סוגי עץ רהיטים לסלון הבית

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    כמה מילים על סלונים פינתיים מעוצבים

    החדר הייצוגי בבית הינו הסלון. לרוב, הוא החדר שאליו נחשפים לראשונה כשמגיעים. מקובל לארח בו אורחים הבאים לבקר, אבל מגיעים אליו כל בני הבית לפעילויות שונות. בעלי הבית מעוניינים לעצב אותו על פי טעמם ועושים זאת בעצמם או בעזרת מעצב פנים מוכשר. בכל סלון יש צורך במערכות ישיבה הכוללות סלונים ושולחנות המותאמים אליהם. בחירת הסלונים נעשית על פי פרמטרים שונים שאחד החשוב בהם הם הוא צורת החדר וגודלו. בסלון מלבני יניחו, לרוב, את מערכת הישיבה כשגבה אל הקיר הארוך יותר, במידה ומדובר על סלון פינתי הרי שהיחידה  הגדולה שביניהם שהיא בת שלושה/ארבעה מושבים תהיה צמודה לקיר הארוך ואליו הקטנה יותר בת שני/שלושה המושבים אל הקיר הקצר יותר, וכן הלאה.

    שיקולים

    שיקול אחר שבו מתחשבים הוא המיקום כלפי הנוף הנשקף מהסלון, ובין היתר נוף לים, לעמק  או לגינה הפורחת. לרוב, ישתדלו להניח את מערכת הישיבה או את רובה אל מול הנוף. היות ולרהיטים הללו יש נפח רב הרי שבחירתם תיעשה כך שהם לא יתפסו נפח גדול מדי בחלל הסלון ויותירו מקום ליתר הריהוט, חפצי הנוי והפריטים האחרים אותם רוצים להוסיף. יש סלונים פינתיים בצורת האות “ר” אשר נצמדים לשני קירות. יש בצורת האות ח’  ועוד. מרבית הסלונים עשויים מעץ. היוקרתיים ביותר מיוצרים מעצים מלאים דוגמת טיק בורמזי, מהגוני, עץ גושני, אגוז וכדומה. סוגי עצים אחרים הינם אורן ואלון אשר מתאימים יותר לריהוט כפרי.

    סלונים פינתיים משולבים וחומרי גלם

    ניתן למצוא סלונים פינתיים ואחרים שמשולבים בהם גם חומרים נוספים דוגמת מתכת לסוגיה, זכוכית ועוד. הדבר נכון גם לשולחנות הנמוכים הצמודים לפינות הישיבה ולריהוט אחר דוגמת מזנונים, ברי משקאות, כורסאות ועוד. קיים מבחר גדול מאוד של סלונים פינתיים המגיעים במפרטים מגוונים השונים ביניהם בשלל אלמנטים ובכלל זה במידותיהם. יש שמגיעים עם תוספות של רצועות גומי למושבים המאפשרים ישיבה נוחה מאוד ויש בלעדיהם. ניתן למצוא אותם עם מילוי ספוג איכותי, עם בדי עור, מיקרו פייבר רחיצים ונושמים, בדי כותנה ועוד. בדי הריפוד מגיעים במבחר גוונים. חלקם בצבעים אחידים ואחרים עם הדפסים מגוונים, וכן הלאה.

    להלן מספר דוגמאות: סלון פינתי איכותי הוא סלון אורטופדי המעניק נוחות מקסימאלית ליושבים עליו. הוא בנוי ממערכת קפיצית איכותית המעניקה תמיכה מצוינת לגב. יש בו לפחות מושב אחד עם מנגנון חשמלי מתכוונן ונפתח שמאפשר ישיבה נוחה במספר מצבים. בנוסף, יש בו שזלונג שכיבה המאפשר פשיטת הרגליים עד כדי מצב שכיבה ורביצה מול הטלוויזיה, לצורך קריאה לאור של מנורת ספוט עומדת וצמודה ועוד. סלון פינתי אחר הינו בסגנון וינטאז’ בעיצוב יוקרתי המגיע עם מסגרות עץ ופיתוחים המקנים לו את מראהו המיוחד. סלונים פינתיים נוספים הינם גדולים במיוחד בעלי 3 חלקים המסודרים בצורת האות “ח”. יש בהם יחידות תלת ודו מושביות, משענות יד וראש מתכוונות, מקום לאחסון חפצים במשענת היד ועוד.

    סלונים פינתיים נוספים

    יש סלונים פינתיים המגיעים עם שולחן צד פינתי עם מדף פנימי, והסידור הזה נוח מאוד לכל  מי שרוצה להניח את כוס הקפה, או את צלחת הנשנושים לידו. לכל סלון כזה יש רגליים מגוונות שרובם נמוכות. יש כאלו הממוקמות בחזית הרהיט ויש אחרות אשר מוסתרות ולא ניתן לראותן. יצרני סלונים פינתיים בעלי מוניטין מייצרים את הרהיטים תחת בקרת איכות מחמירה ועם גימור מושלם. ברשותם נגריות המצוידות במכשור מקצועי ומתקדם.  באתרי באינטרנט שבבעלותם ניתן להתרשם מהסלונים ומפרטי הריהוט האחרים המוצגים. מומלץ להגיע לחנויות כדי להתרשם מקרוב ולבצע רכישה איכותית אשר תשדרג מראהו של כל סלון.

    5/5 - (2 votes)