להתאים ריהוט הבית רצפת בטון

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    איך להתאים בין ריהוט הבית לרצפת בטון מוחלק?

    כדי ליהנות מעיצוב הבית בסגנון מודרני או בסגנון אחר חשוב להחליט מראש מהו הקונספט הרצוי, ובהתאם לכך קל יותר לקבל החלטות נכונות ומשתלמות. מומלץ להקדיש מחשבה לנושא ריצוף הבית וכך ניתן לקבל החלטה איזה רהיטים לרכוש, על מנת ליצור הרמוניה עיצובית בחללי הבית, ובעיקר בסלון, בפינת האוכל ובחדרי השינה. הריצוף וחיפויי הקירות משפיעים על עיצוב הבית, יש להתאים ביניהם לפריטי הריהוט השונים, כאשר יש לשים לב גם לנושאים כמו עמידות, פרקטיות, סגנון עיצובי, ניקיון, תחזוקה שוטפת, מחיר ומורכבות השיפוץ.

    רצפת בטון מוחלק לעיצוב מודרני של הבית

    ישראלים רבים מעוניינים לעצב את ביתם בסגנון מודרני, אם בעבר היה מקובל לרצף את הבית באריחי טרצו, באבן טבעית או בפרקט, כיום הטרנד הוא חיפוי רצפה מיקרוטופינג בטונדה. את החיפוי מיישמים על התשתית הקיימת של הריצוף לכן אין צורך לפרק את האריחים הישנים והפגומים. במבנה חדש ניתן ליישם את חיפוי המיקרוטופינג על ריצוף סוג ב’ עם פוגות לחיסכון בעלויות. חשוב לציין כי חיפוי מיקרוטופינג הוא אחיד ורציף, לעומת יציקת בטון המחייבת חלוקה, כמו כן החיפוי דק ולכן אין צורך לבצע התאמות בחללי המבנה, כך חוסכים בעלויות השיפוץ.

    רצפת בטון חלק באמצעות חיפוי מיקרוטופינג נחשבת לבחירה מצוינת ומתאימה למבנים פרטיים בכל גודל, אדריכלים ומעצבי פנים רבים בוחרים בשיטה זו כדי להציע ללקוחות שלהם עיצוב מודרני מתקדם וחדשני. כדאי לדעת כי ניתן להטביע דוגמאות, לבחור בקשת רחבה של גוונים וטקסטורות מרהיבות ביופיין, לחרוץ בבטון ולשלוט ברמת העננות, בהתאם לקונספט העיצוב הרצוי והמתוכנן.

    התאמת רהיטים לרצפת בטון מוחלק

    לאחר בחירת סוג הריצוף לבית מגיעים לשלב רכישת הרהיטים. חשוב ליצור הרמוניה בין מראה הרצפה מבטון מוחלק לבין סגנון הרהיטים, יש מגוון אפשרויות לכן כדאי להסתובב באולמות התצוגה, להתרשם מרהיטים בקטלוגים באינטרנט, וכדאי להגיע לחנות המפעל של חברה מוכרת לייצור ולשיווק רהיטים שונים כמו מערכות ישיבה בשלל עיצובים מרהיבים, פינות אוכל, שולחנות לסלון, מזנונים מעץ ועוד.

    במידה ורוכשים דירה חדשה מקבלן אין להסתפק בריצוף הסטנדרטי שמקבלים, לכן לפני שמזמינים הובלה ועוברים לגור בנכס, כדאי להשקיע בריצוף חדש מבטון מוחלק ובהתאם לטקסטורה ולגוון הרצפה לבחור את הרהיטים החדשים. ניתן לעצב את הבית בסגנון מודרני ובשלל סגנונות אחרים, בהתאם לטעם האישי ואורח החיים של בני המשפחה.

    אם מתכננים שיפוץ בנכס כדאי לבחור ברצפת בטון מוחלק כדי לשדרג את המראה של הדירה או הבית הפרטי, ובהתאם לריצוף החדש לבחור רהיטים תואמים. חשוב לבחור רהיטים המתאימים לגודל חללי המבנה, לוודא כי הם נוחים ועמידים, ויש לשים לב לפרטים הקטנים ביותר כמו רמת גימור, תפירה של בדי ריפוד, סוג העץ ועמידותו וכדומה. כמו כן, מומלץ לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע כדי לקבל החלטה נכונה ועל מנת לבחור רהיטים איכותיים בהתאמה לריצוף החדש בבית.

    5/5 - (1 vote)