ריהוט משרדי

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    ריהוט משרדי יוקרתי בהתאמה אישית

    שינויים רבים עברו על עולם הציוד המשרדי שבעבר התמקד בשולחן משרדי משמים, שולחן מחשב בנאלי ועוד כמה כיסאות, העיקר שיהיה על מה לשבת.

    בעבר משרדים לא היו מעוצבים כלל והתמלאו במיני רהיטים ללא שום תכנון או מחשבה מוקדמת, ולכן אפשר היה לראות גם “שאריות” של רהיטי בית שהובאו כלאחר יד למשרד כי כבר לא היה מה לעשות אתם בבית.

    בדיוק ככה זה גם נראה- תמהיל מוזר של סוגי רהיטים שונים, חלקם לא נוחים כלל אשר דרשו מהעובדים להתאים את עצמם אליהם (מגירות נמוכות מדי, שידות גבוהות) ועד לכיסאות לא נוחים, לא ארגונומיים שמסיימים אתם יום עבודה עם גב שבור.

    אבל כמו שחלו שינויים בעולם עיצוב הפנים הביתי, זה גם מה שקרה לעולם החברות ולריהוט המשרדי ואם תביטו היום בחדר קבלה או יותר נכון באולמות של חברות גדולות ובמשרדים שלהם, אפשר להבין מיד כי הכל השתנה ומה שהכי מתאים להגיד על זה “מהפכה”.

    אחת המגמות השולטות בעולם הזה הוא ריהוט משרדי יוקרתי בהתאמה אישית.

    היום מתכננים כל סנטימטר במשרד, מחליטים היכן לשים מה ולא לבד! לעזרתם של בעלי המשרדים אדריכלי ומעצבי פנים שמסוגלים לקחת את המקום הכי אפור ולהפוך אותה לפינת עבודה מלאת חיים.

    שעות ארוכות במשרד מחייבים עיצוב נעים

    בעבר כאשר עבדו שישה ימים בשבוע, אנשים נהגו לחזור לבתיהם בשעה ארבע או מקסימום חמש ולא היו יותר משמונה שעות במשרד.

    היום בעידן הנוכחי אנשים לא מסיימים לעבוד לפני עשר בלילה ועוד בעידן הדיגיטלי, אין להם בכלל הפסקות והם עובדים מבוקר עד ערב וגם בשבתות ובחגים.

    הם נמצאים במקומות העבודה שלהם כל היום, ופחות בבית, ולכן מקום העבודה הפך למקום בו הם נמצאים הכי הרבה זמן, מה שמאפשר זאת הוא העיצוב, התאורה, ההתאמה של הריהוט והעיצוב לפינות העבודה ותחושת הבית החם שהם מעניקים.

    סביבת עבודה מעוצבת לא רק כוללת ריהוט משרדי יוקרתי בהתאמה אישית אלא גם ריהוט נוח שקל לשבת ליד השולחן שלו, על הכיסא במשך שעות ארוכות, יש גם כורסאות מפוזרות ופינות מחשבה בהם אפשר להרים רגליים ולנוח- יש כאלה שחייבים את זה.

    כורסא דגם רפאלו

    לצאת מהקוביות לחלל פתוח

    ידוע לכל הוא שיש קשר בין עיצוב סביבת העבודה לבין ההשקעה והמוטיבציה של העובדים במקום וכל הזמן נעשים על זה מחקרים, כי בעלי חברות היו רוצים לדעת כיצד מומלץ לעצב את המשרדים שלהם לנוחות העובדים.

    בשנות התשעים התחיל גל של קוביות בתוך משרדים, קוביות קוביות שנעשו מקירות גבס מכוערים וזה יצר מצב שבתוך מקום אחד גדול, ישבו המון עובדים שאף אחד מהם לא ראה את השני (אבל כולם שמעו את כולם), לכאורה הייתה פרטיות, אבל לא הייתה. לא היה שום מקום מרכזי אשר גרם להם להיפגש יחד באמצע יום העבודה ואפילו רק לאכול ביחד, ובמטבח היו רק מקרר ומכונת קפה אבל לא שולחן וכיסאות.

    העיצוב הנוראי הזה, לא רק שהיה מכוער הוא גם הפריד בין האנשים, מנע כל אינטראקציה ביניהם ואף הרחיק אותם זה מזה, הוא בפירוש גרם נזק.

    תארו לעצמכם אנשים שעובדים יחד כצוות על אותו פרויקט ונפגשים רק בחדר הישיבות אבל אין ביניהם שום שיח אחר מלבד עבודה והם גם לא יכולים להיפגש בשום מקום כי אין מקום כזה.

    כאשר בעלי המשרדים השכילו להבין את זה הם רכשו שולחן ישיבות ענק במסגרת רכישת ריהוט משרדי יוקרתי בהתאמה אישית, אשר עליו החלו העובדים גם לאכול ביחד.

    אחרי עשור נשברה כל הקונספציה הזו ואנשים החלו להתאחד במקום העבודה ולא להיפרד זה מזה, המחיצות נפלו תרתי משמע.

    כורסא מסתובבת דגם טוקיו

    האור כל כך חשוב!

    מה שמאפיין היום עיצוב של חללי משרדים גדולים וחשובים הוא שיש חלל אחד פתוח בו ממוקמים עובדים בסדר היררכי מסוים, ויש קשר בין יחסי העבודה ביניהם לבין המיקום שלהם בחלל.

    בנוסף לטובת הגיבוש והסמול טוק שכולם כל כך צריכים, בכל מקום עבודה היום יש כורסאות או פינות ישיבה ביתיות שמאפשרות לעובדים לשבת יחד ולדבר על כל מיני דברים ולא רק על עבודה. להכיר לעומק יותר אחד את השני, ואין ספק כי העמקת הקשרים הללו תורמת גם למוטיבציה ולחיזוק הקשר בין העובדים ובמיוחד אם הם באותו צוות.

    אלמנט נוסף מאוד חשוב הוא האור, עיצוב משרדים שם דגש על בחירת ריהוט משרדי יוקרתי בהתאמה אישית וגם על האור שמעליו.

    לעתים רבות אין מנוס אלא מלעבוד בתאורה מלאכותית או פלורסנטית, אבל ממחקרים עלה כי האור הלבן-כחול הזה גורם הרבה פעמים למצב רוח ירוד ולתחושת דיכאון וכל אלה משפיעים לרעה על סביבת העבודה.

    משום כך מקפידים היום מעצבי המשרדים על אור טבעי אשר גם מסייע לעובדים להסדיר את השעון הביולוגי שלהם והנה- יש להם אפילו מצב רוח טוב…

    5/5 - (1 vote)