הכנסת רהיטי עץ הביתה, כאלה שגם יקרבו אותם לטבע במציאות בה בכל פינה ניצב איזה מכשיר דיגיטלי או אלקטרוני.

    נוכחותם של רהיטי עץ מחממים את האווירה, מכניסים נופך של טבע ומקרבים את האדם אל מקורות הטבע, שהם בדרך כלל מאוד מרגיעים ושלווים.

    מאז ומעולם ייצרו נגרים ואמנים רהיטים מעץ, שהוא בעצם החומר האולטימטיבי לעיבוד וגילוף, ובאמת בתקופה מסוימת הסגנון הקלאסי בעל הפיתוחים שלט בכל בית.

    סגנון מודרני – מינימליסטי

    העיצוב השולט היום בבתים הוא הסגנון המודרני המינימליסטי שדוגל בכמה שפחות עומס בחלל כדי לייצר את האסתטיקה הדרושה ליצירת סגנון אחד ברור והרמוני.

    עודף של ריהוט, טקסטיל וגיבוב של רהיטים משויך יותר לסגנון הקלאסי וזה שולט היום באחוזות וארמונות ופחות בבתים המודרניים שהם יש רהיטים מעץ אלון שהם שימושיים ופונקציונאליים מאד ולא נמצאים בשום פינה בחדר, רק כדי למלא את החלל, אלא שיש להם תפקיד אם זה שולחן אוכל מעץ אלון, כיסאות, שידות קיר חיפוי לטלוויזיה ועוד.

    המטבח הכפרי גם הוא חוזר בגדול ודלתותיו ברוב המקרים עשויים מעץ אלון, והוא אחד מסוגי העץ העדיפים ביותר גם על ארונות מכל מיני סוגים.

    כמו שאמרנו הוא נוח לעיבוד ולעיצוב ויש לו את כל הנתונים להיות נוכח בסוגים שונים של רהיטים בבית.

    5/5 - (1 vote)