ספה פינתית Rivaldi

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    ספות עור הן אולי הספות שהכי קל להתאהב בהן ולהשאיר אותן במקומן לאורך שנים ועשרות שנים, אבל אלו הן גם הספות שלאורך זמן אפשר להרגיש עליהן את סימני הזמן בצורה המובהקת ביותר. סימני ההתיישנות של ספות עור באים לידי ביטוי בדרך כלל בצורת סדקים זעירים וזעירים פחות שמתחילים להיפער בנקודות תורפה כמו פינות וחיבורים ובאזורים רגישים כמו אזור הרגליים של השזלונג. במיקומים אלה אפשר להתחיל להבחין בסדקים שמתחילים להיפער, כשהם יוצרים מעין גוון כהה שחורג מהגוון הכללי של הספה, ולעיתים אף יוצר ניגודיות מכוערת, בעיקר בסלון עור לבן. ניקוי ספות עור הוא תהליך שבאמצעותו ניתן להתמודד עם בעיה זו ולהחזיר לספה את המראה המחודש שלה, לפחות ברמה שמחזירה את סימני ההתיישנות לרמה של סימני נוסטלגיה אותנטיים שאפילו מוסיפים לספה ערך אסתטי.

    איך מנקים ספות עור?

    ניקוי ספות עור צריך להתבצע בשני מישורים שונים. ישנו הניקוי הקבוע שנמצא באחריותכם וישנו הניקוי המקצועי שמבצעים אחת לתקופה על מנת לשמר את עור הספה, לחדש אותו ולטפל בסימני התיישנות שמופיעים בו. ברמת השוטפת, חשוב מאוד שלא תנקו את ספות העור שלכם באמצעות מטליות לחות. ניקוי כזה מחדיר אל הספות לחות קלה שמתייבשת במהירות. תהליך ההתייבשות המהיר גורם בתורו להוספת יובש לעור הספה ולזירוז תהליכי התיישנות וסדיקה. האפשרות העדיפה היא ניקוי באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים לספות עור, חומרים שעושים שימוש במרכיבים “קרמיים” ומעט שומניים שמאטים מאוד את תהליך הייבוש. בצורה זו, מרגע שמרחתם את חומר הניקוי, ללחות יש מספיק זמן לחדור אל השכבות העמוקות של העור, לסתום חריצים וחרירים זעירים ולהגביר את רמת הלחות הכוללת של העור. לאחר מכן, התייבשות העור מתרחשת בקצב איטי מאוד שאינו גורם להתייבשות נוספת של העור.

    אחרי שאמרנו את זה, ניקוי ספות עור חייב לכלול גם ניקוי מקצועי שאותו יש לבצע אחת לתקופה של מספר שנים. בניקוי זה מבוצע הניקוי באמצעות חומרים שחודרים עוד יותר עמוק אל שכבות העור ומותירים בו חומרים מיוחדים שנותרים בו לאורך זמן רב מאוד, ומאפשרים לשמר את בריאות העור. אם תקפידו על ניקוי תקין של ספור העור שלכם בשני המישורים גם יחד, תוכלו ליהנות מספות עור נקיות ושלמות לאורך עשורים שלמים.

    מה עושים עם הסדקים?

    בהיבט זה, חשוב להבין דבר אחד, לאחר שנוצר סדק בספת עור אין שום דרך להסיר את הסדק הזה. הסדק הוא למעשה קרע במרקם העור ואין שום דרך לתפור את הקרע הזה או לאחות אותו. בהתאם לכך, בכל מה שקשור לנושא של ניקוי ספות עור, כדאי וחשוב להקפיד על ניקוי תדיר ונכון של ספות העור, באופן שלא יגרום לנזק לספות ולשכבת העור. במידה ונוצרו סדקים בעור, כדאי להזמין מומחה בניקוי ספות עור, שיבחן את עוצמת הסדקים ויחליט מה ניתן לעשות. במקרים מסוימים ניתן לעשות שימוש בחומרי ניקוי שמעמעמים את הנראות של הסדקים ומאפשרים להם להיטמע טוב יותר במרקם הכללי של הספה. במקרים אחרים יהיה צורך להחליף את הריפוד או פשוט מאוד לחיות עם הסדקים הללו. רבים מבעלי סלוני העור דווקא מתחברים מאוד למראה המיושן של העור ורואים בו מעין ערך אסתטי ייחודי.

    אם אתם מחפשים את הפתרון הטוב ביותר עבור סדקים בספות עור, תוכלו למצוא אותו בתהליך ניקוי מקצועי המבוצע על ידי אנשי מקצוע. אולי לא תוכלו להעלים את הסדקים לחלוטין אבל בהחלט תוכלו לעמעם אותם בתוך המראה הכללי של הספה.

    בברכה, צוות קומפי רהיטים.

    5/5 - (1 vote)