קיר דקורטיבי בסלון מעץ

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    אין תחושה טובה יותר משיפוץ וחידוש הבית. ואחד הטרנדים הפופולריים ביותר הם קיר דקורטיבי בסלון מעץ המעניק תחושה כפרית חמימה ונעימה לבית. מדובר בטרנד שתפס לאחרונה והגיע מארצות הברית ומאירופה.

    באירופה וארצות הברית חיפוי קיר דקורטיבי הוא אלמנט מרכזי בעיצוב ושיפוץ הבית. לעץ יש את היכולת להפוך כל בית קר לחמים מבחינת האווירה כמובן. העץ מבודד באופן נפלא כל חלל, ללא קשר מה גודל החלל. כך שאם ראיתם דקורציה מעץ על קיר והייתם רוצים לעשות זאת גם אצלכם, מיד תקבלו את כל הפרטים.

    קיר דקורטיבי בסלון מעץ – יש על מה לדבר

    כשאנחנו חושבים על עיצוב ושדרוג הבית, רצוי שנחשוב על חומרי גלם שלא רק יפים בעין, אלא גם איכותיים לטווח הרחוק. למשל, קיר דקורטיבי בסלון מעץ יהיה אפקטיבי רק אם מדובר על חומרי גלם איכותיים.

    לעץ יש תכונות נפלאות לבודד מחום ומקור והוא גם מאד חסכוני בחשמל, בנוסף, טווח החיים שלו ארוך במיוחד והוא שומר על איכות הסביבה.

    הסיבות לתכונות הכל כך טובות של העץ הן בשל העובדה שהשימוש בחיפוי מסוג זה אינו דורש שימוש בחימום או בקירור. צורך פחות חשמל, ומנצל פחות את חומרי הטבע ומשאיר לנו אוויר נקי לנשימה.

    בארץ טרנד חיפוי קירות פופולרי לאור העובדה שהוא משדר יוקרה ומשדרג כל קיר בבית, בין אם חיצוני ובין אם פנימי.

    קיר דקורטיבי בסלון מעץ – קצת היסטוריה

    למי שלא יודע, הקיר הדקורטיבי נולד לפני שנות ה70. אך הפך להיות פופולרי מאד בישראל בשנות ה70 וה80. זוהי התקופה שבה החיפוי היה בסיסי שעשוי מפלטה של עץ אורן. אך לא היה דקורטיבי, והאפקטיביות היחידה שלו היתה הבידוד והשמירה על איכות הסביבה.

    ללא הדקורציה הוא נראה אך ורק כמו גוש עץ מולבש על קיר. כבר בתחילת שנות ה2000 העץ הפך להיות פחות פופולרי, מה שגרם לכך שמעצבים ראו צורך להפוך את הקירוי ליותר דקורטיבי.

    עם השנים, החדשנות העיצובית שאדריכלים יזמו גרמה לכך שחיפויים מעוצבים הפכו להיות פופולריים. קירות דקורטיביים מעץ במגוון של טקסטורות, צבעים בגוונים שונים וגדלים הפכו בתים רבים למעוצבים בצורה יוקרתית.

    שילוב של אלמנטים חמים וקרים באותו חלל, עיצובים בהזמנה אישית ועוד. כל אלו הפכו את קירוי הקיר מעץ למבוקש במיוחד.

    איך יודעים איזה סגנון מתאים לנו?

    אם כבר החלטתם על קיר דקורטיבי בסלון מעץ או בכל מקום אחר בבית, יש לכם בטח משהו עיצובי בראש. זה אומר שאו שראיתם עיצוב שאהבתם אצל אנשים, חברים, או כל מקום אחר. או שראיתם עיצוב שאהבתם בדוגמא כלשהי מודפסת.

    כך או כך, יש לכם כבר עיצוב בראש. זה הרגע לנות ולזהות את המגמות של העיצוב בחיפוי עץ. להתייעץ עם מעצבי פנים מקצועיים ומומלצים ולקבל גם אינדיקציה כללית.

    כשאנחנו מדברים על מגמות חיפוי עץ מדובר בדרך כלל על קטע קטן של קירות בחיפוי, וזאת על מנת שתהיה ניגודיות. לדוגמא, קירות היציאה מהבית אל הגינה המעניקה כבר את החמימות של הגינה בחוץ. או בניה של פרגולה המחופה בעץ ליצירת ‘סגירה’ של האיזור החיצוני בבית.

    לא מעט בעלי בתים מחפים כמה קטעי קירות בבית וזאת על מנת ‘לשבור’ את הקרירות הלבנה. וליצור עיצוב אחיד של מודרניזציה עיצובית. גם שילוב של מעקה מרפסת שמחופה בעץ יכול בהחלט להתאים אל העיצוב היוקרתי אל פנים הבית.

    מהו חיפוי עץ לקיר חיצוני, ומהו חיפוי עץ לקיר פנימי

    חיפוי עץ לקיר חיצוני

    חיפוי עץ חיצוני הוא חיפוי העשוי מחומרים שמשתלבים נפלא עם בטון, אבן טבעית וטיח. כך שהעיצוב המתקבל בסופו של תהליך הוא עיצוב אלגנטי, יוקרתי ובקו נקי.

    מדובר בחומרים העמידים לשינוי מזג האוויר והאקלים הישראלי ובכך גם מבטיחים את המראה היוקרתי לשנים רבות.

    התקנת החיפוי היא התקנה מהירה וקלה ואפשר לעשות אותה ללא פגיעה בקירות הסמוכים. החומרים הם ידידותיים לסביבה וטבעיים.

    חיפוי עץ לקיר פנימי

    חיפוי עץ לקיר פנימי הוא חיפוי על קירות הנמצאים בתוך הבית. ניתן לעצב את החיפוי על חצי קטר, על מקטעים קטנים וגם על קיר שלם. ישנם בעלי בתים המחפים את הקירות בנישות הבנויות מגבס. כך למעשה, יש אינסוף אופציות לעיצוב.

    האם לעצב לבד?

    יועצי העיצוב של חברת קומפי רהיטים ממליצה שלא לעצב לבד את הבית. לא כי אנחנו לא חושבים שאתם מעצבים מוכשרים, אלא כי לא סתם ישנם אדריכלים ומעצבי פנים לשם כך. וכמו כל איש מקצוע איכותי, גם כאן מומלץ שתגשו אל חברה מקצועית מומחית.

    כשאתם שוכרים מעצבים או חברת ריהוט בעלת יועצי עיצוב, וודאו כי אכן מדובר באנשים המתמחים בתחום. אל תתביישו לבקש המלצות מלקוחות עבר או לקוחות נוכחיים ולראות עבודות קודמות רלוונטיות.

    חברת קומפי רהיטים היא לפני הכל משפחה, זוהי חברה דינמית שמשלבת יצירתיות עם ידע ונסיון נרחב בענף הריהוט לבית. בחברת קומפי מעניקים לקהל הלקוחות את מגוון הפתרונות האיכותיים ביותר לעיצוב הבית והמשרד. ותוך כך גם מסייעים בכל תהליך העיצוב, הריהוט והתאמתו האישית לבית או למשרד המבוקשים.

    לחברת קומפי נגריה מקצועית, וידיים איכותיות עם אהבה לאדם ולמקצוע. כל מה שאנחנו רוצים זה שתצאו הכי מרוצים.

    את המוצרים שלנו תקבלו ישירות מהנגרייה. הריהוט יותאם אישית לבית עם מיטב יועצי העיצוב המקצועיים בתחום. בחנות של קומפי תוכלו להתרשם ממגוון רב של נישות לטלויזיה, מזנונים, שולחנות סלון ועוד.

    את מגוון הרהיטים של קומפי תוכלו להזמין בכל סוג וצבע ובמידות סטנדרטיות על פי המידות המתאימות לכם.

    דרג