עיצוב סלון קטן

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    טיפים קצרים לעיצוב סלונים קטנים

    כאשר מדובר בעיצוב סלון קטן, המפתח הוא למקסם את החלל כדי להפוך את החדר לשימושי בתור מקום למנוחה, צפייה בטלוויזיה, בילוי עם משפחה, או הכל ביחד. להלן כמה עצות לעשיית מהפך בסלון שלכם לניצול המרחב וליצירת סביבה מזמינה.

    תכננו את זה

    זה רעיון טוב להשתמש בנייר שרטוט כדי לתכנן את הסלון שלכם לפני ביצוע רכישה. על-ידי שימוש בקנה מידה בו סנטימטר 1 מייצג 30 סנטימטרים, השתמשו בסרגל כדי לצייר את החדר. וודאו כי אתם כוללים דלתות, חלונות, ופריטים אדריכליים כמו אח או חלון מפרץ.

    בחרו לוח צבעים

    תשקלו לוח צבעים ניטרלי כדי להפוך את הסלון שלכם לשלו ומרגיע. סכמת צבעים מונוכרומטיים באפור בהיר או בז’ שמנת תרגיע את החדר ותוסיף אווירה של תחכום. צבעים בורקים, מרקמים ושינויים מאופקים בגוונים יספקו לחדר עושר.

    בחרו בפריטים העדכניים ביותר

    שפרו את החדר באמצעות בחירה של ספות, כיסאות ושולחנות מעוצבים, בין אם אתם מעדיפים עיצוב מודרני וחלק, רהיטים קלאסיים עם ריפוד או משהו באמצע כמו פריטי מעבר. חפשו בדים עשירים ועיצובים בולטים, כמו ספות מסורתיות עם משענת גב גמל או עיצובי Lawson מודרניים יותר.

    עשו קניות עם סרט מדידה

    השתמשו בסרט מדידה כדי להבין אם פריט הריהוט שאתם אוהבים יתאים לסלון הקטן שלכם. אפשרו לסגנון ולעיצוב של הפריט לבלוט בחדר, ולא לגודלו.

    סידור הרהיטים

    צרו נקודת מיקוד באמצעות הצבת הרהיט שלכם סביב אלמנט מרכזי. בסלונים מסוימים יש נקודה מרכזית טבעית, כמו חלון פנורמי גדול. אם התמזל מזלכם ויש לכם פריט אדריכלי מעניין בסלון, הציבו את הרהיט בכזה אופן שימשוך את תשומת הלב לנקודת המיקוד הזאת. אם אין, צרו נקודת מיקוד בעזרת יצירת אמנות מעניינת או רהיט בולט כמו שולחן ייחודי או וויטרינת זכוכית.

    חיבור כל הדברים

    צרו הרמוניה בין הפריטים בסלון בעזרת שימוש בשטיח מאוד ציורי או בעל מרקם בולט, וניצוצות קטנים של צבע הדגשה וצורות חוזרות כמו זוויות ועיקולים ליצירת עיצוב מרשים, אפילו בסלון קטן.

    לטיפים נוספים בעיצוב הבית ובחירת רהיטים, בקרו בבלוג שלנו. ליעוץ מקצועי והצעות מחיר, צרו עמנו קשר, קומפי רהיטים.

    3.6/5 - (5 votes)