שולחנות ופינות אוכל - קומפי רהיטים

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    חנויות רהיטים בראשון לציון

    תופעה חדשה מתקיימת כבר שנים רבות בתחום אולמי תצוגות של חנויות רהיטים בראשון לציון. מדובר על מתחמי חנויות רהיטים גדולים אשר שוכנים באזור ראשל”צ בפאתי העיר, באולמות המשתרעים על פני שטח עצום בהם מציגים את כל הריהוט והפריטים לבית במכלול גדול, רחב ומגוון.

    אין ספק כי שפע המוצרים היום ובכלל זה פריטי ריהוט, יוצר מצב בו אדם מצליח מתוך כל המגוון הזה לבחור את הרכישה הנכונה שלו ולא חלילה מפספס דווקא את פינת האוכל שהוא חלם עליה.

    כאשר יש מגוון רחב, יש אפשרות לבחור, לראות מה קורה היום בתחום הריהוט והעיצוב לבית, ואיזה מגמות וטרנדים חדשים חדרו.

    רכישת הרהיטים הפכה אם כך לבילוי וגם לצבירת ידע על ההתקדמות בעיצוב הבית והסגנונות הפופולריים היום ואת זה אפשר לראות גם בתצוגות וגם באתרי החנויות ויש סנכרון בין התצוגה ברשת לבין התצוגה במציאות.

    חנויות אלה עשויות להכיל כמעט כל סוג ריהוט שאתם זקוקים לו החל מפינות ישיבה, ספות סלון, כורסאות , שידות, מזנונים והמילה האחרונה – חיפויי קיר מעץ מדהימים ביופיים לקיר הטלוויזיה.

    מזנון מעוצב לסלון נופר

    מה הסגנון שלכם?

    אנחנו חיים היום בעידן שמקדש כל סגנון ואין דבר כזה “סגנון לא מודרני”. הכל מודרני, והכל הגיע אלינו בהדרגה.

    תחילה היו אלה הסגנונות הטוסקניים שחדרו לבתים עם רהיטי עץ בלתי מעובדים וצבעים עזים של טבע, תוצאה של הטיולים בטוסקנה ואחר כך הצטרפו אליהם סגנונות נוספים כמו סקנדינבי ונורדי לבן, סגנון פרובאנס הלבן עם ריחות הלבנדר, גם זה בהשראת הטיולים בחו”ל.

    טיולים בעולם, מגזינים והקשר שלנו עם המולטימדיה הם שמעשירים את חיינו ואת הדמיון שלנו וגורמים לנו להתמקד בסגנונות העיצוב והריהוט שנרצה לבית שלנו.

    אנחנו יכולים לראות אותם באיזה סרט או הצגה ולרצות בדיוק כזה לפינת אוכל שלנו, לשאוב השראה למטבח כפרי או להחליט שאנחנו רוצים סלון בהיר כמו בסקנדינביה, הכל פתוח והכל מותר בתנאי אחד – שעושים את זה בטעם טוב. מחברים בין חומרי גלם, צבעים ומרקמים במידה הנכונה.

    כדי להגיע לבחירה הנכונה מומלץ להגיע למתחם חנויות רהיטים בראשון לציון ולצפות בתצוגות של חברות הרהיטים המובילות.

    כולם צריכים מעצבי פנים!

    באולמות תצוגה של חנויות רהיטים בראשון לציון, מועסקים היום אנשים שהתחום שלהם הוא עיצוב, והם יכולים אחרי שיחת בירור קצרה עם לקוח להתאים לו את הרהיטים לכל הבית.

    בגלל שיש היום פלפון, הכל נעשה הרבה יותר קל. אנשים מצלמים את הבית שלהם, לוקחים מידות וכאשר הם באים לחפש מיטה זוגית או ארון, מעצב הפנים יודע להתאים להם בין פריטים ולבחור עבורם ריהוט שמתאים למבנה של החללים שלהם בבית, לכיוון של השמש ולכיווני האוויר.

    אם בעבר נהגו רק אנשים עשירים לשכור את שירותיהם של אדריכלי ומעצבי פנים, היום גם בעלי דירה משקיעים בזה גם אם מדובר בדירה חדשה מהניילון וגם אם מדובר בדירה מיד שנייה שהם רוצים לשפץ ולשנות את המבנה הפנימי שלה ולעצב אותה לפי טעמם.

    הדבר הראשון שצריך לעשות כדי לבחור נכון, הוא להיכנס לרשת ולגלוש לאתרי חברות הריהוט בראשון לציון שכבר הפכה ל”עיר הרהיטים” ולהתרשם מההיצע ומהקטלוג של חברה מסוימת ואז ללכת פיזית ולראות במה מדובר.

    מי שמחפש בזול הולך לשלם ביוקר!

    המשפט הזה עובר מדור לדור וכמוהו גם הרהיטים הזולים שדווקא הם לא עוברים מדור לדור כי שיקול כספי כמו לחסוך במחיר על רהיטים, עולה בסוף ביוקר.

    ידוע הוא כי כל דבר טוב עולה כסף ועל איכות משלמים כך שאם אתם רוצים ריהוט איכותי ותלכו לכמה אולמות תצוגה של חנויות רהיטים בראשון לציון, ההחלטה לכם לא צריכה להיות רק כלכלית, היא חייבת להיות גם הגיונית.

    אם אתם לא רוצים לזרוק את הסלון ואת הכיסאות הנחותים שקניתם אחרי שנה? אם אתם לא רוצים לשקוע תרתי משמע יחד עם הכורסא הזולה שקניתם, מוטב שתתייחסו למה שאתם קונים ותשאפו גבוה, זה אומר איכותי, זה אומר חברה בעלת שם ומוניטין – בית של רהיטים.

    זה לא אומר שכאשר יש מבצעים לא תוכלו לנצל אותם אלא להיפך – מבצעים זה דבר אחד במסגרתו תוכלו לרכוש פריטים יקרים במחיר נהדר של מבצע, זה אומר שבאופן עקרוני אל תחפשו את הכי זול.

    שולחן פינת אוכל סבסטיאן

    הסגנון היווני – הטרנד הכי חזק היום!

    אנחנו מאוד קרובים ליוון ולא רק במיקום אלא גם באווירה ובהשראה של הבתים שלנו, אומר מעצב פנים מוביל אשר עובד באחד מהאולמות של חנויות רהיטים בראשון לציון.

    לדבריו הסגנון היווני מאוד מוביל היום ועיצוב בתים בסגנון יווני הוא טרנד עולה אשר מכניס את הים והטבע הביתה.

    בסגנון יווני יהיה הרבה צבע כחול והרבה לבן שמכניס את האסתטיקה והניקיון של הים והשמיים ממש כמו ביוון, זה יכול להיות במסגרות של החלונות עובר לפריטי ריהוט, אגרטלים, שטיחים, תמונות ועוד.

    אבל לא רק כחול ולבן יש בבתים בסגנון יווני אלא גם פריטי קש ועץ שמכניסים המון חום ויוצרים איזון ואריחים צבעוניים גם בצבעי אדמה או שיש או פסיפס צבעוני בעבודת יד בחיפויים של קירות בחדרים הרטובים בבית או בחזית שלו.

    הסגנון הזה לא סתם הפך לכל כך טרנדי, קפיצה קטנה ואתם שם, ותמיד שם מרגישים הכי קרוב לבית.

    4/5 - (2 votes)