פירוק והרכבת רהיטים

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    מעבר דירה הוא ללא ספק עניין בעייתי שיש להתכונן אליו מראש. בדרך כלל, יום המעבר נחשב ליום לחוץ ועצבני, יש צורך לסיים לארוז את כל הבית עד שהמובילים מגיעים, דבר שלא תמיד פשוט כמו שהוא נשמע. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר על משפחה גדולה, המחזיקה ברשותה ציוד רב הכולל בין היתר בגדים, צעצועים, מוצרי חשמל וכמובן רהיטים שונים.

    ביום המעבר יש צורך להיות מוכנים וארוזים לחלוטין, על מנת להקל על המובילים ולסיים עם כל התהליך הזה כמה שיותר מהר. עם זאת, חשוב לוודא כי המובילים שבחרתם לצורך המשימה נחשבים למובילים אמינים ומקצועיים שמכירים את העבודה ויודעים לבצע  אותה על הצד הטוב ביותר. הובלת רהיטים היא משימה לא פשוטה, היות ומי שלא מכיר את השיטות הנכונות עלול לגרום לנזק בלתי הפיך לרהיטים שלו.

    הובלה והרכבת רהיטים בצורה המקצועית ביותר

    אנשים רבים חוששים מיום המעבר, בשל החשש המוצדק לרהיטים ולמוצרי החשמל שלהם. לא פעם ניתן לשמוע סיפורים מזעזעים על מובילים לא אחראיים ולא מקצועיים אשר לוקחים על עצמם הובלה של רהיטים גדולים או כבדים מידי עבורם. מובילים מקצועיים ידעו לפרק את הרהיטים שלכם בצורה מקצועית וכמובן גם להרכיב אותם מחדש בבית החדש.

    חשוב להבין כי רהיטים איכותיים ויוקרתיים לא אמורים להינזק בשל מעבר דירה, היות והם אמורים לעמוד בפירוק והרכבה מחדש, בתנאי שהעבודה נעשית בידי מקצוענים. מי שלא יודע לפרק את המיטה או הארון שלכם בצורה נכונה, עלול לגרום לנזק בלתי הפיך לרהיט. לכן חשוב מראש לבחור לעבודה אנשי מקצוע מוכרים ובעלי מוניטין טוב בלבד.

    טיפים למעבר דירה בטוח ויעיל

    ישנם מספר פעולות פשוטות שכל אחד יכול לעשות על מנת להבטיח לעצמו מעבר מהיר ויעיל יותר. מעבר דירה לא חייב להיות יום לחוץ ומתוח, בתנאי שמתכננים אותו בצורה נכונה ויעילה. קודם כל, חשוב לאסוף מראש את כמות הקרטונים הדרושה לכם, על מנת לא להיתקע באמצע האריזות בלי מספיק קרטונים נחוצים.

    השלב הבא יהיה לארוז את כל הבית בתוך קרטונים, תוך חלוקה הגיונית של החפצים השונים. חשוב לרשום על כל קרטון מה בדיוק הוא מכיל, על מנת להקל על עצמכם בשלב הפירוק. הובלה והרכבת רהיטים היא עניין חשוב שיש לתת עליו את הדעת מבעוד מועד.

    חשוב לוודא כי המובילים יודעים לפרק ולהרכיב את הרהיטים שלכם בצורה מקצועית ואיכותית, על מנת למנוע נזקים מיותרים. כדאי לעטוף את הרהיטים המפורקים בחומר רך כמו שמיכות או ניילון מיוחד, על מנת להגן עליהם מפני שריטות. הובלת דירה חייבת להתבצע אך ורק בידי מובילים בעלי המלצות וחוות דעת חיוביות, היות ולא כל אחד עם טנדר מוסמך להוביל ולפרק רהיטים בצורה בטיחותית ויעילה.

    5/5 - (1 vote)