כסאות לפינת אוכל

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    כסאות לפינת האוכל – מגמות 2020

    אין ספק כי החשיפה לטלוויזיה, לרשת והטיולים בעולם, גרמו לישראלים לפתח טעם ועיצוב אישיים וזה ניכר בבחירות שהם עושים גם בלבוש וגם כאשר הם מעצבים את הבית שלהם.

    על עובדה אחת אי אפשר להתווכח- לא רק בעלי בתים פרטיים או אנשים שבונים בתים מזמינים עיצוב פנים, אלא גם בעלי דירות שרוצים להתגורר במקום שנעים להם לחיות בו, עם הטעם האישי החביב עליהם והסגנון שהם בחרו כפי שתביא אותו לידי ביטוי מעצבת הפנים.

    החיבור בין מרקמים, גוונים וחומרי גלם הוא מקצוע, לכן לא כל אדם יכול לעצב את ביתו כך שבאמת ייראה יפה ונעים..

    הרבה חוטאים בבחירות לא נכונות, אפילו בפרטים הקטנים כמו איזה אגרטל להציב על שולחן הסלון אם בכלל, בבחירת וילונות, שידות שולחנות או כסאות לפינת אוכל שלא מתאימים לסגנון של הבית וגם לא לשולחן, רובם זקוקים לעצה מקצועית.

    את העצה המקצועית הכי טובה אפשר לקבל היום חינם ממעצבי פנים אשר מועסקים אצל חברות ייצור ושיווק רהיטים מיבוא או מקומיים.

    להם יש את העין והיכולת לבחור עבורכם את הרהיטים הנכונים, ולהראות לכם עולם ומלואו של רהיטים מתוכם תוכלו לבחור את אלה שמוצאים חן בעיניכם.

    שולחנות אוכל מה חדש?

    יש הרבה חדש בתחום של שולחנות אוכל ולכן גם הרבה חדש בתחום של כסאות לפינת אוכל.

    אחרי הרבה שנים, כולם הבינו שכנראה הדבר הכי נכון שעשו האבירים היו שהם אכלו ליד שולחנות עבים וארוכים ואז היה מקום גם לאוכל גם לכלים וגם לאורחים.

    בהרבה בתים ישראלים שולחנות אבירים הם טרנד עולה ומוצדק, שולחנות גדולים וארוכים שיכולים לעמוד בכל עומס ולהציע מרחב של ישיבה ואכילה משותפים בלי צפיפות, בנוחות על הכיסאות הנכונים.

    כיסאות לשולחן אבירים לא חייבים להיות דווקא מעץ, והם יכולים להיות גם מרופדים ויוצאי דופן. הרעיון הכללי של חיבור במרקם, בגוון ובחומר של כיסאות לשולחן אוכל, כבר לא מודרני ואפשר להציב ליד כל שולחן כיסאות אחרים ושונים מהשולחן עצמו, להיפך זה מוסיף גיוון.

    במגמות של 2020 רואים הרבה כיסאות עם קווים נקיים, ויוקרה מאוד אלגנטיים, וגם קלים או מאסיביים, הכל הולך והם גורמים לפינת האוכל להיות הפינה הכי חמה ומעוצבת בבית.

    אחת המגמות היא שילוב של ניגודים כמו כיסאות מעץ עם רגליים מברזל או מיני כורסאות שמשמשות ככסאות לפינת האוכל.

    מה הסגנון האהוב עליכם?

    הישראלים גם למדו מה האפיון של סגנונות העיצוב והם שומרים על רצף של שפה עיצובית בבית שלהם.

    הסגנון המוביל היום בין כל סגנונות העיצוב הוא המודרני, והוא מציע רהיטים כמו שולחנות, ספות, פינות ישיבה וכן כסאות לפינת אוכל בקווים ישרים ונקיים המציגים ניקיון ומינימליזם שהולך כמו כפפה ליד עם הסגנון המודרני.

    מה שמאפיין את הסגנון הזה הוא פינות חדות והוא חף מכל צבעוניות אלא מתמקד בגוונים של צבע אחד ובאלמנטים מאוזנים, הוא יוצר בית עם עיצוב שקט ומרגיע והרמוני.

    מלבד הסגנון הזה אפשר לראות היום זרמים שונים של סגנונות מובילים כמו מודרני, כפרי, נורדי או אקלקטי וכאשר מציגים מעצבת פנים אפשר בהחלט להרגיש מה הסגנון שלכם ותוכלו להבין איפה הכי נוח לכם לחיות.

    כאשר בוחרים כסאות לפינת אוכל, כמובן שאחד השיקולים הכי בולטים הוא הנוחות, כיוון שמדובר בפריט שלעתים יושבים עליו שעות העיצוב חייב ללכת עם נוחות.

    פשוט לא משתלם בסופו של דבר לקנות כיסא מאד יפה שקשה לשבת עליו ואחרי ארוחה אחת לסבול מכאבי גב ולכן, כל מי שמחפש כסאות לפינת אוכל עושה להם כבר טסט נוחות בחנות.

    כסאות לפינת אוכל בסגנון בוהו שיק

    סגנון הבוהו שיק החל בתחילת המאה ה-19 בקרב אנשי רוח ואמנים באותה תקופה, והתפתח במשך השנים למראה צבעוני, מלא חיים ובלתי רשמי בעליל.

    גם הישראלים אוהבים את הסגנון הזה ובעיקר מי שנמשך לחופשיות שלו שמחברת בין סוגי טקסטיל ומרקמים שונים לבין הדפסים מצד אחד פרחוניים חמים כמו ילדי הפרחים ומצד שני כמו הדפסים אתניים.

    חשוב לומר כי מה בסגנון הזה כסאות לפינת אוכל יכולים להיות מרופדים או מעוצבים בעץ טבעי עם קצוות עגולים, רכים והרמוניים.

    זהו סגנון של בית ומכיל שאפשר להעמיד עליו כל מיני אלמנטים אבל עם מכנה משותף ובמינון הנכון.

    האם תתחברו לסגנון התעשייתי?

    מי שממש אוהב סגנון מודרני מתקדם ונועז, יכול ללכת על הסגנון התעשייתי ששואב את ההשראה שלו מהעיצוב  של דירות אורבניות ולופטים אשר בא לידי ביטוי בנראות תעשייתית בקירות לכאורה לא גמורים, צינורות חשופים ושימוש רב בברזל, פח, צבעוניות כהה ובטון.

    למי שלא מבין את הסגנון הזה, הוא נראה כמו משהו בלתי גמור, למרות שכל הכוונה היא שהוא ייראה גס, מחוספס וכאילו נמצא באמצע תהליך של עיבוד.

    בסגנון הזה מי שרוצה לרכוש כסאות לפינת אוכל יבחר בכיסאות מברזל או מעץ בלתי מעובד שנראים גם הם בלתי גמורים.

    לעומת הסגנון הזה אחד האהובים הוא הסגנון הנורדי שהגיע אלינו מארצות הסקנדינביות הקרות. מדובר על עיצוב מינימליסטי בגוונים בהירים שעושה שימוש רחב בחומרים טבעיים ועיצוב פונקציונאלי.

    5/5 - (1 vote)