פינת אוכל בהתאמה אישית

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    בבתים רבים, פינת האוכל היא המקום המרכזי בבית. סביב פינת האוכל מתכנסים ומקיימים את הארוחות המשפחתיות, וסביבה מנהלים שיחות ומדברים על היום שעבר על בני הבית. על כן, משפחות רבות מעדיפות לבחור בפינת אוכל בעיצוב אישי שישקף את אופייה של המשפחה ואת מנהגיה.

    ברכישה של פינת אוכל יש להתחשב בגורמים רבים, בין השאר במיקומה, ובכמות האנשים שיעשו בה שימוש. ניתן להתרשם מעיצובים שונים וכמו תמיד, גם כאן כדאי לעשות סקר שוק מקיף. פינת אוכל בהתאמה אישית העשויה חומרים איכותיים, יכולה לשרת את המשפחה שנים רבות.

    פינת אוכל בהתאמה אישית – כיצד לבחור

    הבחירה בשולחן תלויה בגורמים רבים. מלבד העדפות בני המשפחה והטעם האישי של כל אחד מהם, יש לקחת בחשבון את הגודל והמרחב של הבית, את אופיו הקיים, את מספר הסועדים הצפוי ואת הפונקציות שהוא עתיד למלא. משפחות רבות היום מעדיפות לבחור בעיצוב מודרני הכולל צבעים בהירים ועדינים, אך בית שמעוצב בסגנון כפרי יכול בהחלט להתהדר בעץ מלא שידגיש גם את המרקם המיוחד שלו.

    העיצובים שמציעות החברות השונות חוזרים על עצמם פעמים רבות. אם בוחרים בעיצוב קיים מומלץ לקבל מספר הצעות מחיר, וכדאי לשים לב שלעתים חברות זולות יותר מאמצות את העיצובים של הרשתות המובילות, ומציעות אותם במחירים זולים יותר.

    במקרים אלו, כדאי לשים לב שאין הדבר בא על חשבון איכות מוצרי הגלם. מי שמעוניין לקנות פינת אוכל שתשמש אתו שנים ארוכות, כדאי שיבדוק אפשרות של תכנון פינת אוכל בהתאמה אישית שתענה על צרכיו, ותהיה מעוצבת באופן ייחודי המתאים למשפחה.

    קטלוג פינות אוכל

    תכנון פינת האוכל בהתאמה לשאר חלקי הבית

    כשבוחרים בפינת אוכל בהתאמה אישית רצוי לוודא שלא יהיה שוני רב מדי בין עיצובה לבין עיצובם של שאר חלקי הבית. בדרך כלל נדמה לנו כי מקומה של פינת האוכל הוא קבוע, אך לעתים  דווקא הזזת הרהיטים בהתאם לאור ולצל שבבית ישיגו את האפקט הרצוי. גם לצבע שבו בוחרים השפעה רבה.

    רהיטים הצבועים בצבע כהה מגבירים מצד אחד את האינטימיות בבית, אך אם מדובר בבית קטן מאוד, הצבע הכהה יהפוך דווקא לחסרון, יקטין עוד יותר את ממדיו של החדר ואף עלול להשרות תחושה מחניקה. הצבע שבו בוחרים יכול להיות שונה במעט מצבע שאר הרהיטים אך אין זה מומלץ לבחור בצבע מתוך קשת צבעים אחרת לגמרי. בחירה שכזו תוביל למראה צורם וקטוע.

    לצאת מהמסגרת

    כיום ניתן לעצב פינות אוכל ממגוון רחב של חומרים, ואין בהכרח צורך לדבוק בעץ. ניתן לשלב שולחנות העשויים מתכת וזכוכית, ויש הבוחרים בחומרי גלם כגון אבן או פלסטיק. עבור הלקוח, חשוב בעיקר למצוא את איש המקצוע המתאים עבורו, שיש בידו הידע והניסיון ליצירת הרהיט הנדרש.

    פינות אוכל לא חייבות כאמור להתאים את עצמן לקירות הבית. הן לא חייבות להיות בהכרח מלבניות או מרובעות, וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של פינות אוכל עגולות ואף מתומנות. ישנם מקרים שבהם אופן ההצבה של הרהיט משפיעה באופן משמעותי על הנראות שלו. לעתים ניתן להציב שולחן בזווית שונה מעט או אף אלכסונית ולהתרשם מההשפעה שיש לשינוי זה על האווירה הביתית.

    אם החוש העיצובי של דיירי הבית אינו המחודד ביותר, כדאי אולי להתייעץ עם מעצב פנים שיספק גם ליווי צמוד במהלך הרכישה עצמה, ויידע במה להתמקד ואיזה מידע כדאי לברר מול אנשי המקצוע. מעצב טוב יוכל להציע רעיונות ואפשרויות שכלל לא נשקלו קודם לכן, ולתת פרספקטיבה חדשה ורעננה.

    שולחנות

    פינות אוכל משמשות היום לא רק לארוחות משפחתיות, אלא גם לאירוח של המשפחה המורחבת. זהו אחד השיקולים בקנייה של שולחן. קיימת אפשרות לבחור שולחן שיהיה מראש שולחן גדול המתאים לאירוח של אירוע רב משתתפים. היתרון בשולחן כזה הוא שאין צורך בפירוק ובהרכבה בכל פעם שמארחים את בני המשפחה. שולחן שכזה יכול בהחלט להתאים לבתים מרווחים וגדולים המאפשרים את הצבתו של רהיט מרשים.

    יחד עם זאת, רהיט גדול שכזה עלול להיות למעמסה עבור בית קטן יותר, ועלול להגביל את המרחב שלו. כיום בתי עסק רבים מאפשרים תכנון של פינת אוכל בהתאמה אישית ומציעים סוגים שונים לשולחנות נפתחים. סוג פתיחה פופולרי מאוד נקרא “פתיחת אמצע מטרו“. על פי סוג זה יורחב השולחן באמצעות פתיחה של שתי פלטות המצויות במרכז.

    ניתן להתאים פתיחות דומות גם עבור שולחנות עגולים, מרובעים או מתומנים. מלבד פתיחה מן האמצע, קיימת גם פתיחת פרפר המתבצעת מקצה השולחן. הפלטה מוסתרת מתחת השולחן ובעת הצורך היא נפתחת ומאפשרת הרחבה פשוטה ונוחה. כל בית עסק מציע פתיחות נוספות ומגוונות, וחשוב מאוד לבדוק ולבחון את תפעול פלטות ההארכה.

    גם כאשר מקבלים את פינת האוכל שהזמנו, מומלץ מאוד לבחון את פלטות ההרחבה ואת אופן פעולתן. רצוי גם לברר עם בית עסק בנוגע לאחריות שהוא נותן למנגנוני ההרחבה השונים, ולאפשרויות התיקון שהוא מציע בעת הצורך.

    כיסאות

    בעבר היה נהוג שתהיה התאמה מלאה בין כיסאות פינת האוכל לבין השולחן. הציפייה הייתה ליצור מראה אחיד וייצוגי. היום לעומת זאת, אנשים רבים מעדיפים דווקא את המראה האקלקטי שיוצר לעתים תחושת חופש וצבעוניות. יחד עם זאת, צבעים רבים מדי עלולים ליצור דווקא אפקט שיעייף את העין ולא יאפשר אווירה רגועה וביתית.

    ניתן כמובן למצוא שביל ביניים המשלב בין שתי גישות אלו. לשולחן בצבע חום בהיר ניתן לשדך כיסאות לבנים, אך לבחור להם ריפוד צבעוני, או לצייד אותם בכריות רקומות ונוחות לישיבה. הבחירה בכריות שניתן להסיר ולנקות אותן בנפרד, יכולה להיות אפשרות טובה במיוחד כאשר מדובר במשפחות שבהן הילדים עוד לא הפנימו לגמרי את נושא נימוסי השולחן. בכל מקרה, על מנת שפינת האוכל תלווה את המשפחה לאורך שנים ארוכות, לא מומלץ לבצע החלטה נמהרת, או להתפתות להצעות זולות שאינן תואמות את דרישות בני הבית.

    ליעוץ מקצועי והצעות מחיר, פנו אלינו עוד היום – קומפי רהיטים.

    4/5 - (3 votes)