חיפוי קיר דקורטיבי

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    חיפוי קירות דקורטיבי מהווה בשנים האחרונות כטרנד חם ופופולארי בעולם עיצוב הפנים.

    אחת האפשרויות היא לחפות קיר אחד בלבד בחדר או בחלל (ולמעשה, ליצור “קיר כוח”) ואפשרות נוספת היא לחפות את כל הקירות.

    לחיפוי קירות יש מספר יתרונות, ראשית כל, בכוחו לתרום תרומה גדולה לעיצוב החלל ובנוסף, הוא גם טומן בחובו לא מעט יתרונות פונקציונאליים – בעיקר בזכות התרומה לבידוד הטרמי והאקוסטי בחלל.

    באמצעות חיפוי קיר או קירות, ניתן להסתיר פגמים וסדקים בקירות ישנים ולהסב לאותם הקירות מראה ייחודי ומרשים.

    כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות של חיפויי קירות, קיימת חשיבות גבוהה להכיר תחילה את כל החיפויים האופציונאליים המוצעים.

    בשלב הבא, יש לבצע בחירה המותאמת הן לסוג ואופי החלל, הן לסגנון העיצובי הנבחר והן לטעם האישי ולשיקולים פרטניים אחרים.

    חיפוי קירות דקורטיביים – הכירו את האפשרויות

    הצעד הראשון בדרך ליהנות מכל היתרונות של חיפוי קיר דקורטיבי טמון כאמור בהיכרות עם כל האפשרויות המוצעות בתחום – וכידוע, בכל תקופת זמן קצרה יוצאים לשוק עוד ועוד חידושים מיוחדים.
    להלן חלק מהאפשרויות הבולטות המוצעות כיום בתחום:

    • חיפוי דמוי עץ – בכוחו של עץ להכניס הרבה חמימות וכפריות לבית ולכן, רבים בוחרים לחפות קיר באמצעות לוחות במראה של עץ טבעי. בטרם החיפוי, מומלץ לוודא את העמידות והאיכות של החומר, על מנת לזכות וליהנות ממנו לאורך תקופת זמן ארוכה.
    • חיפוי שעם – חיפוי שעם מהווה טרנד בולט בעולם חיפוי הקירות. מעבר לנראות המרשימה ולעובדה, שהתקנת חיפוי זה הינה פשוטה ומהירה, מדובר בחומר טבעי ואקולוגי, אשר הינו ידידותי לסביבה. חיפוי זה נחשב כאופטימאלי עבור מי שמעוניין בקיר כוח ומבקש לתלות על גביו תמונות.
    • חיפוי באריחים פולימריים – כיום, ניתן למצוא אריחים פולימריים במגוון רחב של דוגמאות, צבעים ומרקמים, אריחים אלו מתאפיינים בעמידות גבוהה למים (מה שהופך אותם לאופטימאליים לחיפוי כל החדרים והחללים בבית) וניתן ליהנות מיופיים ומיתרונותיהם הפונקציונאליים לאורך זמן רב.
    • חיפוי בלבנים – בכוחו של חיפוי בלבנים (בריקים) להכניס לבית מראה כפרי, חמים וייחודי (החיפוי נחשב כאופטימאלי לחובבי מראה ווינטג’). ניתן למצוא לבנים במגוון של סוגים, גדלים וגוונים. כך שכל אחד יכול לבחור מתוך ההיצע את הלבנים אשר ישתלבו בצורה הרמונית ביותר באותו החלל.
    • טפטים – את הטפטים אנחנו מכירים עוד משנות השבעים, אבל החדשות הטובות הן שהודות לטכנולוגיות מתקדמות, הטפטים עברו שדרוגים וכיום הם מתאפיינים בעיצובים מרהיבים יותר ובאיכות גבוהה יותר. כך שמי שבוחר לחפות קירות באמצעות טפטים, ההמלצה עבורו תהיה להכיר תחילה את כל האפשרויות הרלוונטיות.

    חשוב לציין שאלו הן רק חלק מהאפשרויות ומי שמעוניין בחיפוי קירות, ההמלצה עבורו תהיה להיחשף לכמה שיותר מהאפשרויות האופציונאליות.

    טיפים לבחירת חיפוי קיר

    אם גם אתם נמצאים לפני הליך של חיפוי קיר, להלן מספר טיפים ישימים אשר בכוחם לסייע לכם בבחירת החיפוי המתאים:

    • שימת דגש על האיכות והעמידות – בהליך חיפוי קיר או קירות, המטרה תהיה ליהנות מהחיפוי לאורך תקופת זמן ארוכה. מהסיבה הזאת, מומלץ לשים דגש על תכונות החומרים עליהם מתבסס החיפוי הנבחר ולוודא שמדובר בחומרים הנחשבים לבעלי עמידות גבוהה מפני נזקים פוטנציאליים.
    • תחזוקה פשוטה – בסופו של דבר אף אחד לא אוהב לעבוד קשה מדי ובכדי למנוע את הצורך בעבודה שכזאת, חשוב לבחור בחיפוי שהתחזוקה והניקיון שלו הינם פשוטים ונוחים – והחדשות הטובות הן שניתן למצוא לא מעט סוגי חיפויים שכאלו.
    • התאמה לסגנון העיצובי – חיפויים מגיעים במגוון רחב של דוגמאות וצבעים, בהליך בחירת החיפוי, יש להקפיד על התאמה לסגנון העיצובי של החדר או החלל הרלוונטי. יש לזכור, שבכוחו של חיפוי אשר נבחר בקפידה, לתרום תרומה גדולה לאותו סגנון עיצובי ולכן, מומלץ לשים דגש על הנושא הזה.
    • יחס עלות תועלת – יש לקחת בחשבון כי טווח המחירים של חיפויי קירות דקורטיביים הינו רחב במיוחד. זה אומנם נכון שלגובה התקציב אשר יוקצה למטרה אמורה להיות השפעה לא קטנה על הבחירה. יחד עם זאת, כדאי לשים דגש גם על הנושא של יחס עלות תועלת – לעיתים, שווה להשקיע קצת יותר, כשהמטרה תהיה ליהנות מחיפוי איכותי אשר יחזיק מעמד לאורך זמן.
    • תכונות פונקציונאליות – אז זה אומנם נכון שברגע שנחשפים לכל אפשרויות החיפוי אשר מוצעות כיום, קשה שלא להתלהב מהעיצובים המיוחדים והמרשימים. יחד עם זאת, ההמלצה תהיה לשים דגש לא רק על הדקורציה אלא גם על היבטים פונקציונאליים.

    כאמור, רבים מהחיפויים יכולים לתרום לבידוד הטרמי והאקוסטי בבית – ובחלק מהמקרים, גם לסייע בחסכון בהוצאת האנרגיה ובהפחתת חשבונות החשמל. לכן, מומלץ להתמקד גם בנושא הזה בהליך בחירת חומרי החיפוי.

    לסיכום, עולם חיפויי הקירות טומן בחובו כיום מגוון עצום של אפשרויות ובחירה מושכלת, תאפשר ליהנות הן מתוספת דקורטיבית מרשימה במיוחד לבית והן משורה של תכונות פונקציונאליות חשובות.

    אם גם אתם מעוניינים לחפות קיר מוזמנים להיכנס לאתר של קומפי רהיטים ולהתרשם מהאפשרויות השונות המוצעות בתחום.

    דרג