פינת אוכל מעץ שליו איקס

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    איך לבחור שולחן פינת אוכל אידיאלי?

    שולחנות אוכל נוטים להישאר בסביבה במשך זמן רב אחרי שאתם כבר מפסיקים לאהוב אותם. אחרי הכל, זה פריט ריהוט משמעותי ולא זולים: זה עשוי להיראות מתירני לקנות שולחן חדש כשהשולחן שיש ברשותכם הוא במצב טוב לחלוטין.

    הבעיה היא ששולחנות אוכל שהתאימו לביתכם הישן עשויים לא להיות האפשרות הטובה ביותר לביתכם הנוכחי. או מסובך מכך, ייתכן שירשתם שולחן אוכל ואתם מרגישים מחויבים לשמור אותו, או שהוא מושך בחוטים בלב שלכם כשאתם חושבים על כך שהוא לא יהיה יותר חלק מביתכם. לא משנה מה המצב, כדאי לדעת איזה שולחן מתאים ביותר למרחב שלכם, ואם אתם תקועים עם השולחן שיש לכם, לדעת כיצד להפיק ממנו את המרב.

    כתבות מומלצות: 

    שולחן אוכל מלבני

    שולחן מלבני הוא האפשרות המסורתית ביותר אך הוא מתאים לסביבה מודרנית בדיוק כפי שהוא מתאים לסביבה עטופה בהיסטוריה.

    • עשו את זה טוב יותר: אם החלל שלכם מתאים לשולחן מלבני, אל תפחדו לבחור בשולחן צר. אפילו שולחן ברוחב של 71 ס”מ ישאיר מספיק מקום לכלים משותפים במרכז השולחן, והכי חשוב, הוא יקרב בין השותפים לארוחה. הסיכון בשולחן מלבני רחב הוא שהשולחן ישדר תחושה רשמית מדי ובלתי אישית, ולא תחושה נעימה ומברכת, כפי שאתם רוצים שהיא תהיה.

    שולחן ארוך כמו זה לא רק יכול להושיב קהל, אלא גם נעים לעין, בגלל שהוא משדר את הצורה והממדים של אי המטבח הנמצא מאחוריו והגדה הארוכה של דלתות הזכוכית הנמצאת מולו.

    • עשו את זה טוב יותר: אם אתם צריכים להצליח להאכיל הרבה אנשים באופן קבוע, אתם יכולים לגרום לסידור שלכם להרגיש פחות כמו חדר ישיבות על-ידי בחירה בכיסאות פשוטים יותר. או בחירה בשולחן נפתח שניתן להקטינו לממדים חמימים ונעימים יותר לשימוש יום-יומי. אין שום דבר אינטימי באכילת ארוחת ערב עם כיסאות ריקים בתור בני הלוויה היחידים שלכם.

    לשולחנות מלבניים יש יתרונות נוספים – ניתן להכניס אותם לחללים קטנים מבלי שיהיו דומיננטיים בחדר.

    אולי המטבח הזה קטן, אבל הוא עדיין מצליח להכיל את שולחן האוכל שמושיב בנוחות ארבעה (שש בעת הצורך).

    • עשו את זה טוב יותר: התכסיס בדחיסת שולחן לחלל מוגבל הוא יצירת האשליה שהוא כלל לא נדחס. בחרו בשולחן שהוא מספיק קטן בכדי להשאיר לפחות מטר של מקום פנוי סביבו, ואף יותר אם הוא עומד במקום מעבר.

    אם הסגנון שלכם נוטה למינימליזם, אתם תרצו אפילו יותר מקום סביב השולחן כדי להוסיף תחושת מרווחת.

    • עשו את זה טוב יותר: אם אתם מחפשים שולחן מלבני חדש, יהיו לכם אפשרויות בחירה רבות. אחרי הכל, זו הבחירה המועדפת על מרבית האנשים. עם אפשרויות כה רבות, למה לא להשתמש בשולחן בתור דרך להוספת ניצוץ לבית שלכם? אפשרות כמו רגליים עבות ומעוגלות היא בחירה הרבה יותר מעניינת מבחירה ברגליים מרובעות או מסובבות אליה התרגלנו.

    שולחן פינת אוכל דגם 'מעיין'שולחן האוכל מדגם ‘מעיין’ מיוצר מעץ אלון מבוקע מלא ומגיע עם פלטה אובאלי/מלבנית עליונה. השולחן מגיע עם רגלי עץ מלא ומעוצב לפרקטיות הכנסה נוחה של הכיסאות.לחץ כאן לפרטים

    שולחן אוכל אובלי

    שולחנות אובליים יכולים ליצור תחושה של אירוע בכל ארוחה, בין אם אתם סועדים רק עם משפחתכם או רוצים להרשים את האורחים שלכם.

    • עשו את זה טוב יותר: רגלי שולחן עם זרועות פותרות את בעיית דפיקת הרגליים ומתאימות לשולחנות אובליים. רגליים עם זרועות יכולות להפוך שולחן אובלי רגיל לדקורטיבי ומסורתי… או לפיסולי ומודרני. בגלל שאין פינות חדות איתן צריך להתמודד, שולחן אובלי מאפשר לכם גם להושיב בקלות אורחים שמצטרפים ברגע האחרון. פשוט הוסיפו כיסא נוסף אל האוסף.

    בחללים קטנים אשר משמשים גם כמעברים, הפינות המעוקלות של השולחן האובלי יכולות לעזור לאנרגיה לזרום בצורה עדינה יותר לעומת קווים חדים או מלבניים, ואנשים צפויים להשתמש במרחב באופן חופשי יותר אם לא יצטרכו לחשוש ולהימנע מפינות חדות.

    • עשו את זה טוב יותר: כיסאות פשוטים יכולים להוות בחירה טובה עבור חללים קטנים; ניתן להכניס אותם מתחת לשולחנות בכל צורה כאשר אינם נמצאים בשימוש. לא רק שזה ייתן לאלה שעובדים במטבח מרחב תנועה, אלא גם ירווח את החלל מבחינה ויזואלית.

    בחירת כיסאות בצבע זהה לצבעו של השולחן תיתן לחדר מראה אחיד יותר, ואם הכיסאות יהיו מעוקלים כמו השולחן, אתם תוכלו באופן חופשי להכניס זוויות חדות במקומות אחרים.

    שולחות אוכל עגולים

    שולחן עגול הוא הבחירה הטובה ביותר עבור אלה שרוצים לעודד קרבה ושיח בקרב בני המשפחה והחברים. בסידור הזה כולם יכולים לראות ולשמוע אחד את השני, וקל להגיע אל הכלים המשותפים. השוו זאת לארוחה חגיגית סביב שולחן מלבני היכן שאתם נתקעים בשיחה עם אנשים משני צדכם אפילו כשלא נותר לכם על מה לדבר, והפירה ממנו אתם רוצים עוד מנה נמצא בקצה השני של השולחן.

    • עשו את זה טוב יותר: אם אתם רוצים להושיב יותר מארבעה אנשים סביב שולחן עגול, קוטרו יצטרך להיות לפחות 1.5 מטרים. אם החלל שלכם יכול להכיל אך ורק שולחן שקוטרו כ- 1.2 מטרים (עם שולחן קטן יותר תהיה תחושה שהדברים מצטופפים עליו), תשקלו שולחן עגול שניתן להרחיבו כך שהיפוך לאובלי במידת הצורך.

    תזכרו ששולחנות אשר עשויים מעץ או חומר אחר שניראה מוצק יתפסו כמות גדולה יותר של מרחב חזותי. במקום הקטנת השולחן שלכם, תשקלו שולחן זכוכית שממקד את תשומת הלב בבסיס. זה יכול לתת תחושה שהחדר מרווח ואוורירי יותר מבלי להתפשר על סגנון או גודל השולחן.

    שולחן אוכל עגול מעץ

    שולחן אוכל עגול מעץ בעל בסיס דקורטיבי. שולחן לפינת אוכל שניתן להזמנה בכל גודל, צבע וסוג עץ. ניתן להזמין את השולחן כרהיט נפרד או כחלק מסט.

    לחץ כאן לפרטים

    שולחן אוכל מרובע

    שולחן מרובע מהווה בחירה מודרנית שיכולה להקל על השיח, אך יש לו מספר חסרונות. שולחן מרובע נוטה לתפוס שטח רב בחדר – יותר ממה שאתם חושבים שהוא יתפוס – ואף על פי שהוא מאפשר לכל מי שיושב סביב השולחן לראות אחד את השני, המרחק מצד אחד של השולחן עד צדו האחר אומר שאנשים עשויים לא לשמוע טוב במיוחד אחד את השני כאשר מתנהלות שיחות רבות בו-זמנית. כמו כן, אלא אם יש לכם במרכז השולחן מגש מסתובב, העברת אוכל מצדו האחד של השולחן לאחר בדרך כלל כרוכה בכך שהמנה תצטרף לעבור בכל השולחן עד שתגיע ליעד הרצוי.

    אם החדר שלכם מספיק גדול, שולחן מרובע יכול להיות תוספת דרמטית שיכולה גם להושיב המון אנשים!

    עשו את זה טוב יותר: כסאות נוחים ומעוקלים יעדנו את הפינות החדות האלה. כמו כן תשקלו להוסיף פריט עגול במרכז כדי לאזן את הזוויות של השולחן המרובע. קערה עגולה גדושה בפירות, אגרטל מעוגל מלא בפרחים ועלים, או אפילו פסל מעוצב יעשו את העבודה היטב.

     

    פינת אוכל מעוצבת לייסטיםפינת אוכל דקורטיבית מעץ אלון אירופאי. פינת האוכל המעוצבת ניתנת להזמנה בכל מידה, צבע וסוג עץ. ניתן להזמין את הרהיטים בנפרד או כחלק מסט.לחץ כאן לפרטים

    2.7/5 - (7 votes)