עיצוב בית בסגנון כפרי

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    איך לעצב את כל הבית בקונספט כפרי?

    בשנים האחרונות הפך הסגנון הכפרי לאחד המבוקשים ביותר – הן עבור בתים פרטיים במרחב הכפרי והן עבור דירות במרחבים האורבניים. מרבית מעצבי הפנים ממליצים על סגנון זה בחום לנוכח יתרונותיו הרבים, ובאופן טבעי אותם אנשי מקצוע גם צברו ניסיון רב בעיצוב מסוג זה, ויוצרים עבור לקוחותיהם חללים יפים במיוחד ובה בעת גם פרקטיים להפליא.

    שפע אור טבעי מחמיא

    מוטיב בולט אחד שמשותף לכל הבתים בעלי העיצוב הכפרי הוא כמות גדולה ככל האפשר של אור טבעי. אור זה הוא המחמיא ביותר, לכל חלל ובכל שעות היום, ובנוסף מבטיחה הפתיחות לאור השמש גם אווירה רצויה ותחושות של חיבור עמוק לסביבה, שקיפות וצמיחה. בהתאם ההמלצה היא ליצור מפתחים גדולים במיוחד, וכן למקם כל חדר כך שיחדור אליו אור טבעי בדיוק בשעות שבהן משתמשים בו – למשל חדר עבודה שנמצאים בו בעיקר בשעות הבוקר כדאי למקם כך שיהיה לו חלון שפונה למזרח.

    גווני שמנת ואדמה

    הצבעים הדומיננטיים בבתים שזוכים לקונספט כפרי הם צבעי אדמה שונים – החום על כל גווניו, מאלה העדינים ועד אלה העמוקים, שילובים מדויקים של צהוב, כתום ואדום, וגם גווני שמנת ובז’. בנוסף כדאי לפזר גם נגיעות של צבעי מתכת ובפרט נחושת.

    מטבח כמו בטוסקנה או פרובנס

    אחד החללים שזוכים לתשומת הלב הרבה ביותר הוא המטבח, ואין פלא שכך הדבר, שכן רובנו נוטים לבלות בו יותר ויותר שעות ומייחסים חשיבות הולכת וגדלה לפן הקולינרי בחיינו. מטבח כפרי מעוצב מתאפיין בארונות עץ רחבים שביניהם לבין התקרה נותר שטח פנוי (שינוצל להנחת אלמנטים דקורטיביים – פריטי נוי, כלי מטבח יפים, צמחייה מתאימה וכו’), בחיפויי קיר עשויים מאבן טבעית, במשטח עבודה מעץ בעל מראה אגרסיבי משהו (בוצ’ר) ועוד אפשרויות הן ווים שמהם משתלשלים מחבתות וסירים. המלצה נוספת היא לפזר בחלל המטבח סלסלאות פירות, צנצנות תבלינים ועוד פריטים מסוג זה שמוסיפים גם צבע וגם חיוּת.

    חדר שינה כפרי

    על-מנת להקנות גם לחדר השינה אופי כפרי, המלצה אחת היא רצפת פרקט. המלצה שנייה היא מיטה עשויה אף היא עץ, כשבסיס נמוך ומסגרת מוגבהת ייצרו אלמנט דומיננטי רב רושם. באופן כללי מומלץ בחדרי שינה לשמור על גוונים שקטים, כך שלא ייווצר מצב של עודף גירויים שפוגם באיכות השינה – שילוב של גווני עץ וצבעים בהירים בתוספת וילונות רכים ומוטיבים הרמוניים אחרים ייצור חדר שכולו שלווה ונחת.

    שילוב מדויק בין עץ לבין חומרים אחרים

    באופן טבעי עיצוב פנים כפרי לבית או לדירה מתבסס על עץ ובשפע. האנרגיות החיוביות והחיוניות שמשרה סביבו חומר גלם פופולרי זה – אנרגיות של שורשיות, חוסן, יציבות, רוך ורומנטיקה – מהוות בסיס איתן לעיצוב, ועל-מנת להוסיף טאץ’ מנצח וייחודיות כדאי לשלב עם העץ חומרים נוספים כגון זכוכית, שיש, גרניט ועוד.

    3.5/5 - (4 votes)