פינות אוכל עגולות מעוצבות מעץ

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    אם אתם מתכננים את עיצוב הבית החדש או הדירה החדשה שלכם, וגם אם אתם לא עוברים דירה, אולי נמאס לכם מהסלון המוכר והישן ובא לכם לחדש את מראה ועיצוב הבית, סביר להניח כי ההחלטה הראשונה והמשמעותית שעליכם לקחת היא קנייתו ריהוט חדש.

    על מנת להשיג מראה מודרני מעוצב לבית, לא חייבים להחליף את כל הריהוט, אם אתם מחדשים את מראה הסלון ופינת האוכל, כל העיצוב והמראה של הבית מושפע מכך ומקבל טוויסט חדשני.

    לפני שאתם רצים לחנויות הרהיטים לחפש ריהוט חדש. כדאי להתעדכן ולדעת כמה פרטים חשובים על עיצוב הבית הטרנדי לשנת 2019.

    אם אתם מעוניינים לעצב את הבית ולהשיג לו מראה טרנדי ויוקרתי, תוכלו להיעזר בשירותיו של מעצב פנים. שישמח לייעץ לכם, ללוות אתכם ויוכל לעצב את הסלון, את המטבח, ואת החדרים השונים בסגנון ייחודי שיהיה גם פרקטי וגם מרשים ביופיו ומותאם לכם ולצרכים שלכם.

    מה חשוב לקחת בחשבון בתכנון עיצוב הבית?

    באם אתם בוחרים לעצב בעצמכם את הבית, לבחור את הרהיטים, לעצב אותם בחללי הבית השונים, כדאי לפני הכל להתרשם ממגוון רחב של פינות אוכל מעוצבות ויפות וגם מבחר של סלונים ורהיטים לחדרי שינה ועוד. את כל אלה תוכלו לראות בקטלוגים צבעוניים באתר אינטרנט של חברה המתמחה בשיווק רהיטי יוקרה מודרניים וחדשניים.

    בנוסף חשוב ביותר לתכנן עבור כל חלל בבית את מטרתו ובהתאם את הצרכים הנדרשים לחלל ולהתאים את הריהוט לכך. לדוגמא, אם חלל הסלון שלכם ארוך וצר, והוא מיועד לישיבה של כל המשפחה הגדולה בערבים ולאירוח חברים,. ניתן לתכנן עבור הסלון מספר ספות אורכיות ארוכות, ושולחנות צרים יותר, שלא יפריעו מעבר, ניתן להוסיף הדומים וכורסא או שתיים בפינות.

    איך מעצבים ריהוט לחלל שאינו מרובע?

    כאשר החלל אותו אתם מעצבים אינו מרובע, כדאי למדוד אותו וניתן לתכנן עבורו עיצוב בריהוט שאינו סטנדרטי אלא שילוב של אלמנטים פרקטיים אם פיזורם נכון וחכם בחלל, כך שיהיה מספיק מרווח ועדיין יהיה פונקציונאלי. ניתן לראות גם מעצבים האוהבים לשבור את הקווים ולעצב בחללי פינות האוכל והמטבח, פינות אוכל עגולות מעוצבות.

    מה היתרון בעיצוב פינות אוכל עגולות?

    פינות אוכל עגולות הן בחירה מצוינת עבור מי שחלל המטבח או פינת האוכל בביתו אינו גדול מאוד ורוצה שולחן אוכל מרווח ליותר מארבעה אנשים, עם מקום נוח לשבת וליהנות מהארוחה. פינות אוכל עגולות, הן יפות ומעוצבות ונותנות מראה נעים וחמים של צוותא , מאחר וכשאתם יושבים לאכול סביב שולחן עגול כולם רואים את כולם באופן שווה וגם המאכלים נגישים בקלות עבור כל הסועדים.

    אילו פינות אוכל עגולות מומלצות לעיצוב הבית?

    קיים מבחר גדול של פינות אוכל עגולות יפות ומעוצבות ונוחות לישיבה במגוון רחב של צבעים, של חומרים וגם שילוב של חומרים כגון עץ מתכת וזכוכית.

    באתר האינטרנט של חברה המשווקת פינות אוכל, תוכלו להתרשם מקטלוג צבעוני מרהיב של מבחר גדול ביותר של פינות אוכל וכבר לעצב עבור ביתכם פינת אוכל עגולה מהחמרים, הצבעים  והגודל המתאימים לחלל שלכם ולטעמכם האישי. מהמבחר הגדול הקיים ניתן לציין מספר פינות אוכל פופולאריות לבחירה כגון :

    • פינות אוכל עגולות מעץ –  פינות אוכל אלה מגיעות עם שולחן עגול בעל פלטה של עץ מלא טבעי, ובעל בסיס דרוקטיבי, עם ארבעה כיסאות מרופדים בצבע אפרפר בהיר ועם רגלי מעוגלות ומסעדת עם פלטת עץ מעוצבת באחורי המשענת. ניתן להזמין
    • פינות אוכל מעוצבות מדגם לייט מגיעות עם שולחן עגול עשוי מעץ אלון מבוקע, עץ מלא בקוטר של 140 סנטימטר ופתיחה של מטר, עם רגל פרקטית ביותר לישיבה נוחה. ניתן להזמין בכל הגדלים והצבעים ובסוגי עץ שונים.
    • פינות אוכל מעוצבות מדגם דארק – מגיעות עם שולחן עגול עשוי מעץ אגוז אמריקאי בקוטר של 140 סנטימטר ונפתח עם ארבע הגדלות, עם רגליים מתפצלות לתמיכה, בפתיחה של שלושה מטרים וארבעים סנטימטרים, שולחן מדגם דארק מגיע בכל סוגי הצבעים והעץ ובכל המידות
    • פינות אוכל עגולות נפתחות –  פינות אוכל עם פלטה עבה של עץ מלא ,אם אפשרות לפתיחה והגדלה של הפינה למספר סועדים גדול
    • פינות אוכל עגולות פרובנס – פינות אוכל נוח ביותר לישיבה מפנקת, עם שולחן מעץ מלא ועגול בצבע טבעי ובמגוון צבעים לבחירה ובכל הגדלים.

    בנוסף ניתן להזמין ולעצב עבורכם פינת אוכל בהזמנה אישית, על פי הדגם שתבחרו, הגודל המתאים לצרכי החלל שלכם וגם הצבע והעץ שתבחרו על פי טעמכם האישי.

    למה כדאי לבחור בפינות אוכל עגולות?

    בחירה בפינת אוכל עגולה מתאימה בדרך כלל לכל חלל גם כזה שאינו גדול, השבירה של הקווים הישרים של המרובע, משווה לבית מראה ייחודי וגם לצורת הישיבה במעגל יתרונות רבים בעת ארוחת הערב המשפחתית ובזמנים של אירוח.

    כשאתם בוחרים לעצב את פינת האוכל בביתכם עם פינת אוכל עגולה, אתם יכולים להיות שקטים ובטוחים שכל מי שיבוא להתארח ולסעוד ימצא מקום נוח לישיבה. יתרון נוסף הוא שמספר הסועדים יכול להיות שונה בהתאם לכמות האורחים ועדיין כולם ירגישו בנוח, אף אחד לא יהיה בפינה, והתחושה המעגלית תספק לארוחה שלכם אווירה מזמינה וחמה.

    ניתן להושיב בפינת אוכל עגולה סטנדרטית חמישה, ושישה ועד שמונה אנשים במרווח נוח ,עם מקום לרגליים, עם אפשרות לראות זה את זה ללא מאמץ וסיבוב של הראש.

    האירוח סביב פינת אוכל עגולה דומה לישיבת מעגל שידועה כמצב המייצר אינטימיות נעימה, וזהו המצב האופטימאלי שאורח יכול לשאוף אליו בעת אירוח חברים לסעודה, או קרובים או משפחה.

    5/5 - (1 vote)