ריהוט בהתאמה אישית

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    ריהוט בהתאמה אישית ועיצוב הבית היא הדרך המופלאה של כל אחד ואחת מאיתנו לחדש ולהתרענן בחלל הבית. הבית הוא המקום הבטוח שלנו, המגרש הביתי בו אנחנו מבלים את רוב שעות היממה.

    כך שזה רק טבעי שנרצה להתחדש ולהתרענן בעיצוב מחודש לבית. עיצוב קשור גם לריהוט מן הסתם, היות וריהוט הבית והעיצוב מותאמים אחד עם השני.

    ריהוט בהתאמה אישית – מהו?

    לפני שנתחיל בהתאמת הריהוט לעיצוב, והתאמת העיצוב לריהוט, חשוב שנדע מהו ריהוט בהתאמה אישית. מדובר בריהוט שמעניק מגוון של פתרונות לשטחי הבית השונים.

    ריהוט המותאם באופן אישי מיוצר על ידי מגוון של חברות. ומבוסס על עיצוב והזמנות אישיות בלבד. כאשר כמובן מדובר בהתאמה של מידות אישיות, עיצוב על פי צבעים ספציפיים והתאמה אל הבית בצורה מדויקת.

    על פי המומחים של חברת קומפי רהיטים ויועצי העיצוב, ריהוט בהתאמה אישית מוזמן כיום לא רק על ידי בעלי בתים פרטיים. אלא גם על ידי בעלי עסקים, בעלי חברות, ובעלי משרדים.

    מהם יתרונות ריהוט בהתאמה אישית

    התאמה מדויקת של מידות ומקום בבית

    כאשר אנחנו מבצעים ריהוט בהתאמה אישית אנחנו חוסכים במקום. התאמה של שולחנות הניתנים לקיפול וריהוט מודולארי מאפשרים לנו לא רק לחסוך במקום. אלא גם לקנות ריהוט חדשני ומעניין.

    פתרונות מגוונים

    התאמה של ריהוט באופן אישי מאפשרת לנו פתרונות רבים. התאמת ריהוט מתאימה, או צריכה לפחות להתאים, לכל המשפחה. התאמת המטבח באופן אישי למשטחים המתאימים לבישול. התאמת המיטות לגיל הגרים בבית. התאמת הריהוט בחדרים לפי כמות הילדים, וכמובן, סוג הרהיטים. העיצוב שלהם והנוחות של הרהיטים.

    ריהוט פרקטי

    ריהוט המותאם באופן אישי מאפשר חנו גם פיתרון מעשי. דלתות חכמות, מגירות אחסון חדישות, סגירות משודרגות וגאדג’טים שונים. כל אחד ואחת שיקנה ריהוט מהסוג הזה יוכל להתאימו בצורה נהדרת אל סגנון הבית.

    התאמה אל הבית

    כמו בני האדם, גם הבית זקוק להתאמה. כך שכאשר אנחנו מתאימים ריהוט למראה הבית שלנו, זה כדי לצור את האחידות המתאימה והמשלימה. הזמנה של ריהוט בעיצובים מגוונים מניבים פיתרון נפלא לעיצוב אחיד לבית.

    כך תוכלו לעצב את הבית בעיצובים כפריים, קלאסיים, מודרניים, תעשייתיים, וינטג’ ועוד מגוון של עיצובים רלוונטיים. שילוב של צבעים חמים וקרים, שבירת ה’קור’ באמצעות צבעים ססגוניים ועוד.

    מהו הריהוט המבוקש ביותר?

    על פי יועצי העיצוב של חברת קומפי רהיטים הריהוט הפופולרי ביותר הוא פינות אוכל. כמובן שגם ריהוט למטבח כמו שולחנות חדשניים, כסאות בעיצובים שונים וחידוש המטבח עצמו פופולרי. אך אין ספק שפינות אוכל הן גולת הכותרת.

    פינת אוכל היא מרכז הבית, היא המקום שבו כולם מתאגדים כדי לספר איך עבר עליהם היום סביב ארוחה טעימה. על פינת האוכל מכינים שעורי בית, יוצרים יצירות, וגם משאירים לא מעט בלגן של דואר ועוד. למעשה, מדובר בפריט הכי חשוב בבית.

    מה הכי חשוב לבחור בפינת האוכל שלכם

    מיד אחרי שתחליטו על הסגנון, בין אם פינת אוכל עגולה או מלבנית. ומיד אחרי שתחליטו על המיקום, ישנו דבר אחד חשוב ביותר שעליכם לקחת בחשבון כשאתם בוחרים פינת אוכל.

    כשמדובר על פינת אוכל, הדבר הכי חשוב בה הוא חומר הגלם. פינות אוכל נבחרות לרוב כשהן עשויות מעץ מלא. חומר גלם איכותי יגרום לפינת האוכל להחזיק זמן לשנים רבות.

    חומרי גלם איכותיים יהפכו את פינת האוכל לעמידה בפני נוזלים ונזקים, ולאחזקה קלה. בנוסף, ישנן פינות אוכל שקל לתפעל אותן פיזית והן מתקפלות או נפתחות באופן קל ונוח.

    את פינות האוכל מומלץ למקם סמוך למטבח, לצורך העברת האוכל בקלות. וסמוך לחלון לצורך סירקולציה ואוורור איכותי מריחות האוכל.

    הסלון המושלם – כך תעצבו את הסלון שהכי יתאים לכם

    עיצוב הסלון שלכם לא מסתכם בריהוט בלבד. למעשה, כשאתם חושבים על הסלון שלכם בבית, אתם חושבים על המשפחתיות. על החמימות ועל תחושת הביחד.

    לכן העיצוב אינו מתחיל ונגמר בריהוט, אלא בכל דבר שיש בסלון. עיצוב הקירות, התאורה, המראות, וגם המיקום של הריהוט.

    איך נסדר את הישיבה בסלון, האם ישנה יציאה למרפסת שבה אנחנו צריכים להתחשב. או גינה שנרצה את פנים הכורסאות אליה על מנת ליהנות מהנוף?

    אם יש טלויזיה בסלון, כמובן שזה משנה לנו את כל התכניות. ואם אין, אולי בכלל מדובר בסלון שמארח הרבה אנשים.

    כך או כך, לפני שאתם מזמינים ריהוט בהתאמה אישית לסלון מומלץ כמובן להתייעץ עם יועצי העיצוב ומעצבי הפנים ששכרתם. הייעוץ המקצועי והעבודה עם אנשי מקצוע תהפוך את הסלון שלכם, את המטבח שלכם, וכל חדר בבית למושלמים בדיוק כפי שחלמתם.

    אם יש משהו שכולנו נרצה, הוא להגשים חלומות. או לפחות חלומות מסוימים מאד. עיצוב הסלון והבית מחדש באופן אישי הוא חלום שבהחלט אפשר להגשים אותו.

    חברת קומפי רהיטים היא לפני הכל חברה שבה מרגישים בתוך משפחה, זוהי חברה דינמית שמשלבת יצירתיות וידע נרחב בענף הריהוט לבית. בחברת קומפי מעניקים לקהל הלקוחות את מגוון הפתרונות האיכותיים ביותר לעיצוב. ותוך כך גם מסייעים בכל תהליך עיצוב, ריהוט והתאמתו האישית לבית או למשרד המבוקשים.

    לחברת קומפי נגריה מקצועית וידיים איכותיות עם אהבה לאדם ולמקצוע. כל מה שאנחנו רוצים זה שתצאו הכי מאושרים.

    את המוצרים שלנו תקבלו ישירות מהנגרייה. הריהוט מותאם אישית לבית עם מיטב יועצי העיצוב המקצועיים בתחום. בחנות של ‘קומפי’ תוכלו להתרשם ממגוון רב של נישות לטלויזיה, מזנונים, שולחנות סלון ועוד.

    את מגוון הרהיטים של ‘קומפי’ תוכלו להזמין בכל סוג וצבע ובמידות סטנדרטיות על פי המידות המתאימות לכם.

    דרג