מערכת ישיבה Violetta

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    כשאנחנו מביטים ברהיטי העץ שלנו, הלכלוך היחיד שאנחנו מצליחים לראות על גביהם מורכב בדרך כלל מאותה שכבת אבק שמכסה אותם ולעיתים אף משפיעה על הגוון שלהם. לפעמים זה מגיע גם לכדי כתמים של חומר כלשהו שהתייבש על הרהיטים, ואת סוג הלכלוך הזה אפשר למצוא בעיקר על ארונות המטבח. המשותף לשני המקרים הללו הוא שאפשר להחזיר לרהיט את המראה הנקי שלו באמצעות העברת סמרטוט לח ותו לא. ועדיין, אם אתם רוצים לשמור על הרהיטים שלכם ולוודא שהמראה שלהם נותר חדש ורענן לאורך שנים ארוכות, אתם לא יכולים לסכם את תהליך הניקוי שלהם בהעברת סמרטוט לח.

    העץ הוא חומר נושם… נושם חמצן

    ישנם בתים, בעיקר אלו שבבעלות אנשים מבוגרים בני הדור הקודם, שניתן להיכנס אליהם ולראות בהם ספות ורהיטי עץ שמוצבים במקומם כבר עשרות שנים ועדיין נראים כאילו יצאו אתמול מפס הייצור. סיטואציה זו היא לא לחינם ויש לה סיבה טובה. רהיטים אלה זוכים לטיפול רחב הרבה יותר מניקוי בסמרטוט לח. טיפול זה חייב לכלול בתוכו שלב של שימון רהיטים. המדובר בשמן ייחודי וייעודי שאותו יש להחדיר אל תוך העץ על מנת לסתום את הנקבוביות של העץ ולהזין את העץ במידת הלחות הנדרשת. בעוד שמים מתאדים במהירות לאוויר, חומר המבוסס על שמן ייעודי יכול להישאר בתוך נקבוביות העץ למשל שבועות ארוכים ולהגן על העץ מפני תהליכי ההתחמצנות שחווה העץ בכל עת.

    ניקוי רהיטים כמו ניקוי מגוון סוגי שטיחים – עניין של גישה

    כדי להבין מהי הגישה הראויה בתחום של ניקוי רהיטים, כדאי אולי ללמוד מהעולם של ניקוי שטיחים בסיוע המומחים של בר ניקוי שמסבירים לנו את הנושא. כאשר אנו מתבוננים בשטיח הפרוש בסלון ביתנו, אנחנו עשויים להבחין בחלקיקי לכלוך למיניהם ואולי אפילו בשכבת אבק דקיקה. מעבר מהיר עם שואב אבק יכול לסייע לנו להביא את השטיח למצב נקי, לפחות ברמה הוויזואלית, אבל האם השטיח באמת נקי? ובכן, ישנם סוגים רבים של שטיחים, הנבדלים זה מזה בצפיפות סיבי השיער שלהם, באורך הסיבים ובחומר הגלם שממנו עשויים הסיבים. כל אחד מהשטיחים האלה עשוי לדרוש טכניקה שונה של ניקוי שטיחים על מנת להשיג את אפקט הניקוי הרצוי, אבל בכל מקרה תהליך הניקוי חייב לכלול בתוכו חדירה על עומק השטיח, אל מעבה סיבי השטיח, שם מצטברות בדרך כלל שכבות הלכלוך העקשניות ושם צריך להשקיע את מרב הזמן והמאמץ לניקוי השטיח.

    שימון רהיטי עץ

    באותה צורה בדיוק, גם כאשר אנו מנקים את רהיטי העץ שלנו בבית, אנחנו חייבים להגיע אל מעבה סיבי העץ, לחדור אל השכבות הבלתי נראות של העץ על מנת להבטיח שאנו משמרים את שלמותן ואת ניקיונן. את זה עלינו לעשות לא באמצעות שפשוף רהיטי העץ באופן שיגרום להרס של מרקם העץ, אלא באמצעות יישום חומרי ניקוי ושימון ייעודיים, שיוכלו לחדור אל שכבות הרהיט העמוקות.

    מרגע שהחדרנו את שמן הרהיטים אל תוך הרהיט, כעת עלינו להעביר סמרטוט יבש על הרהיט כולו ובכך להשיג שתי מטרות חשובות. פעם אחת, העברת סמרטוט זו אוספת איתה שכבות לכלוך שהוצאו מחריצי העץ באמצעות החדרת שמן הרהיטים פנימה, ופעם שניה היא מאפשרת לנו להחדיר את השמן לעומק הרהיט. אם תקפידו לעשות כך לאורך זמן ובתדירות הראויה של לפחות פעם אחת לשבועיים, אתם יכולים להיות בטוחים שהרהיטים שלכם יוכלו להחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות, כשהם נראים בדיוק כפי שהיו נראים ביום שקיבלתם אותם מחנות הרהיטים.

    5/5 - (1 vote)