מזנון לסלון מעץ אגוז דגם 'לייסטים' © קומפי רהיטים

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    אלו הן 8 הסיבות לכך שרהיטי העץ חוזרים לככב בבתים בישראל

    אף על פי שהטכנולוגיה מאפשרת לנו ליהנות מסוגים שונים וחדשים של ריהוט, רהיטי העץ הם בחירה קלאסית שלא מתיישנת לעולם, והיום היא אפילו חוזרת לאופנה ובענק! ריהוט מעץ מתאים הן לפנים הבית והן לאזור הגינה או המרפסת, ויש לו שלל יתרונות על פני רהיטים מסוגים אחרים שהופכים אותו לבחירה הנכונה עבור ריהוט הבית והגן. לפניכם 8 יתרונות שיש לרהיטי עץ, אשר יגרמו לכם להבין מדוע מדובר בבחירה החכמה.

    1. רהיטי עץ מכניסים את הטבע לסביבה הביתית

    הסביבה הביתית שלנו צריכה לספק עבורנו מפלט מהלחץ היומיומי שאנו חיים בו, אשר כיום נמצא בשיאו. הוספת אלמנטים מן הטבע, כמו ריהוט לבית ולגן מעץ, מאפשרת לנו להתחבר ליופי שקיים בטבע ושאיננו רואים ביומיום. אותו מראה טבעי מסייע לנו לזכות בתחושת שלווה וחום בסביבה הביתית, ממש כמו טיול בחיק הטבע.

    2. ריהוט מעץ הינו עמיד וחזק

    באופן טבעי, עץ הינו חומר חזק שמחזיק מעמד לאורך שנים על גבי שנים. לכן כשתיכנסו לחנויות שמוכרים בהם רהיטי וינטג’ עתיקים, תוכלו לראות שהם מלאים ברהיטי עץ שהזמן לא הרע להם, ואף עשה להם רק טוב.

    3. קל לתחזק רהיטי עץ

    הסעיף הזה מתייחס במיוחד לרהיטי גן מעץ – רבים טועים לחשוב שאותם רהיטים מעץ עלולים להישחק על ידי מזג האוויר ולאבד מאיכותם, אך למעשה מדובר בסוג החומר העמיד ביותר בפני שלל סוגי האקלים. בניגוד לפלסטיק למשל העץ אינו מתפורר תחת אור השמש, ובניגוד לריהוט מתכתי הוא אינו מייצר חלודה. יחד עם זאת, ניתן תמיד לצבוע את העץ עם צבע מיוחד שמותאם עבורו ואשר מגן עליו מפני מזיקים.

    4. קל לנקות רהיטים מעץ

    עבור רהיטי עץ אין צורך להשקיע זמן רב בניקיון, וכל מה שצריך זה להבריש מהם אבק מפעם לפעם. יחד עם זאת, מומלץ מאוד שכשאתם רוכשים ריהוט מעץ, תוודאו שהריפוד שמגיע איתו ניתן להסרה ולכיבוס, על מנת שתוכלו ליהנות גם ממנו לאורך שנים, ממש כמו מריהוט העץ עצמו.

    5. רהיטים שעשויים מעץ נחשבים להשקעה חכמה

    ישנם רהיטי עץ שנחשבים ליקרים ביחס למקביליהם מפלסטיק, מתכת או זכוכית, אך העובדה היא שהעץ הוא החומר היחידי שבאמת תקבלו עבורו בחזרה את השווי של הסכום שהשקעתם בו. זאת בשל שלל הסיבות שצוינו קודם לכן, כמו איכותו והקלות של תחזוקו, אך גם בשל העובדה שרהיטי העץ הינם קלאסיים ואף פעם לא יוצאים מהאופנה, כך שביתכם תמיד יראה מזמין ואסתטי גם בעוד עשורים רבים.

    6. ריהוט מעץ נחשב לידידותי לסביבה

    אמנם ישנה סברה שכל פריט שעשוי מעץ נוצר עקב הרס של יערות, אך כשאתם רוכשים רהיטי גינה מעץ, חשוב שתוודאו שהמקור של העץ הוא ממטעים ייעודיים עבור ייצור רהיטים. ביחס לרהיטי פלסטיק, העץ נחשב הרבה יותר ידידותי לסביבה, ולכן רבים כיום חוזרים לרהט את ביתם בעץ ומעדיפים להימנע משימוש ברהיטים שעשויים מחומרים אחרים.

    7. ריהוט מעץ הינו גמיש מאוד

    לא מדובר בגמישות של העץ עצמו אחרי שהרהיט הורכב, אלא באפשרות שלכם לרכוש רהיטים לבית או לגינה מעץ שמותאמים למידות שלכם. אם תרכשו את רהיטי העץ שלכם מיצרנים ישראלים, תוכלו לוודא איתם את המידות של הרהיט שברצונכם להזמין ואף להרכיב אותו על פי הצרכים שלכם – אפשרות שכזו לרוב לא תהיה זמינה אם תרכשו ריהוט מחומרים אחרים.

    8. רהיטי עץ הם מושלמים עבור הגינה הביתית

    כאמור, רהיטי העץ יכולים להכניס את הטבע לסביבה הביתית שלכם, אך המקום הטוב ביותר להציב אותם הוא בגינה, בה האווירה הטבעית היא השולטת. בשל כך, רהיטי עץ משתלבים באופן מושלם וטבעי בגינה, ומצד אחד לא גונבים את הפוקוס, בעוד שמצד שני משמשים כתוספת נפלאה לאסתטיקה של הגינה.

    לסיכום

    כפי שאתם מבינים, יש סיבה טובה לכך שרהיטי העץ חוזרים להיות הטרנד של רוב הבתים ובתי העסק בישראל, ולמעשה הם מעולם לא יצאו מהאופנה לגמרי. את זה כבר יודעים המומחים המקומיים של פסים ריהוט גן, אשר מכינים בעצמם רהיטים איכותיים מעץ אורן פיני שגדל כאן בישראל. הרהיטים שלהם עומדים בכל הסטנדרטים שצוינו ויש להם ניסיון של שנים רבות ביצירת רהיטי עץ לגינה מהאיכות הטובה ביותר. אז עכשיו כשאתם מכירים את 8 היתרונות שיש לרהיטים מעץ, תבינו סוף סוף למה כל השאר שסביבכם בוחרים בהם כדי לעצב את ביתם וגינתם.

    המאמר מוגש באדיבות אדיר צדף מנכ”ל ובעלים: פסים – ריהוט גינה ישירות מהיצרן

    3/5 - (2 votes)