פינת אוכל מעוצבת דגם 'גבריאל'

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    פינת אוכל מעוצבת דגם ‘גבריאל’

    פינת האוכל היא אחד האלמנטים המרכזיים שנפגוש בכניסה לבית, לכן טבעי שנחפש פינת אוכל מעוצבת שתתרום למראה הסלון והמטבח שלנו. סקרנו עבורכם את פינת האוכל גבריאל, הנמכרת על ידי קומפי רהיטים שכוללת מנגנון פתיחה ייחודי ועיצוב דקורטיבי שיספקו לבית שלכם מראה מיוחד.

    החשיבות של פינת האוכל

    עיצוב הבית המודרני ממקם את פינת האוכל במיקום המרכזי ביותר בבית. למעשה היא נמצאת בין שני החללים המרכזיים בבית- המטבח והסלון ומהווה גשר בין העולם הקולינרי לעולם הפנאי והאירוח. מיקומה המרכזי של פינת האוכל לא מתבטא רק במיקום שלה, אלא גם במקום הנרחב שהיא תופסת בחלל הבית.

    תפקידה החשוב ומיקומה המרכזי מביאים אותנו למסקנה שקניית פינת האוכל היא בחירה חשובה אותה יש לבצע מתוך מחשבה. קיימים סוגים ועיצובים רבים של פינות אוכל, ואנחנו סקרנו עבורכם פינת אוכל מעוצבת מדגם גבריאל שנמכרת בחנות קומפי רהיטים במחירים משתלמים.

    סקירה כללית

    פינת האוכל גבריאל כוללת שולחן אוכל מלבני בעל עיצוב מוקפד העשוי עץ. על גבי העץ ניתן להבחין בדוגמאות ייחודיות שמוסיפות לו ממד נוסף. בסיס השולחן דקורטיבי, ובעל צורת טרפז המתרחב כלפי מטה. בנוסף, תוכלו להוסיף לשולחן המעוצב גם כיסאות תואמים העשויים שילוב של עץ וריפוד עור איכותי.

    מנגנון פתיחה נוחה

    שולחן האוכל הוא לא השולחן היומיומי עליו נאכל, אלא שולחן המיועד לאירוח ולארוחות חגיגיות. את מירב הארוחות היומיומיות תערוך המשפחה הממוצעת על גבי האי או שולחן המטבח. מהסיבה הזו מנגנון הפתיחה הוא אלמנט מרכזי בשולחנות אוכל.

    במהלך השבוע נעדיף שהשולחן יהיה בגודל קטן יחסית, כדי שלא יתפוס מקום רב. לעומת זאת, כאשר נארח נרצה שולחן גדול עליו יוכלו לשבת סועדים רבים, שמספרם ישתנה מארוחה לארוחה. את הגמישות הזו יאפשר לכם מנגנון הפתיחה המיוחד.

    פינת אוכל מדגם גבריאל כוללת מנגנון פתיחה נוח במיוחד. בתוך בסיס העץ הדקורטיבי יושבים משטחי הפתיחה, וכאשר יש צורך להגדיל את השולחן הם נשלפים בקלות ומוצבים במקומם. בצורה הזו השולחן גדל ומותאם למספר הסועדים שהוזמנו לארוחה.

    גודל השולחן

    אלמנט חשוב נוסף בשולחנות אוכל הוא גודל השולחן. בחלק מהחנויות יגבילו אתכם לגודל אחיד של השולחן, אך השולחן מהדגם הזה מגיע במבחר גדלים בהתאם לבקשתכם. כך תוכלו להזמין שולחן עם מספר ההגדלות הדרוש לכם בהתאם לצרכים שלכם.

    גובה השולחן והכיסאות

    בבחירת שולחן כדאי לשים לב גם לגובה השולחן והכיסאות. אם אתם משפחה נמוכה יחסית כיסאות גבוהים עלולים להיות מתסכלים כאשר הרגליים שלכם יהיו תלויות באוויר ולא יגיעו לרצפה. שולחן מדגם גבריאל מגיע בגובה ממוצע ואידיאלי, ואם אתם זקוקים לשינויים תוכלו לפנות אל היועץ בסניף בבקשה לשולחן בגובה מותאם לכם.

    חשוב לזכור שגם ההתאמה בין גובה הכסאות לשולחן עצמו חשובה. אם לדוגמה אתם בוחרים לקנות את השולחן, אבל מסתמכים על הכיסאות שיש לכם בבית אתם מסתכנים בכך שהגובה ביניהם לא יהיה מסונכרן כראוי. בנוסף, פערי העיצוב בין הכיסאות הישנים שלכם לשולחן החדש והמעוצב עלולים להכאיב לכם בעיניים ולקלקל את המראה המעוצב שנתתם לבית.

    איך בוחרים פינת אוכל מעוצבת?

    פינת אוכל מעוצבת היא בסופו של דבר חיבור בין פונקציונליות לעיצוב. אתם רוצים שולחן טוב ושימושי שיהיה גם מעוצב בטוב טעם. כדי למצוא את השולחן שמתאים לכם כדאי לפנות לייעוץ מקצועי שיספק לכם מידע על פינות אוכל נוספות והצעות מחיר. צוות היועצים של קומפי רהיטים יידע לספק לכם מידע על פינות אוכל שונות כך שתוכלו לערוך השוואה יעילה ולבחור בשולחן הטוב ביותר עבורכם.

    כתבות מומלצות

    ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ופרטים נוספים אודות פינות האוכל המעוצבות שלנו, צור קשר עם המומחים – צוות קומפי רהיטים.

    2.8/5 - (11 votes)