מראה כפרי אל מול מראה מודרני בעיצוב הבית

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    פינות אוכל עגולות בסגנון כפרי

    יש כל מיני סוגים של פינות אוכל וכל בית בוחר בפינה אשר תזרום בהרמוניה יחד עם העיצוב של הבית, או שתהווה דווקא ניגוד מושלם וגם זה סגנון עיצוב שהולך על ניגודים ולא על זרימה.

    פינות אוכל עגולות בסגנון כפרי מתאימות לבית בסגנון הזה אשר יש בו את המאפיינים של סגנון העיצוב הכפרי.

    מדובר על חללים מוארים וגדולים זה אחד המאפיינים הכי דומיננטיים בעיצוב הזה, ממש גדול, מרווח עם פתחים גדולים. הרבה אור והרבה אוויר.

    בחלל כזה יש להציב פינת אוכל שעשויה מחומרים שמאפיינים את הסגנון כמו מתכות דומיננטיות , עץ מאסיבי וכבד, ממש כאילו זה עתה לקחו אותו מן היער.

    לתחושת הטבע בבית ולחומרים הטבעיים יש משקל גדול וזה נמצא בכל מקום כמו למשל פרופילים מברזל ומתכות בדלתות ובחלונות, אבן מחוספסת טבעית, על הקירות יהיה חיפוי טיח טבעי שנראה כאילו לא סיימו לעבוד עליו ובטקסטיל תבלוט כותנה טבעית.

    כאשר בוחרים בפינת אוכל בסגנון הזה, אפשר ללכת גם על כיסאות מרופדים הכוללים הדפסים כמו פרחים או פרפרים או כל מוטיב אחר מהטבע.

    בעיקר נעשה שימוש בצבעים בהירים כדי שיפתחו ויאירו את החלל יותר, וגופי תאורה שמתאימים לסגנון של הבית בעיצוב דומיננטי לרוב בצורה של פעמון.

    פינת אוכל אה לה טוסקנה

    אם אתם רוצים לעצב את הבית שלכם בסגנון טוסקני, כל מה שחסר לכם זו פינת אוכל סגנון הכי מאסיבי וגושני, שתשתלב עם חיק הטבע הירוק שמסביב ותתרום לנגיעה של הבית עם הטבע, כהוויית הבית בסגנון הזה.

    העיצוב הטוסקני מתאים לבתים פרטיים אבל גם לדירות, סגנון העיצוב מבוסס על רהיטי עץ או פינות אוכל עגולות שיש בהן משהו מאוד משפחתי וחם.

    עציצים ועשבי תיבול הם חלק בלתי נפרד מהסגנון הזה, אשר יוצרים אינטימיות וחמימות ביתית. ככל שהריהוט יהיה פחות מעובד כך ייטב והוא יתאים את עצמו לסגנון הטבעי הזה.

    מבחינת גוונים בבית כזה תלכו על צבעי חמרה או אדמה וירוקים תוכלו לבחור בפינת אוכל מעץ עם כיסאות בריפוד ירוק וזה יהיה מושלם.

    בסגנון הזה מתאימות גם נישות, קירות בהירים וסגנון מאוד פשוט אבל קולע שמשרה שלווה ורוגע.

    קלאסיקה במיטבה

    בית בסגנון קלאסי, שואב את ההשראה שלו מבתים וארמונות עתיקים ומלאי סטייל, והצבעים השולטים בו יהיו שמנת לבן וזהב.

    מדובר על סטייל שיכול להיות חיקוי זול או הדבר האמתי והיוקרתי ולא כל אחד אוהב אותו. הרהיטים יהיו עם פיתוחים וריפודים מקטיפה, שחזרו עכשיו לאופנה במיני כורסאות וספות.

    פינות אוכל עגולות לבית בסגנון הזה יהיו מעץ מלא משובח ויוקרתי, תהיה הקפדה על האיכות והגימור והם ישדרו שלמות.

    הכיסאות לפינת האוכל גם הם יהיו מעץ מלא תואמות לשולחן בדרך כלל או מיני כורסאות בריפודים בצבעי בורדו, סגול וירוק כצבעים המאפיינים את הסגנון.

    אפשר לראות היום את החזרה של הטקסטיל בבדי ברוקאד מבריקים ועשירים, הדפסים עשירים וגם הרבה קטיפה.

    פינת אוכל עגולה היא שיא הקלאסיקה והאפיון של הבית החם והאצילי ושאר הריהוט בחדר כזה יכול להיות משילובים של עץ, מתכת וזכוכית.

    אפשר גם ליצור מראה מורכב המשלב כמה סגנונות אבל בעלי מכנה משותף כמו חומרי גלם, מרקם, גוונים ועוד.

    קאמבק גדול לפינות האוכל העגולות

    היום אפשר לראות בכל חנות ואולם תצוגה פינות אוכל עגולות בגדלים שונים, נפתחות ומסוגי עץ שונים והקאמבק הזה לא הולך לעצור.

    פינות אוכל עגולות היו כבר בשנות החמישים בכל מקום בעולם וגם בארץ, אפשר היה לראות אותן בפינה בסלון וגם במטבח.

    העיגול הוא סימן היכר לתקופת הוינטאג’, סגנון עיצוב של שולחנות עגולים גם קטנים וגם גדולים והיו גם נפתחים, כאשר היום הן מגיעות עם שדרוג של חומרי גלם משובחים, גימורים לתפארת, סוגי עץ שונים והמון גדלים לבחירה שמתאימים לכל בית ולכל דרישה.

    יש שולחנות עגולים מאוד מאסיביים בסגנון כפרי ויש פינות אוכל יותר עדינות ואנשים אוהבים את כל הסגנונות ובלבד שיהיה מדובר בשולחן עגול שיש בו משהו מאוד חם וביתי שמושיב את כל המשפחה מסביב לשולחן לארוחות משפחתיות ומלכד אותה.

    פינות אוכל עגולות נפתחות

    הבית הישראלי הוא בית חם פתוח ומזמין, שבתות וחגים הם ימי אירוח ולכן במשפחות גדולות נוהגים לרכוש פינות אוכל עגולות שגם נפתחות.

    פינה כזאת מתאימה לכל סגנון של בית, מכיוון שיש כל מיני דגמים בסגנון כפרי, מודרני או קלאסי ואפשר בהחלט להתאים אותה להרמוניה שבחדר האורחים שהיא בדרך כלל המשך ישיר שלה.

    חדר האורחים הפתוח יחד עם פינת האוכל הם לב ליבו של הבית בכל אירוע משפחתי וחג, כולם יושבים בפינה הזו ויש לה משמעות רבה לא רק של מטבח הבית אלא גם של חוויה משפחתית קרובה כאשר כולם יושבים יחד מסביב לשולחן העגול הנפתח ומאפשר גם אירוח של עוד אנשים ואין שמחה יותר גדולה וחגיגית מזו.

    5/5 - (1 vote)