פינות אוכל מעוצבות מעץ

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    פינת אוכל היא אחד המקומות הכי חשובים בבית. היא המקום בו מתרכזת כל המשפחה בשבתות ובחגים, היא המקום בו מתקרבים בני המשפחה זה לזה בכל ארוחה, חושפים סודות, מדברים, ויוצרים יחד חוויה משותפת של משפחה.

    מכיוון שכך, ברור כי איך יושבים ובאיזה מקום ועל מה זה אחד הדברים הכי חשובים. ראשית רהיטים מומלצים לעיצוב פינות אוכל זה שולחן וכיסאות כמובן והשאלה היא איך מבצעים את ההתאמה בין פינת האוכל למקום בבית. איזה סוג של פינת אוכל יש לבחור. ואיך מתאימים את פינת האוכל לסגנון שקיים כבר בבית.

    ראשית יש לומר כי רהיטים ולא משנה מאיזה סוג חשוב מאוד לרכוש מחברה בעלת שם ומוניטין, כזו שתהיה קשובה לצרכים שלכם ויש לה היצע מספיק גדול כדי להתאים לכם פינת אוכל במיוחד בשבילכם.

    החומרים הכי שמישים היום לייצור פינות אוכל איכותיות זה עץ וזכוכית בשילובים שונים, מראה של שולחנות אבירים גדולים ומאסיביים, פלטות זכוכית ועוד. הגודל הוא אחד הקריטריונים החשובים בבחירת השולחן אבל לא רק הוא. גם חומרי הגלם חייבים להיות איכותיים. כאשר אתם רוכשים שולחן לפינת אוכל מעץ מלא, אתם יודעים שזה רהיט לכל החיים. הוא לעולם לא יתעוות, יתנפח ויאבד מהצורה שלו והוא עמיד למים.

    דגמים של פינות אוכל מומלצות למשפחה גדולה

    פינת אוכל דגם סילביה. זהו שולחן אוכל שעשוי מפלטת זכוכית עבה ומחוסמת ורגלי עץ מלא עבות. התמיכה היא מושלמת והשולחן יפה ויציב מאוד. לשולחן יש מנגנון פתיחה וכך אפשר להרחיב את המשטח העליון. גם לזכוכית יש הרחבות והיא נפתחת ומתקפלת חזרה בקלות ובבטיחות. על שולחן כזה אפשר לארח הרבה מאוד סועדים. הוא גם מרשים, יפה נוח ובדיוק מהחומרים שמהם עשויים רהיטים מומלצים לעיצוב פינות אוכל.

    דגם “גבריאל” שולחן אוכל מלבני מעץ מלא, עם מנגנון פתיחה נוח. אפשר להזמין אותו בל מידה, סוג עץ וגוון. הוא מצוות גם עם כיסאות אוכל, אבל אפשר לרכוש אותו גם בלעדיהם.

    כאשר לשולחן יש רגלי איקס, מה יותר פשוט מלקרוא לו דגם “איקס”. מדובר על דגם מרהיט של שולחן אוכל מעץ איכותי, צבוע באפוקסי עם מספר מערכות של כיסאות תואמים לבחירה. לרגליים כאמור רגלי איקס עבות. הוא גדול, חזק ומאסיבי ונראה כמו שולחן במשתה אבירים. לא תוכלו לוותר על פינת אוכל כזו במשתאות שלכם…

    פינת אוכל מעץ שליו איקספינת אוכל שמורכבת משולחן מעץ איכותי ביותר צבוע בצבע אפוקסי ומספר כיסאות לבחירה. כפי שניתן לראות, לשולחן רגליים מצטלבות ליצירת “X” שמקנה לדגם את שמו.
    לחץ כאן לפרטים

    פינות אוכל במראה פשוט חלק ומרהיב

    אחד המוטיבים המאפיינים היום את פינות האוכל, הוא פשטות. דגמים פשוטים של רגליים מעץ איכותי ופלטות מעץ מלא. נראה כי לעיצוב הזה יש סיבה טובה מאוד. שולחן אוכל, צריך להיות בעיצוב שלו הכי פשוט בעולם. חזק, נוח, עמיד למים ומומלץ כמובן שהוא יהיה מעץ מלא. אבל ברגע שמניחים עליו את מערכות כלי האוכל, זה מספיק. השולחן מוכן ומזומן לשלוט כל עיצוב של כלי אוכל והעיצוב שלו בגלל שהוא חלק ופשוט, לא מפריע להם לבלוט.

    יש לו את המקום שלו ויש להם את המקום שלהם. השילוב של שולחן פינת אוכל המורכב מפלטה גדולה ורחבה מעץ איכותי, מהווה בסיס לייצור של רהיטים מומלצים לפינת אוכל. התפיסה צריכה להיות דגש על חומרי הגלם, אבל הדגמים כמה שיותר פשוטי, קווים ישרים. הגוון של העץ נשמר וכך גם החיות שלו.

    שולחן מעץ אגוז אמריקאי – כמה יופי בשולחן אחד

    כאשר אתם רוכשים רהיטים מומלצים לפינת אוכל, ההמלצה מראש היא על כך ששולחנות האוכל שתרכשו יהיו מעץ מלא. זה יכול להיות שולחן מעץ אגוז אמריקאי, בגימור חלק נקי וטבעי. העץ השחום עם הרקמות הבהירות בתוכו, עיצוב שלם וטבעי רק של העץ עצמו. גם עץ גושני מלא לא צריך יותר מדי עיצוב, העיצוב כבר בו בעיניים של העץ ובגוון הטבעי שלו. וכאשר מניחים פלטה כזו על רגלי מתכת מאסיביים מפליז או נירוסטה,  לא צריך עיצוב מיוחד ונכון יותר מזה. זה נראה כמו מיצג, הרבה מעבר לשולחן. משהו מאוד פשוט ואומנותי. לתת את הדעת על הפרטים הקטנים ולא להגזים בעיצוב, זה המוטו היום בייצור פינות אוכל.

    לתת מקום לכלי האוכל בעצמם לדבר את הסגנון. את הצבעים ואת הנוכחות שלהם, ועם השולחן הנכון הכול משתלב בצורה הרמונית לכדי קלאסיקה במיטבה.

    פלטות דקות מעץ  ופלטות זכוכית – מגמה בעיצוב פינות אוכל

    לצד שולחנות אוכל מעץ מלא מגושמים ומאסיביים, מככבים שולחנות אוכל עם פלטות דקות מעץ כמו למשל דגם נופר או שולחן אוכל עם פלטת זכוכית דגם סיוון. ויש גם שולחנות עגולים או מרובעים, וכל אחד יכול לבחור רהיטים מומלצים לפינת אוכל לפי טעמו האישי ולעצב לעצמו פינה “טעימה” במיוחד.

    פינת אוכל לבנה מעוצבת דגם 'סיוון'פינת אוכל שמורכבת משולחן בגודל 160X90 (נפתח ל- 240). משטח השולחן העליון עשוי זכוכית 10 מ”מ מחוסמת. השולחן המעוצב יושב על שלד מתכת בצבע אפור \ לבן.
    לחץ כאן לפרטים

    דגמי השולחנות הללו מבטאים את מגמות העיצוב המודרני אך הרך, השולט היום בבתים ואת העובדה שפינת אוכל מאז ומעולם הייתה אחד המקומות כי משפחתיים וחשובים בבית, ולא משנה איזה רהיטים תשימו בה, היא תמיד תשדר את החום והאהבה של הביחד.

    5/5 - (1 vote)