עיצוב המטבח עם רהיטי עץ

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    המלצות לעיצוב המטבח עם רהיטי עץ

    מטבח כפרי הוא משאת נפשם של רבים, ריח העץ, אשר משתלב היטב עם עשבי התיבול והתבלינים, משטחי העבודה, שסופגים את הלימון והג’ינג’ר ורק משתבחים עם השנים, המגע הטבעי, הכה אותנטי, שמאפשר לנו לחוות ולו לרגע אחד את הטיול האחרון בטוסקנה או בפרובנס. כל אלה, מביאים רבים להעדיף את סביבת הבישול שלהם גולמית, טבעית, אותנטית, שלמה. ובכל זאת, מטבח עץ הוא שם כוללני מדי, שמאגד בתוכו שפע של סגנונות, וסוגים של חומרי גלם, אילו סוגי עץ קיימים וכיצד לעצב את המטבח עם רהיטי עץ? המלצות ומידע.

    סוגי העץ הרווחים בעולם מטבחי העץ

    אלון- רואים שזה טבעי

    מטבח עץ אלון מאופיין בגוון בהיר, כהה בטונים ספורים מעץ האלמון, בניגוד לעצי האגוז, הוא נעדר תווי מהגוני או דבש, ושומר על פלטת צבעים שקטה של בין חום לבלונד. מטבח מעץ אלון ישתלב היטב עם עיצוב מודרני וקלאסי כאחד. למראה יוקרתי בנגיעה פשוטה של צבע מומלץ לבחור בפלטת צבעים הכוללת גווני אפור, ירוק- פיסטוק או מנטה וכחול קובלט
    למי הוא מתאים? לאוהבי הבישול, הקונדיטורים, ולאלה, אשר בחרו לרהט את ביתם בסגנון כפרי.

    אגוז אמריקאי- הכוכב הבינלאומי

    מטבח כפרי בגוון אגוז אמריקאי הוא כוכב אמיתי. הוא מככב בסדרות טלוויזיה מעבר לים, גוונו נע גל פלטת צבעים חומה בינונית בתווי נחושת וקוניאק, המראה האותנטי משתמר אודות לגימור החושף את צורתו הטבעית של הגזע ממנו מיוצר הרהיט, צבעו לעולם לא אחיד, אלא מדורג, יתרון, אשר מעניק לו גוון עמוק יותר. מטבחי עץ מאגוז אמריקאי מציעים מראה דומיננטי במיוחד, מראה, שממלא את החלל, לעיתים יוצר תחושה של “כובד” ולכן הוא נדרש לאיזון וקלילות, שתבוא לידי ביטוי בוויתור על ארונות מטבח עליונים והחלפתם במדפים או באחסון כלי בישול בתצוגה, גיוון פלטת הצבעים עם גוונים בהירים, הוספת גוון בחיפוי הקירות, ובחירה באמצעי פרזול במראה מודרני וחלק.
    למי הוא מתאים? לאנשים מעשיים, שיודעים להעריך רהיט טוב, שישמר לאורך זמן.

    דרישת שלום מהסוואנה

    אי אפשר להישאר אדיש למטבח כפרי מאגוז אפריקאי. גוון העץ בגימור לכה מגיע עם טקסטורות צבע, שמתקשרות בין בהיר לכהה, באמורפיות מסודרת להפליא, כשתי וערב, מספרות את סיפור מקורות הגזע, אשר בוודאי ראה ימים יפים בערבות הסוואנה האפריקאית. החספוס יוצא הדופן, שמשווה לרהיט מראה יוקרתי פר אקסלנס, החדות, המראה האותנטי, הגולמי כל כך, מתאים את עצמו לשולחנות, דלפקי אכילה, משטחי בישול, כיסאות וארונות. שילובי במניפת צבעים מונוכרומטית על גווני הלבן והשחור, ובחירת פרזול עדין, כמעט בלתי נראה בגווני הזהב יעניק למטבח שלכם מראה על זמני, שקרוב לוודאי יפיק עבורכם רגעים רבים של הרהורים ונחת.

    למי הוא מתאים? לאנשים אינטנסיביים, אוהבי המראה הדומיננטי, אנשי אומנות וצורה.

    ולא לשכוח את התאורה

    אף מטבח לא יהיה מושלם באמת ללא תאורה שתחמיא לחלקים היפים שבו ותצניע בעזרת הצללה מתוכננת היטב את החלקים האחרים שבו. תאורה למטבח יכולה לשדרג את המראה שלו בצורה משמעותית, לגרום למטבח קטן יחסית להיראות גדול יותר, לחבר בצורה טובה את החלקים השונים שבו ולענות על הן הצרכים הפונקציונליים והן האסתטיים של החלל. במילים אחרות, אם כבר בחרתם להשקיע בתכנון ועיצוב של מטבח עשוי עץ, מומלץ לעשות עוד צעד אחד קטן נוסף ולהשקיע גם בתכנון תאורה משלימה שתביא לידי ביטוי את ההיבטים היפים ביותר של העץ, הפרזול, הצבעים והכלים שבחרתם למטבח שלכם.

    3.6/5 - (5 votes)