קיר דקורטיבי לטלוויזיה

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    קיר דקורטיבי לטלוויזיה

    המראה של טלוויזיה השעונה על מזנון או מדף ומאחוריה קיר לבן, הוא לא מראה מרומם נפש במיוחד.

    ובמסגרת הקאמבק הגדול שעושים חיפויי הקיר, הם החלו לככב מאחורי אותו מכשיר אלקטרוני המהווה את נקודת המפגש המשפחתית, את הכוכב של הערב והרי היא טלוויזיה ענקית על קיר דקורטיבי לטלוויזיה שהופך אותה לתכשיט של ממש.

    זה היה טרנד לוהט בשנות השבעים והיום זה חוזר בגדול לכל בית, כי זה באמת לא יפה לראות קיר עירום חף מכל קישוט ורק הטלוויזיה עד כמה שתהיה מעוצבת, ממלאת את החלל שלידו.

    בשנות השבעים הייתה תקופה שכל קירות הבית היו עטופים או בחיפויי קיר או בטפטים, אלה יכלו להיות חיפויי מאבנים קטנות, קיר עץ או טפטים בדוגמאות שונות גיאומטריות או פרחים והיו גם טפטים מקטיפה.

    עכשיו זהו זמן החיפויים וההבדל בין שנות השבעים להיום הוא שהמיקום בו עושים חיפוי לקיר או מאחורי הטלוויזיה ואילו אז באותה תקופה, למי בכלל הייתה טלוויזיה.

    החיפויים נעשו לשם היופי והדקורציה, כולל מחיצות עץ עם זכוכיות צבעוניות שכיכבו בין כל חדר אורחים ופינת אוכל כי מה שהיה נהוג הוא לתחום כל אזור.

    קיר דקורטיבי עם מדפים או בלי

    ההבדל הנוסף בין חיפויי הקיר של שנות השבעים להיום היא התכלית שלו משום שהיום הפך החיפוי הזה לחלק מהריהוט של הבית, זהו לא עוד קיר דקורטיבי לטלוויזיה אלא מונומנט פונקציונאלי שהתפקיד שלו זה לא רק לעטוף את הקיר שמאחורי הטלוויזיה, אלא שיש חיפוי קיר שיש לו מדפים בצדדים עליהם אפשר להניח תמונות או חפצים דקורטיביים.

    החיפוי כולל מזנון המחובר אל קיר דקורטיבי וכתוספת אפילו שולחן שמהווה חלק מהמערכת כולה.

    כלומר, לקחו את חיפוי הקיר של שנות השבעים והפכו אותו למערכת שלמה ופונקציונאלית.

    יש דגמים שונים של חיפויים אשר מציעים את הקיר כאמור יחד עם תוספות, אלה הופכות את הסלון למקום בו זורם הסגנון בהרמוניה והיום אנחנו מדברים על סגנון מודרני שזהו בעצם העיצוב המוביל את כל הקירות הדקורטיביים לטלוויזיה.

    גם המינימליזם שולט והוא אומר- שכל המוסיף גורע, ואם כבר יש לך טלוויזיה גדולה בסלון וקיר חיפוי לא צריך יותר מזה כדי שיהיה לך נעים בבית, שהמקום יהיה מעוצב ושכל משפחה תרגיש עטופה בחיקו החם של חדר האורחים שלה מול הטלוויזיה.

    הטלוויזיה היא הכוכב של הבית

    אין כמעט בית בארץ שאין בו טלוויזיה או אפילו כמה מכשירים, אלה נוכחים בחדר שינה, חדרי הילדים וכמובן בחדר האורחים, זהו המקום בו מתכנסת כל המשפחה וצופה בסרטים ובסדרות האהובים עליה וריבוי הערוצים ואפשרויות הבחירה רק גרם לכך שכולם יושבים בסלון הרבה יותר זמן ממה שהם תכננו וזהו המקום בו שוהים בעצם הכי הרבה מכל מקום אחר בבית.

    אז למה שלא יהיה יפה? למה שלא יהיה קיר דקורטיבי לטלוויזיה מאחוריה שיהיה נעים להסתכל לא רק על המסך אלא גם עליה.

    ולכן כל מי שמציב היום טלוויזיה בסלון יודע שיחד אתה הוא הולך להזמין את הקיר הדקורטיבי שהוא רוצה לשקף מאחוריה, מעין מסגרת לאותו מכשיר שמחבר בין כל בני המשפחה ומלכד אותם סביבו והוא בעצם היום מהווה את הדבק של כל משפחה.

    קיר דקורטיבי לטלוויזיה דגם סליי

    כמו שיש היום כל מיני דגמים של פינות ישיבה, פינות אוכל, כיסאות ומזנונים שעשויים מכל מיני חומרים ובכל מיני דגמים, כך יש גם קיר דקורטיבי לטלוויזיה מסוגי עץ ועיצובים שונים, כדי שכל סלון יוכל לקבל את הקיר שהכי מתאים לו.

    דגם סליי לשל הוא אחד הקירות הדקורטיביים הכי מבוקשים הקיימים, מדובר על מסגרת מעוצבת ומאוד קלאסית במראה שלה, שכוללת חיפוי קיר וניתן לקבל כחלק מהמערכת שלה גם מזנון עם רגליים בכל מיני גוונים ומידות וגם מיוחדות במינן.

    דגם ארמני הוא קיר דקורטיבי לטלוויזיה שמורכבים בו כמה מדפים ויש לו גם מזנון דק, מינימליסטי ולא צריך שום דבר יותר מזה.

    דגם גבריאל הוא חיפוי קיר בעל פתרון אחזון עם מדפים, עליהם אפשר להניח תמונות או חפצי נוי, יצירות אומנות ועוד. גם במראה הזה מזנון הוא חלק מהמערכת וגם שולחן סלון התואם את חומר הגלם ואת הסגנון.

    ויש גם קיר דקורטיבי בשם שביט, או דגם אלון עשוי מעץ מבוקע, ממש להכניס הביתה את הטבע וליהנות מאווירה כפרית וטבעית גם אם אתם גרים בקומה עשרים במגדל דירות.

    איפה איפה איפה המזנון?

    פעם כאשר לא הייתה טלוויזיה בכל בית היה מזנון שתפס קיר שלם ואוחסנו בו כלי קריסטל ושאר פורצלנים למיניהם כמו כל בית פולני טוב, טלוויזיה לא הייתה אבל את הקירות היו מטפחים גם בחיפויי קיר דקורטיביים ממש כמו אותו קיר דקורטיבי לטלוויזיה כמו שמציעה היום אחת מחברות הריהוט הכי מובילות בארץ באולם התצוגה שלו בנתניה או בראשון לציון.

    5/5 - (1 vote)