פינת אוכל מעץ שליו איקס

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    איך פינות אוכל ופריטים נוספים ישדרגו לכם את המטבח?

    המטבח הוא ללא ספק אחד האזורים הכי חשובים בבית שלכם ופינות האוכל הן מזמן לא רק המקום שבו אתם יושבים לארוחות בוקר קלות. פינות האוכל המודרניות מאפשרות לכם לארח בנוחות שפע של סועדים ולהשיג חוויה מושלמת כאשר אתם מארחים חברים ומשפחה. החל משולחנות קומפקטיים ועד למדפי קיר שמספקים חלל אחסון נוסף – הנה כל הדרכים שבהם פינות האוכל המודרניות ופריטים נוספים ישדרגו לכם את המטבח.

    שימוש נכון בחללי אחסון עבור פינת האוכל

    מומלץ להשתמש במגוון של חללי אחסון דקורטיביים עבור פינות האוכל, וזאת על מנת לאפשר הוצאה והחזרה של הסכו”ם בדרך קלה וללא כל מאמץ. ישנם מגוון של ארונות מטבח שישתלבו באופן נפלא באזור זה ויעניקו לכם פתרון עיצובי ממדרגה ראשונה. אם אתם מעוניינים לחסוך מעט ועדיין לקבל את המראה המיוחד, ניתן להשתמש בחיפויים ולקשט את אזור זה בעלות נמוכה במיוחד. ישנם מבחר טפטים לארונות המטבח אשר יעשו בעבורכם את העבודה ויאפשרו לכם ליצור פינת אוכל שתהיה גם נוחה וגם מעוצבת בקפידה.

    מיקום פינת האוכל

    המיקום של פינת האוכל מהווה את אחת ההחלטות החשובות ביותר בכל תכנון של מטבח ועשוי להקל עליכם את מלאכת האירוח והובלת המנות בכל ארוחה. כדאי למקם את פינת האוכל במרחק של לא יותר משלושה מטרים מאזור הכיריים המרכזיים ולאפשר לסועדים לקבל הצצה מוקדמת על תהליך העשייה של כל הארוחה. המיקום הנכון יאפשר לכם לנקות בקלות את פינת האוכל בסיומה של כל ארוחה ולא יאלץ אתכם לעבוד קשה בסיומו של כל מפגש.

    שימוש בשולחנות נפתחים

    שולחנות נפתחים הם בגדר חובה עבור כל פינת אוכל אשר עשויה לארח מפגשים עתירי מוזמנים. בעזרת שימוש בטכנולוגיה מתאימה ובחירה בשולחן בעל מנגנון פתיחה וסגירה אוטומטיים, ניתן להפוך כל שולחן קטן לחמישה לשולחן אשר יתמודד בקלות עם שמונה ואף עשרה מוזמנים. בחירה בשולחן איכותי יסיר מכם את הצורך למצוא פתרונות אירוח נוספים ויעניק לכם פתרון של ממש בהישג יד.

    חללי אחסון נסתרים

    חללי אחסון נסתרים הם בגדר חובה בכל פינת אוכל או מטבח מודרני. ניתן לשלב אותם כמגירות נסתרות בתוך השולחן או כארונות צד באזור הרצפה, בכל מקרה מומלץ לחשוב על כך עוד בזמן תכנון המטבח. כדאי לחשוב לעומק ולרוחב ולנצל כל גומחה או פינה אשר נמצאת במטבח וזאת על מנת לנצל באופן חכם כל סנטימטר אשר עומד לרשותכם. שימו לב שכיום ישנם מגוון של פתרונות ולעיתים פגישה אחת עם מעצב פנים  עשויה לעשות את העבודה.

    לסיכום, לפני שמתכננים את פינת האוכל הבאה שלכם מומלץ לחשוב על הצרכים האמיתיים של המשפחה, כך שניתן לשלב בצורה חכמה בין הצרכים האמיתיים שלכם לבין החזות הסופית של המטבח.

    ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ופרטים נוספים אודות רהיטי העץ המעוצבים שלנו, צור קשר עם המומחים – צוות קומפי רהיטים.

    3.8/5 - (6 votes)