שמירה על ריהוט עץ

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    אין ספק כי ריהוט עץ נחשב לאחד מסוגי הריהוט המשובחים והאיכותיים ביותר. העץ מעניק תחושה נעימה וחמימה, ולכן מוסיף לאווירה של הבית או הגינה תחושה ביתית שכיף לחזור אליה. כל מי שישב על רהיט עץ יודע שהתחושה המתקבלת היא מיוחדת במינה, ולא ניתן לקבל אותה משום רהיט אחר שעשוי מפלסטיק או סוג כלשהו של מתכת.

    לעץ יש יתרונות רבים, הוא מעניק מראה אלגנטי ויוקרתית יותר, יוצר אווירה נינוחה והרמונית ומוסיף בצורה משמעותית לעיצוב הכללי של הבית. אך חשוב להדגיש כי לעומת חומרי גלם אחרים המשמשים לבניית רהיטים, העץ דורש יותר טיפוח ויותר השקעה. לא מספיק לעבור עליו מידי פעם עם מטלית לחה על מנת להוריד אבק ושאריות לכלוך, אלא הוא דורש טיפול איכותי ומושקע יותר על מנת לשמר את המראה הקלאסי שלו.

    איך לשמור על ריהוט עץ בגינה?

    הדרך הפשוטה אך היקרה ביותר לשמור על המראה המלא והבריא של ריהוט העץ שלכם, הוא פשוט להחליף את הריהוט אחת לכמה שנים. מי שלא מוכן להתעסק בעניין ויש לו את היכולת הכלכלית לכך, יכול להחליף את הרהיטים בכל פעם שהצבע דוהה או שהרהיט נראה עייף וישן מידי. כמובן שמדובר בשיטה לא אקולוגית ולא כלכלית במיוחד, ולכן רוב האנשים אינם בוחרים ללכת בה. מי שמוכן להשקיע קצת זמן ומאמץ, יכול ליהנות מרהיטי העץ שלו לאורך שנים ולשמור על המראה הטרי והרענן שלהם.

    כאשר מדובר על רהיטי עץ המצויים בגינה, כמו למשל ספסלים, שרפרפים ונדנדות עץ, חשוב לשמור עליהם מפני פגעי מזג האוויר. השמש מייבשת את העץ וגורמת לצבע שלו לדהות מהר מידי, הגשם והלחות עלולים לגרום להופעת עובש ופטריות בעץ והחרקים השונים יכולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים ברהיטי הגינה שלכם. לכן הדרך הכי פשוטה היא לקנות כיסויים לריהוט גינה ובכך למנוע את כל הבעיות האלו.

    מספר טיפים שימושיים לשמירה על ריהוט עץ

    אין ספק כי כיסוי לריהוט גן הוא הדרך היעילה והפשוטה ביותר לשמור על רהיטי העץ שלכם מפני פגעי מזג האוויר. אך ישנם דרכים נוספות שיכולות לסייע במשימה ולשמור על הרהיטים במצב טוב לאורך שנים. למשל השימוש בלכה יכול לסייע בשימור של רהיטי עץ שנמצאים בבית או בגן. הלכה מבליטה את היופי הטבעי של העץ מצד אחד, ומצד שני מונעת את התייבשות העץ ומגנה עליו מפני חרקים שונים, לחות והתפתחות של עובש.

    לפני מריחת הלכה, מומלץ ללטש מעט את העץ ובכך לטשטש ואף להעלים לחלוטין שריטות שונות שנוצרו במשך הזמן. לאחר משיכת העץ בלכה, ניתן ואף מומלץ לנקות את הרהיטים בעזרת חומרי ניקוי מיוחדים המיועדים לעץ. בצורה כזו הרהיט יבריק ולא יצבור פסולת ולכלוך מיותרים, ניתן גם למרוח את הרהיטים בשמן טיק על מנת להגן עליהם.

    4/5 - (5 votes)