שולחן אוכל עגול מעץ

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    שולחנות פינת אוכל נפתחים

    מתחשק לכם לחדש קצת את עיצוב הבית? לחדש את האווירה בסלון או במטבח? החלטתם להתחדש בפינת אוכל טרנדית לקראת השנה החדשה?

    כדאי וחשוב לדעת שהיום אין צורך להתרוצץ בין אולמות התצוגה ולהתלבט בין פינות אוכל עגולות, פינות אוכל יוקרתיות, שולחנות אוכל נפתחים, או פינות אוכל עגולות מעוצבות בסגנון כפרי.

    היום ניתן בקלות וביעילות בכל שעה שמתאימה לכם ובלי לצאת מהבית, לבחור ולהתלבט בין המגוון הרב של רהיטים לפינות אוכל.

    כל שנדרש הוא להיכנס לאינטרנט, לחפש את אתר הבית של חברה המתמחה בשיווק פינות אוכל. שם תוכלו להתעדכן במגוון פינות האוכל הטרנדיות לשנה החדשה ולהתרשם מקטלוג צבעוני ומרהיב הכולל פירוט הגודל, סוגי העץ השונים ושילוב החמרים ולהתאים לפינת האוכל שלכם שולחן אוכל עגול מעץ אגוז, מעץ אורן או שולחן מרובע ועוד.

    מנגנון פתיחת שולחן אוכל עגול מעץ

    מנגנון פתיחת שולחן אוכל מעץ

    איך בוחרים פינת אוכל?

    לפני שנכנסים להרפתקה המאתגרת של עיצוב הבית, בחירת רהיטים וגם פינת אוכל, כדאי לקחת בחשבון מספר אלמנטים ולעשות כמה החלטות חשובות שיעזרו לכם לבחור את פינת האוכל המתאימה לכם ביותר.

    כדאי להקדיש רגע של תשומת לב לאופן השימוש שאתם עושים בפינת האוכל שלכם. בבתים רבים, פינת האוכל היא אחד המקומות המאוכלסים זמן רב ביותר ולא רק בשעת הארוחה. האם את שיעורי הבית הילדים עושים על שולחן האוכל? האם אתם נוהגים לארח לקפה על שולחן האוכל? האם ילדים שבאים לבקר מציירים ומשחקים על שולחן האוכל? אם התשובה היא כן, כדאי לחפש באתר, שולחנות עגולים נפתחים לפינת אוכל.

    שולחן כזה יוכל לשמש אתכם לכל המטרות ביעילות. שולחן עגול מאפשר ישיבה בצוותא נעימה לכולם, שולחן עגול נפתח מאפשר ישיבה של ארבעה סועדים באווירה אינטימית לארוחת ערב וגם יכול להושיב בנוחות שישה ושבעה ילדים לפעילות משחקית אחר הצהריים. שימו לב לבסיס השולחן, זהו אלמנט חשוב מאחר ובחירת שולחן אוכל עם בסיס מרכזי אחד, יקל יותר על היושבים למתוח רגליהם בנוחות ולא להיתקל ברגל של שולחן.

    כדאי לבחור בריהוט העשוי מחמרים חזקים ואיכותיים העמיד במיוחד נגד לכלוך, שריטות וגם לחות. שולחן כזה יהיה קל לניקוי וימלא את כל המטרות גם יחד בהצלחה רבה ולשביעות רצונכם.

    המידה מקובלת לחישוב גודלו של שולחן האוכל שלכם היא בדרך כלל חישוב של שישים סנטימטר לכל סועד. וגם רווח מספיק בין השולחן לקיר שיאפשר גרירת הכיסא לאחור בעת הישיבה לשולחן, ללא התקלות בקיר.

    אילו סגנונות של פינות אוכל קיימים?

    באתר האינטרנט של חברה המשווקת רהיטים ופינות אוכל קיים מגוון רחב של סגנונות לבחירה.

    פינות אוכל מלבניות, פינות אוכל מרובעות, אובאליות ועגולות ,ובין היתר ניתן לציין את הסגנונות הבאים:

    • פינות אוכל בשילוב עץ וזכוכית – פינת אוכל זו משלבת פלטת זכוכית שקופה עם רגלי עץ מלא וטבעי בצורת איקס הממוקמת במרכז השולחן.
    • פינות אוכל יוקרתיות – זוהי פינת אוכל איירון, מבלנית, המשלבת שולחן עץ מלא וטבעי עם רגלי מתכת וסט של כסאות מתכת , מתאימה ביותר לסגנון עיצוב יוקרתי לבית.
    • פינות אוכל עגולות – פינת אוכל גדולה ונוחה עשויה מעץ דארק, איכותי ועמיד במיוחד, מגיעה עם שבעה כסאות מרופדים בבד אפור כהה , שאינו מתלכלך בקלות.
    • פינות אוכל נפתחות – אלה פינות אוכל מודולריות שמתאימות לחללים בינוניים וגדולים, הן נפתחות להגדלת מספר הסועדים בעת הצורך באירוח של מספר גדול יותר של סועדים.
    • פינת אוכל מעץ לייט – מודרנית המשלבת פלטה דקה יותר עשויה מעץ טבעי, ומגיעה עם ארבעה כסאות מרופדים בבד חזק, איכותי ועמיד נגד רטיבות. בצבע אפור בהיר. פינת אוכל זו אינטימית ונעימה לאירוח זוג חברים לארוחת ערב ונוחה במיוחד לישיבה ארוכה לאורך זמן כך שניתן להגיש בה גם קינוח של גבינות ויין וליהנות לכל אורך הערב ללא צורך לעבור מקום.
    • פינת אוכל עם שולחן סימפליי – מתאימה למשפחה מורחבת או לאירוח של שישה עד שמונה סועדים. שולחן אוכל סימפליי הוא פרקטי ביותר, בעובי בינוני, עשוי מעץ טבעי , רגל השולחן מרכזית ויוצאת ממרכז הפלטה בצורת איקס, כך שהיא חזקה יותר ויציבה, מגיעה בצבע שחור המשתלב באופן מתאים אם הפלטה העליונה העשויה עץ. סביב השולחן ניתן לשבת ברווחה ובנוחות מרבית, למתוח רגליים וליהנות מארוחה טעימה ומחברותא של הילדים, החברים או המשפחה.
    • פינת אוכל מעוצבת דגם גבריאל – זוהי פינת אוכל גדולה מאוד ויפה המתאימה לחלל גדול , השולחן מלבני ועשוי עץ איכותי בגימור טבעי, השולחן מכיל מנגנון פתיחה נוח, ובעל בסיס דקורטיבי יפהפה. ניתן להזמין את השולחן במגוון מידות ,צבע וסוג עץ .השולחן יכול להגיע כרהיט בודד או כחלק מסט הכולל שישה כסאות תואמים,מרופדים ונוחים.

    פינת אוכל מעוצבת דגם 'גבריאל'שולחן אוכל מלבני נפתח מעץ בעל בסיס דקורטיבי להפליא. שולחן לפינת אוכל שניתן להזמנה בכל מידה, צבע וסוג עץ. ניתן להזמין את השולחן כרהיט נפרד או כחלק מסט.לחץ כאן לפרטים

    מה חשוב בבחירת שולחן אוכל?

    קחו בחשבון כי שולחן האוכל נשאר איתכם זמן רב, גם אחרי שכבר התרגלתם אליו. הנה כמה טיפים בבחירת עיצוב שולחן האוכל לפינת האוכל החדשה שלכם.

    שולחן אוכל אובאלי – זהו שולחן בעל צורה יוצאת דופן המייצר תחוש אירוע לארוחה גם אם זו ארוחה משפחתית או ארוחה של חברים טובים. שולחן אובאלי עם רגלי זרועות פותר בעיות של צפיפות מתחת לשולחן, הצורה האובאלית, ללא פינות אידיאלית להוספת אורחים שהצטרפו מאוחר יותר, פשוט הוסיפו כיסאות סביב השולחן.

    גם לחללים צרים וארוכים עדיף לבחור בשולחן אובאלי המייצר מרחב תנועה גדול יותר ותחושת מקום מרווחת יותר. את הכיסאות ניתן להכניס מתחת לשולחן ולחסוך מקום, כמובן שכדאי להתאים אל צבע הכסאות לשולחן שבחרתם ובדרך כלל עדיף להימנע מצבעים בהירים מדי שעלולים להתלכלך מהר. בחרו בצבעי אפור או כל צבע בגוונים כהים יותר , עליו הכתמים פחות בולטים, וכך פינת האוכל שלכם תחזיק מעמד ותראה חדשה לאורך זמן.

    מחפשים חנות רהיטים בנתניה? הגעתם למקום הנכון.

    5/5 - (1 vote)