שולחן מנהלים בהזמנה אישית

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    שולחן מנהלים בהזמנה אישית

    בעולם העסקים של היום, עיצוב הפך ללא ספק לשם המשחק. עיצוב הוא הפנים של העסק שלכם. עיצוב טרנדי ומרשים הוא חיוני ומשמעותי ויש לומר הכרחי ביותר למיתוג מוצלח של העסק. עיצוב המשרדים, עיצוב חללי העבודה, עיצוב חלל הקבלה, ועיצוב פינת המטבח וחדר האוכל, כולם חלק בלתי נפרד משם המשחק מאחר ולהם השפעה רבה ביותר במגוון רחב של דרכים על העסק שלכם.

    עיצוב חללי העסק שלכם בצורה מרשימה מודרנית ומתאימה, מאפשר קודם כל לייצר מקום עבודה נעים נוח ומזמין לעובדים, מה שבדרך כלל משפיע ישירות על הפרודוקטיביות ועל תפוקת העבודה שלהם ואשר יכול להשפיע על גידול העסק שלכם.

    שנית, העיצוב משפיע באופן בלתי מודע גם על הלקוחות המגיעים אליכם.

    לקוח שיגיע למשרד עם ריהוט משרדי מעוצב וטרנדי, שיכנס לחדר קבלה או לחדר ישיבות מעוצב עם ריהוט משרדי מודרני ויוקרתי, יקבל את הרושם הראשוני הנכון לגבי מיתוג העסק שלכם ויחסוך לכם הרבה דיבורים.

    שולחן מנהלים בהזמנה אישית

    עיצוב חללים משרדיים

    עיצוב מודרני חדשני בחללי המשרד השונים משדר ללקוח מסרים תת הכרתיים העושים עבורכם את עבודת הרושם הראשוני הנדרש. כמובן שעיצוב המשרדים צריך להיעשות  בהתאם לקונספט העיצוב הכללי והמיתוגי של החברה או העסק כך שיתאים באופן הומוגני וישדר אחידות.

    חדר ישיבות רחב ידיים, שהחלל שלו גדול ומואר, עם חלונות גדולים המכניסים אור שמש טבעי, או תאורה מתאימה אחרת, שבמרכזו שולחן מודרני מעוצב וגדול וסביבו כיסאות נוחים, משדר הזמנה לישיבה ממושכת ופרודוקטיבית הרבה יותר מחלל חשוך, קטן ובעל ריהוט מיושן.

    פינת קפה מעוצבת ,בצבעים רכים ונעימים, עם מכונת קפה איכותית, עם סט כוסות יפים עבור צוות העובדים, ועוד פינוקים, תהיה מקום מזמין ונעים להפסקת קפה קטנה שבסופה יחזרו העובדים מלאי אנרגיה לעבודה.

    ריהוט משרדים – 2019

    הרהיט החשוב הגדול בכל משרד הוא השולחן המשרדי, ייתכן והשולחן שלכם משרת אתכם נאמנה כבר שנים רבות, אבל כדאי ומומלץ להתעדכן ולהתחדש מדי פעם בשולחן משרדי חדש שישנה לגמרי את מראהו של המשרד כולו למראה חדשני מעוצב וטרנדי.

    אז אם החלטתם להתחדש בשולחן עבודה משרדי חדש, כדאי להכיר את העיצובים החדשים והטרנדיים לשנת 2019

    סוגי שולחנות מנהלים

    רצוי להתאים את שולחן המנהלים לקונספט העיצוב הכללי של המשרד, ולצורך כך קיימות מספר אפשרויות לרכישת שולחן מנהלים חדש.

    אפשר להתרשם ולהתעדכן ואף לבחור שולחן מנהלים באתר האינטרנט של חברה המשווקת ריהוט יוקרתי לבתים ולמשרדים.

    באתר האינטרנטי של חברה כזו תוכלו להתרשם מקטלוג צבעוני ומפורט וממגוון רחב של שולחנות מעוצבים ויוקרתיים. כגון שולחן עץ מלא ואיכותי, שולחן עם שידת מגירות מודולארית, שולחנות בשילוב זכוכית, שולחנות אלומיניום וגם שולחנות מתכת ניתן לראות היום בשימוש בלא מעט משרדים.

    חשוב שהשולחן שאתם בוחרים יהיה לטעמכם, יהיה מעוצב אסתטי ויפה אך גם פונקציונאלי ונוח לעבודה עבורכם, ועונה על הצרכים המיוחדים שלכם.

    חשוב שהשולחן יהיה עשוי מחומר חזק, עמיד ואיכותי, ושיהיה מספיק גדול וישדר עוצמה בחלל המשרד, אבל כדאי להיזהר שלא יהיה גדול מדי ויתפוס יותר מדי מקום.

    איך מזמינים שולחן מנהלים בהתאמה אישית?

    אם חלל המשרד שלכם הוא אינו סטנדרטי, בין אם הוא  גדול מאוד ורחב ידיים ומתאים לו שולחן גדל מימדים או שהוא קטן מאוד או שצורתו אובאלית או מוארכת ואתם זקוקים לשולחן בגודל מסוים, ניתן היום להזמין שולחן מנהלים בהזמנה אישית וגם שולחן מחשב בהזמנה אישית, שיתאימו לחלל משרדכם כמו כפפה ליד.

    באם אתם מעוניינים בהזמנת שולחן מנהלים בהתאמה אישית, כדאי ומומלץ שתדעו את הנתונים מראש. כדאי למדוד לחשב ולהזמין בהתאמה אישית את גודל השולחן, גובה השולחן ומספר המגירות וכמובן הסגנון העיצובי והחמרים מהם עשוי השולחן.

    לאחר שבחרתם את השולחן החדש שלכם, מהקטלוג האינטרנטי או בהזמנה אישית ,תוכלו להתפנות ולאבזר אותו עם כיסא מנהלים חדש ,נוח ונעים.

    איך בוחרים כיסא מנהלים?

    כיסא המנהלים שלכם הוא המקום בו אתם נמצאים שעות רבות ביום, לפחות כשליש מיום העבודה אם לא יותר, אתם מבלים על כיסא המנהלים, בין אם זה בפגישה עם לקוחות חדשים, או בראיונות של עובדים חדשים ועוד, בכל מקרה, אתם צריכים להרגיש בנוח על כיסא המנהלים שלכם, מה שיאפשר לכם להיות במיטבכם ולייצר ללא מאמץ את אופי השיחה הנכונה עם מי שיושב מולכם .

    לכן כדאי וחשוב וגם מומלץ להקפיד לפני רכישת כיסא מנהלים חדש, שהכיסא יהיה עשוי מחומר איכותי חזק ועמיד, אך גם נעים למגע , אינו גורם ללחות, וכן מתאים לישיבה ממושכת, בנוסף כדאי שהכיסא יהיה בעל עיצוב מתאים מבחינה פיזית כך שתמנעו מכאבי גב בישיבות ארוכות זמן. כמובן שרצוי שתהיה לכם יכולת התאמה של גובה הכיסא וזווית המשענת כך תוכלו לבחור בכל עת בתנוחה המועדפת עליכם.

    ריהוט נוסף למשרד

    בבואכם לעצב את המשרד מחדש, הרהיט הראשון והחשוב המשפיע כאמור על הלוק של המשרד הוא שולחן המנהלים. לאחר שבחרתם את שולחן המנהלים החדש שלכם, באם החלל המשרדי שלכם הוא מספיק גדול ומאפשר זאת, כדאי לשקול להוסיף עוד מספר רהיטים שיוסיפו מראה ביתי נעים ויעניקו לכם אווירת עבודה חמימה יותר.

    ניתן לדוגמא להוסיף למשרד, ארונות, אם המשרד הוא בעל תקרות גבוהות במיוחד ,תוספת של ארון עץ ארוך וגבוהה, עם מדפים פתוחים , תתאים לעיצוב האדריכלי.

    או אם חלל המשרד הוא בעל תקרות נמוכות ומוארך יותר, ניתן להוסיף מספר כונניות נמוכות ורחבות עם מגירות.

    לחללים גדולים במיוחד , ניתן לשקול לבחור בתוספת של מספר רהיטים, בנוסף לשולחן המנהלים ,כגון ארון או שניים, וגם כוורת מעוצבת שיעניקו למשרד מראה יוקרתי מעוצב.

    מחפשים רהיטים מעוצבים? הגעתם למקום הנכון.

    5/5 - (1 vote)