עיצוב רהיטים מעץ לסלון

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    מהם הכלים לעיצוב רהיטי עץ – מסור עץ ידני ושולחני, משחזת ועוד

    עצים מכל הסוגים – אורן, אלון, דובדבן, איפאה ואגוז הם רק חלק מכל הסוגים הקיימים – הם חומר גלם נפוץ במיוחד, ובפרט משתמשת בהם תעשיית הרהיטים. על-מנת ליצור כיסאות יציבים ויפים, שולחנות חזקים ומרהיבים, שידות שימושיות ואסתטיות, ארונות פרקטיים ושובי לב ובאופן כללי רהיטים שיהיו גם עמידים ושימושיים וגם מרשימים ויזואלית, נעשה שימוש בכלים שונים ובפרט בסוגים שונים של מסורים. מעניין לגלות שגם בעידן התעשייתי-טכנולוגי, כשהכל לכאורה ממוחשב וחשמלי, מסור עץ ידני הוא עדיין כלי עבודה פופולרי מאוד, ולצידו משתמשים אנשי המקצוע בתחום גם במסורים שולחניים, משחזות ועוד.

    היתרונות של מסורי עץ ידניים

    הסיבה העיקרית לכך שעדיין נעשה שימוש נרחב באותו מסור עץ ידני היא פשטות העבודה איתו: מחזיקים ביד ומנסרים חיש קל כל קורה או לוח שצריך לחתוך לחלקים. עוד כדאי לדעת שבימינו מסורי העץ הידניים, ובפרט אלה מהדגמים האיכותיים, מתאפיינים בעוצמה רבה הרבה יותר מבעבר, וזאת בזכות להבים מעוצבים בחוכמה ומחודדים במיוחד, מה גם שהם עשויים מחומרים מתקדמים. בנוסף מסור ידני איכותי נהנה מרמת דיוק גבוהה.

    הפרמטרים החשובים לבחירת מסור ידני לעץ הם עובי הלהב, ההגנה בפני חלודה, אורך הכלי ונוחות העבודה איתו. עוד כדאי לדעת שישנם מסורי עץ ידניים שבהם ניתן להשחיז את השיניים וכאלה שלא. בנגריות מובילות באופן טבעי תמצאו מסורים ידניים של המותגים המובילים בעולם כלי העבודה, וזאת לנוכח הצורך בכלים עמידים לטווח ארוך גם כשהעבודה אינטנסיבית.

    מה ניתן לעשות עם מסור שולחני?

    מסורים שולחניים מאפשרים לכל מי שעוסק בייצור ועיצוב רהיטים מעץ לבצע ניסורים מסיביים יותר מאלה שמסוגל המסור הידני לבצע.

    באופן טבעי ישנם דגמים רבים של מסורים שולחניים, מכאלה קטנים יחסית ועד מכונות ענק שמתמודדות בקלילות גם עם לוחות עץ עבים במיוחד. הפרמטר העיקרי לבחירת מסור שולחני הוא עומק החיתוך המרבי, נתון נוסף שחשוב לבחון הוא האם המסור השולחני מסוגל לנסר גם בזוויות שונות ולא רק בתשעים מעלות, וגם מהירות העבודה והספק המנוע הם פרמטרים רלוונטיים.

    כלי עבודה נוספים לעיצוב רהיטי עץ

    מסור עץ ידני ומסור שולחני הם הבסיס לעבודת הנגרות וייצור רהיטים מעץ (למידע נוסף), אבל לצידם תמצאו בנגריות המקצועיות, וגם אצל מי שנגרות עבורו היא תחביב, כלי עבודה חיוניים נוספים.

    בין השאר נדרשות מברגות (בדרך כלל כאלה שניתן להשתמש בהן גם כמקדחות), דבק נגרים, ברגים וביטים, סרט מדינה ואולי גם פלס, חומרי מילוי (לסתימת חורים בעץ), נייר שיוף או מכונה שמשייפת את הפריטים המיוצרים, משחזות ועוד.

    עוד כדאי לציין שכיום מושם דגש רב על עיצוב ארגונומי של כלי עבודה, ובפרט כל אלה שמשמשים לעיצוב רהיטי העץ – המסורים השונים, המברגות, המשחזות וכו’. בזכות עובדה זו ניתן לעבוד ברציפות לפרקי זמן ארוכים יותר, והתוצאה: רהיטים איכותיים ויפים במחירים אטרקטיביים, לשמחת כולנו.

    ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ופרטים נוספים אודות רהיטי העץ המעוצבים שלנו, צור קשר עם המומחים – צוות קומפי רהיטים.

    4.2/5 - (6 votes)