יחידת חיפוי קיר מעץ לפינת טלויזיה © קומפי רהיטים

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    אין בית בישראל שבו לא היה בשנות השישים והשבעים מזנון קיר עצום. במזנון הזה הניחו בעלי הבית חפצים דקורטיביים והרבה קריסטל.  אחרי שחדרה הטלוויזיה, רכשו כולם שולחן מיוחד לטלוויזיה, סוג של כוננית עם גלגלים עליה הניחו אותה. כל זה קורה בתקופת הוינטאג’ כאשר הבית עמוס בצבעים, טקסטיל בצורות גיאומטריות ופריטים נוסטלגיים שעברו מדור לדור. את רובם הניחו על אותו מזנון מפורסם.

    לאט לאט התחילו לצאת מהבתים כל הפיצ’יפקס. אנשים רצו בתים פחות עמוסים ובמראה יותר מודרני. הסגנון הקלאסי של המזנונים הכבדים שאנשים הביאו אותם מארצות מוצאם, קיבל מפנה בדמותם של רהיטי וינטאג’ קלילים, אובליים. לא רק מעץ גושני חום, אלא גם בציפויי פורמייקה בצבעים. מזנונים חלקים, פשוטים עם מגירות ומקומות אחסון אבל לא כאלה שתפסו את כל הקיר.

    אז החל בעצם לצאת מהבתים הסגנון הקלאסי יחד עם המזנונים הגדולים, רבי המדפים והקומות, עם הנישה לבקבוקי האלכוהול. מאז ועד היום מככבים בבתים מזנונים ארוכים והם שוכנים דרך קבע מתחת לטלוויזיה התלויה על הקיר.

    טרנד שכובש היום את הבתים הוא עיצוב אישי מעץ לקיר סלון ארוך במידה והטלוויזיה שלכם נמצאת על קיר גדול מאוד.

    מי צריך עיצוב אישי מעץ לטלוויזיה?

    אם מיקום הטלוויזיה שלכם הוא על קיר בסלון ומדובר בקיר גדול מאוד, בינינו זה לא נראה מגוחך שעל קיר כזה גדול תלויה טלוויזיה, תהא גדולה ככל שתהיה.

    פתרון של עיצוב מעולה וטרנד חדש שכובש כל סלון הוא עיצוב אישי מעץ לטלוויזיה. אם יש לכם סלון ארוך, אזי אם אתם תולים את הטלוויזיה על קיר ארוך, זה נראה קצת מגוחך ולא חשוב מה גודל הטלוויזיה. אבל אם עושים עיצוב אישי מעץ לקיר סלון ארוך מקצה אחד עד הקצה השני, זה לא נראה כל כך מוזר שהטלוויזיה על הקיר כי בדרך כלל עיצוב אישי מקיר כולל גם יחידת מזנון תלויה או לא תלויה למטה, ואז יש לכם מערכת מקסימה של ריהוט המתבקש מעצם מיקומה של הטלוויזיה.

    עיצוב לקיר, הולך היום יחד עם המגמה של חיפויי עץ לקיר. אנשים רוצים להרגיש כמו שיותר חם ונעים בבית שלהם, ומה שעשוי לתת להם את זה, אלה הם חיפויי הקיר. יש עיצוב אישי מעץ לקיר שעליו תלויה הטלוויזיה גם כמסגרת מסביב לטלוויזיה וגם עם מדפים יפיםץ את העיצוב הזה עושים מסוגי עץ שונים וזה גם מעצב את אזור הטלוויזיה וגם מוסיף לעיצוב חדר האורחים.

    חיפוי

    חיפוי קיר פלזמה בעץ אגוז אמריקאיחיפוי קיר לטלויזיה פלזמה מעץ אגוז אמריקאי מלא בהתאמה אישית לפי מידה. הכרסום בעץ יוצר מראה ייחודי וחם. ניתן להזמין בכל גודל, צבע וסוג עץ לפי דרישה.
    לחץ כאן לפרטים

    סגנון עיצוב מודרני כפרי

    עיצוב אישי מעץ לקיר סלון ארוך מאוד, מסביר נציג של חברת רהיטים המבצעת מסגרות כאלה, הוא חלק מהמגמה העולה היום של הכנסת כמה שיותר עץ הביתה. העידן הזה שאנו חיים בו, העידן הדיגיטלי, משתלט על החיים שלנו. כאשר אנו חוזרים הביתה אנו רוצים לחזור למקום יותר חם ואנושי, בית אמתי. זו הסיבה שחיפויי הקיר חודרים היום להרבה בתים. יש להם מראה כמו של פונדקי דרכים, המקום שבו יורד שלג בחוץ אבל בפנים דולקת האח ומחממת את הלב.

    חיפוי קיר במסגרת עץ מסביב לטלוויזיה מעניק איזו שהוא עיצוב מאוד חם, מאוד כפרי גם בבית בו שולט העיצוב המודרני. ההבדל ביניהם הוא לא גדול. שניהם הולכים על עיצובים פשוטים, הרבה עץ וצבעים חלקים. עיצוב קיר בסלון יכול להיעשות מכל מיני סוגים של עץ ולהעניק לכל קיר צביון מיוחד. כאשר עושים מסגרת של עיצוב מעץ מסביב לטלוויזיה וגם מניחים מתחתיה מזנון תואם ושולחן סלון, בעצב מעצבים את כל הפינה הזו יחד, ולא צריך לשבור את הראש ולחפש דרכים כיצד למלא את הקיר. אגב כאשר תולים תמונות מסביב לטלוויזיה זה מפריע לאנשים לראות טלוויזיה. זה מפריע להם להתמקד.

    מערכת של עיצוב קיר, מזנון ושולחן

    המגמה של עיצוב קיר טלוויזיה בסלון ארוך, כדי לא להשאיר את הטלוויזיה תלויה על קיר כל כך ארוך ורחב, מה שהופך את המראה הזה למגוחך כמעה, יצרה ליין שלם של עיצובים לקיר שהולכים יחד עם עוד פריטי ריהוט כמו שולחן סלון ומזנון ארוך.

    מדובר על סט שלם בו יש עיצוב קיר מעץ מסוים, מאותו עץ יש גם מזנון ארוך מתחת למסגרת ושולחן סלון תואם.

    כל מי שמבין בעיצוב יודע, שמערכות של ריהוט, המקושרות זה לזה במרקם, חומר גלם או צבע יוצרו ניקיון ואסתטיקה בעין וזה המקור והבסיס של העיצוב המודרני. בעיצוב כפרי אפשר לשחק קצת יותר עם מרקמים שונים אבל עיצוב מודרני מתבסס על משפחה של חומרים ומראות דומים. המערכת הזו היום היא הצלחה מסחררת. כל מי שיש לו קיר ארוך בסלון ולא יודע איך לעצב את הפינה הזו מזמין מסגרת לטלוויזיה, מזנון ושולחן סלון, ומעניק לבית שלו איזה שהוא אופי וצביון, הרבה עיצוב נקי ואסתטיקה.

    5/5 - (1 vote)