שולחן עגול דגם 'דארק'

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    פינת אוכל עגולה

    לאנשים ומשפחות רבות, מסע קניות הוא כייף גדול, בעיקר קניות גדולות לבית כגון ריהוט חדש כמו מיטות, ארונות, סלון, או פינת אוכל או כל רהיט המשנה ומחדש את  מראהו של הבית.

    אם אתם עומדים בפני תכנון ועיצוב הדירה המשופצת שלכם או הבית החדש שלכם ואתם זקוקים לריהוט חדש ומודרני, יפה ומרהיב שיהפוך את החלל החדש והריק למקום מזמין ונעים באווירה ביתית, אתם זקוקים לקבלת החלטות מיידית לגבי קניית הריהוט החדש.

    כדאי להתרשם ולהתעדכן ולבדוק מה הם החידושים האחרונים, בעיצוב מודרני וטרנדי של בתים לשנת 2019.

    טרנדים בעיצוב הבית 2019

    על מנת להיות מעורים בכל הטרנדים המודרניים, ולבחור את עיצוב הבית המתאים לכם ביותר תוכלו החליט האם להיעזר במעצב פנים מקצועי, שילווה אתכם ייעץ ויעזור לכם בבחירת הצבעים החמרים והסגנונות לעיצוב טרנדי של הבית. או שאתם יכולים גם להחליט שאתם עושים הכול לבד. אל דאגה זה לא בשמיים, כדאי וחשוב שתדעו כי אפשרי בהחלט היום להתעדכן ולהתרשם ממבחר של עיצובים ורהיטים מודרניים וחדשניים בשלל סגנונות ללא הצורך להתרוצץ בין החנויות ואולמות התצוגה.

    כל שנדרש מכם הוא להיכנס לאתר האינטרנט של חברה המתמחה בעיצוב ושיווק רהיטים ולהתעדכן בקטלוג האינטרנטי הצבעוני והמרהיב המציג את כל הריהוט שאתם זקוקים לו ובתמונות צבעוניות, ובפירוט החמרים והגדלים. תוכלו לבחור ולעצב בעצמכם את הסלון, את המטבח, את החדרים וגם את פינת האוכל ולהזמין בקטלוג האינטרנטי של החברה המשווקת רהיטים מודרניים מעוצבים.

    מה חשוב בעיצוב פנים של הבית?

    באם החלטתם לעצב בעצמכם את הבית שלכם, כדאי וחשוב לתכנן לכל חלל וחלל בבית את העיצוב הפרקטי היעיל והמתאים לו ביותר על מנת שישרת אתכם בהצלחה בהתאם לצרכים שלכם.

    לדוגמא אם פינת האוכל שלכם היא צרה וארוכה, כדאי לבחור בשולחן מאורך עם כיסאות גבוהים וארוכים, אבל כזה שישאיר מספיק מרווח מעבר בצדדים ולא יסתום את כל המטבח בעת הארוחה. או אם הסלון והמטבח שלכם מחוברים בחלל אחד ושטח החלל הוא מרובע וגם גדול מאוד ואתם רוצים לשבור את הריבוע, תוכלו לעצב אותו ברהיטים עגולים, אובליים או משולשים, ולהשוות לו מראה פחות מרובע.

    תוכלו לעצב את שטח המטבח עם פינת אוכל עגולה נפתחת ל3 מטר, שיכולה לתת מענה מצוין במקרים של אירועים גדולים. פינת אוכל עגולה עם 6 כיסאות יפים ונוחים תהווה עיצוב מעניין בחלל המרובע ותעניק למטבח מראה יותר מודרני וטרנדי מבחינת חלוקת החלל.

    אילו פינות אוכל עגולות מעוצבות מומלצות?

    אחד הטרנדים הפופולאריים היום בעיצוב הבית והמטבח הוא פינות אוכל עגולות מעץ. אלו הן פינות אוכל מודרניות ויוקרתיות, העשויות מעץ טבעי, במגוון גדלים ובשילוב עם כסאות נוחים ומרופדים בבדים מאיכות של בד חזק ועמיד.

    פינות אוכל עגולות יהיו בחירה מעולה לכל מי שחלל פינת האוכל שלו הוא קטן וצריך שולחן אוכל ליותר מארבעה אנשים. ניתן להושיב כשישה אנשים סביב פינת אוכל עגולה וגם הישיבה במעגל היא יתרון גדול בעת האירוח וחווית הארוחה. כשאנשים יושבים במעגל כל המקומות שווים, והמבטים את המעגל מאפשרים לכולם לראות את כולם בזווית נוחה במהלך השיחה. גם המאכלים נגישים במרחק שווה לכולם והאווירה במעגל היא אווירה של חברותא של צוותא, חמימה ונעימה ביותר.

    היכן ניתן לרכוש פינות אוכל עגולות?

    כאמור ניתן לבחור בקטלוג האינטרנטי של חברה המתמחה בשיווק רהיטים ופינות אוכל, וניתן גם למצוא פינות אוכל עגולות נפתחות במבצע, אשר הופכות את הקנייה להצלחה עוד יותר גדולה.

    ניתן לבחור ולהזמין את גודל השולחן המתאים לכם בין אם זה לארבעה לשישה או לשמונה איש, ניתן להזמין פינות אוכל ממבחר של חמרים שונים ואיכותיים וגם פינות אוכל טרנדיות המשלבות מספר חמרים כגון מתכת, זכוכית ועץ טבעי.

    פינת אוכל מעוצבת שולחן עגול דגם 'לייט'שולחן עגול מעץ אלון מבוקע. עץ מלא בקוטר 140 פתיחה של מטר. רגל פרקטית מאוד – לישיבה נוחה. מגיע בכל הגדלים צבעים וסוגי עץ שונים.לחץ כאן לפרטים

    סוגי פינות אוכל?

    • פינות אוכל עגולות מעץ – מגיעות אם פלטת עץ טבעי ומלא, עם בסיס דקורטיבי ועם ארבעה כיסאות מרופדים בעלי רגלי עץ בעיצוב מעוגל ומשענת נוחה.
    • פינות אוכל עגולות נפתחות – מגיעות עם פלטת עץ מלא ואיכותי, עבה וחזקה במיוחד, היכולות להיפתח ולהכפיל את מספר היושבים סביב השולחן.
    • פינות אוכל מודרניות דגם דארק – שלוחן עץ מלא עגול עשוי מעץ אגוז אמריקאי חזק במיוחד בקוטר של מאה וארבעים סנטימטר, עם רגליים תומכות מתפצלות, השולחן נפתח לשלושה מטרים וארבעים. ומגיע במבחר של גדלים וצבעים לישיבה נוחה ביותר.
    • פינות אוכל דגם לייט – פלטת עץ מלא ואיכותי עשויה מעץ אלון מבוקע, בעל רגל אחת מרכזית פרקטית מאוד לישיבה נוחה סביב השולחן ובמבחר צבעים וגדלים.
    • פינות אוכל פרובנס – שולחן עץ עגול ומלא בצבע טבעי עם מגוון כיסאות עץ מלא מרופדים בבד איכותי חזק ועמיד בגוונים בהירים ובמבחר גדלים.

    תוכלו להיות שקטים ובטוחים ושמחים בבחירתכם בעת שתרהטו את המטבח בפינת אוכל עגולה ומעוצבת, אין ספק כי האירוח סביבה יהיה נעים לכל הסועדים, והיא תוסיף לארוחה אווירת ביחד אינטימית.

    מחפשים חנות רהיטים בראשון לציון? הגעתם למקום הנכון.

    פינת אוכל עגולה – שאלות ותשובות

    שולחן פינת האוכל מגיע עם כיסאות תואמים?

    לרוב, שולחנות פינות האוכל אינן מגיעות עם כיסאות. הרכישה מתבצעת שולחן לחוד וכיסאות לחוד. עם זאת, ניתן להתאים כיסאות ולתמחר כסט פינת אוכל קומפלט.

    לכמה נפתחים השולחנות שלכם?

    את כל שולחנות פינת האוכל ניתן להזמין עם מנגנון פתיחה. תלוי בדגם השולחן, הפתיחה יכולה להיות 80 סנטימטר, 1 מטר, 2 מטרים ואפילו 3 מטרים. מומלץ ליצור קשר לפרטים נוספים וייעוץ.

    אני צריך מידה מדויקת. אתם מגיעים לקחת מידות?

    בהחלט. לאחר ההזמנה, אנו שולחים איש מקצוע מיומן למדידות בחלל הרצוי שלכם. בכך נוכל להבטיח התאמה מקסימלית לשביעות רצונכם.

    איפה החנות שלכם?

    נכון לכתיבת שורות אלה, ניתן לבקר אותנו בחנות התצוגה בראשון לציון או בנתניה. לפרטים המלאים אנא לחצו על עמוד צור קשר או אודות.

    5/5 - (2 votes)