תוכן עניינים
אין ספק שחזית החנות והרושם הראשוני שנוצר בשל הריהוט בחנות הוא אחת הסיטואציות החשובות ביותר, לכל מותג. ריהוט לחנויות לא בכדי הפך להיות פרויקט חשוב ומשמעותי לכל ספק המספק רהיטים לחנויות ולמותגים.
איך תמצאו את הריהוט הכי מתאים לחנות שלכם, ולמה בעצם חשוב לשמור על איכות ולא רק על חזות? מיד תגלו את הכל.
ריהוט איכותי לחנות שלכם, זה כדאי
ללא שום ספק, שמירה על מגמה ברמה גבוהה של עיצוב פנים בחנות היא סיטואציה לא פשוטה. בטח כאשר אתם רק מקימים את החנות או משדרגים אותה.
כשקונים נכנסים לחנות שלכם, הרושם שלהם תלוי לא רק בהתרשמות מהמוצר, אם כי גם מהאווירה הכללית בחנות.
אפילו ממתקני תצוגה, דלפקים, ספות, כסאות, מדפים ועוד, כאשר הכל חייב להיות מותאם לחוויית העיצוב המזמינה את הקונים אל תוך החנות.
אין ספק, רושם ראשוני הוא הקבוע. לא מעט מחקרים מציגים את העבודה שנראות המוצר וסביבתו משפיעים באופן ישיר על רצון הלקוח לרכוש בחנות.
כשאתם בוחרים ריהוט לחנויות אין מה למהר בהחלטה פזיזה. חשוב לבחור ולבחון היטב איך המוצרים שלכם יראו כשהם מונחים על הריהוט הנבחר. מדפים, דלפקים, סטנדים או שולחנות קטנים. הכל כולל הכל, מצריך התייעצות עם מעצבים ואנשי מקצוע איכותיים.
עיצוב פנים איכותי ומקצועי יסייע לכם להתחבר לאיך ליצור אווירה מזמינה ללקוח שלכם, לקהל היעד. והאמינו או לא, לריהוט בחנות יש חלק מהותי מאד לעלייה במכירות.
ריהוט כדרך מכירה, זה באמת קורה
על מנת להבין עד כמה ריהוט לחנויות יכול לסייע למכירות, חשוב להבין מהו למעשה מסחור חזותי המדובר בועלם האדריכלות.
מדובר באמנות כללית של עיצוב חלל פנים וחוץ באופן מזמין ומכירתי. תצוגה ויזואלית רלוונטית הגורמת ללקוחות לרצות להכנס אל החנות ולהתעניין במוצרים. כך למעשה, משלבים את המוצרים עם עיצוב נכון באופן אסטרטגי, וגורמים להם להתחבר ל’וייב’ הכללי של המותג שלכם.
אנשי המקצוע הנכונים ידעו לבחור יחד עמכם ריהוט חנויות כבר מהשלב הראשוני שבו אתם מתכננים את חלל החנות, ועד לעיצוב בפועל.
הלקוחות שלכם לא באמת שמים לב כמה אתם משקיעים בריהוט, אבל הם כן ישימו לב למיתוג. הם ישימו לב לאווירה, ולתחושה הנעימה שיש להם כשהם נכנסים לרכוש אצלכם. לאט לאט הם גם ירצו לדעת עוד ועוד על המוצרים, כי נוח להם בחנות.
למעשה, הפיתרון הקמעונאי של עיצוב חלל חנות הוא לקחת בחשבון את כל הפרטים הקטנים ביותר, ולחבר אותם לאלמנט איכותי שיעניק מימוש פוטנציאל מלא.
איך רוכשים ריהוט מתאים לחנות?
לרוב, כשאתם רוכשים ריהוט לחנות חשוב שתבחרו בחברה מקצועית ואיכותית שתדע לעצב את החנות שלכם בהתאם לקונספט המותג.
ראשית, תוכלו תמיד לבדוק חברות על סמך המלצות רלוונטיות של קולגות, אולי גם של מתחרים. לנסות ולהבין האם החברה הזאת מתמחה בעיצוב ממותג לחנויות ולבחון אותה בשטח. אם החנות שלכם מחזיקה מוצרים כבדים, עליכם להבין האם החברה מספקת ריהוט איכותי חזק ועמיד המתאים לסוג המוצרים שלכם.
אם זוהי חברה המתמחה בתחום, היא גם תדע להביא את אנשי המקצוע המתאימים לשם שיפוץ שדרוג ושינוי חזות החנות.
עיצוב אישי לחנויות
כשחושבים על עיצוב חנות זה רק הגיוני לדבר על ריהוט בהתאמה אישית, ואם מדובר על ריהוט מעץ. נגר אישי לעיצוב החנות הוא גם קונספט מעניין. ובכלל, כל מה שקשור לעבודות עץ ייחודיות ומקוריות הן קונספט מעניין.
לכן בעלי מותגים רבים מחפשים נגרים לעיצוב החנות המצליחים להכניס קונספט חדש ונעים באמצעות ריהוט שעוצב בהזמנות אישיות וייחודיות.
עיצוב אישי באמצעות עץ, מתכת, ברזל או בכלל הזמנות ייחודיות שאין באף מקום אחר יגרמו לייחודיות של המותג.
אם אנחנו מדברים על עץ, אין ספק שזוהי בחירה נהדרת. עץ הוא חומר חזק, יציב, מעניק אווירה נעימה וחמימה בחנות ובמותג. וכולנו אוהבים את התחושה הטבעית שהוא נותן, בין אם בבית ובין אם במשרדים או חנויות.
הוא ניתן לשילוב במגוון של סגנונות בין אם ברזל, מתכת, או אלומיניום, קל לתחזוקה ובעל חיים ארוכים מאד.
איכות אומרת הכל
כשאתם בוחרים את אנשי המקצוע מהם אתם רוכשים את הריהוט, חשוב לדעת שהאיכות אומרת הכל.
הקשיבו להמלצות של קולגות, של חברים, של משפחה. ובכלל, בדקו היטב אצל מי אתם רוכשים. כיום ישנן גם פלטפורמות דיגיטליות איכותיות כמו קבוצות סגורות, רשימות תפוצה וגם אתרים המבקשים חוות דעת על ספקים.
ממש כמו שהלקוחות שלכם מגיעים אליכם לאחר המלצות, מוניטין וחוות דעת. גם אתם צריכים לעשות את אותו התהליך כשאתם רוכשים אצל ספקים ריהוט עבור החנות שלכם. או בכלל, רוכשים אצל ספקים כל מוצר כלשהו.
בקשו לשוחח עם לקוחות עבר, או לקוחות הווה. בקשו לראות ציוד או אפילו עיצוב חנויות שנעשו על ידי אותו ספק, אם מדובר במעצב או אם מדובר בספק ריהוט. ובדקו היטב את איכות הציוד. מהיכן חומרי הגלם נבחרים, מיובאים, מהי התחזוקה שלהם.
מהי האחריות על המוצרים, כמה זמן האחריות, מה האחריות כוללת והאם יש צורך גם באלמנט חיצוני במידת נזק מסוים.
כי אחרי הכל, אתם לא מוכרים רק מוצר, אתם בעצם מותג. ואתם מוכרים מוצר, עם אווירה, עם המיתוג שלכם ועם שינוי חיים בדרך זו או אחרת.