מסגרת לטלויזיה מעץ דגם 'ארמני'

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

     5 סוגי מזנונים שכדאי לכם להכיר – לא רוכשים לפני שבודקים

    הבית שלנו הוא המקום החשוב לנו ביותר, אנחנו רוצים לחזור כל ערב הביתה אחרי יום העבודה המתיש ולהיכנס לבית שאנחנו אוהבים ומרוצים מהעיצוב שלו. למרות שיש לא מעט אנשי מקצוע בתחום עיצוב הפנים אנחנו יודעים הכי טוב מה אנחנו רוצים ומה אנחנו צריכים עבור הסלון, המטבח, המרפסת, חדר השינה וחדר הילדים שלנו ולכן רק אנחנו גם יכולים לחולל את השינוי בעיצוב הבית.

    אחד החדרים החשובים ביותר בכל בית הוא כמובן הסלון. אומרים שהרושם הראשוני הוא החשוב ביותר וגם בכל הקשור לעיצוב הבית זה נכון והסלון הוא לרוב המבט הראשון שלנו עם העיצוב בבית ולכן עלינו להשקיע את מירב המאמצים בו לגבי העיצוב והסגנון. העיצוב של הסלון מתחיל עם מזנון איכותי ומעוצב, האפשרויות לגבי סגנון המזנון הן רבות ומגוונות ולפניכם רשימה של 5 סוגי מזנונים שכדאי שתכירו. הדבר החשוב ביותר הוא להחליט רק אחרי שאתם בוחנים ובודקים את כל האופציות, רק כך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם את הסגנון המתאים ביותר עבורכם.

    מזנון עץ תלוי

    מזנון שתלוי על הקיר גם נראה מצוין מבחינת העיצוב וגם מאפשר לכם לנקות בקלות רבה יותר את הבית. המזנון התלוי הוא טרנד חדש יחסית, הוא פרץ לחיינו לפני מספר שנים וכיום הוא נפוץ מאוד בישראל. המזנון מעץ נותן לבית אווירה כפרית ונעימה ואפילו אם אתם גרים באמצע הרחוב הסואן ביותר בתל אביב תוכלו להרגיש בתוך הבית אווירה שקטה ושונה.

    מזנון עומד מעץ

    המזנון העומד, כלומר מזנון שעומד על הרצפה גם הוא בחירה שהרבה ישראלים בוחרים לעשות. המזנון העומד נותן לנו תחושה איתנה וחזקה, הסלון מרגיש לנו יציב יותר עם מזנון מסוג זה וגם לגבי החומר שממנו עשוי המזנון אין ספק שאם מדובר בעץ איכותי אתם יכולים ליהנות מהמזנון הזה עוד הרבה מאוד שנים.

    מזנון מזכוכית

    בניגוד לעץ שמשדר עוצמה וכוח הזכוכית משדרת יוקרה ופאר ומזנון מזכוכית מתאים מאוד לאנשים שרוצים לעצב את ביתם שיראה כמו מיליון דולר. יתרון נוסף של הזכוכית שהיא קלה מאוד לניקוי ומאפשרת להניח גם בתוכה תמונות שונות כדי שכל אורח שמגיע אליכם ייהנה מהתמונות המשפחתיות שלכם.

    מזנון גבס

    מזנון גבס הוא בחירה מצוינת עבור אלו שרוצים המשכיות של הקיר ולא רוצים לשבור את הלבן של הקיר עם צבעים או חומרים אחרים. מזנוני גבס מעוצבים הפכו לטרנד החם בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים מחליטים ללכת עם האופציה הזו כאשר גם המחיר אטרקטיבי יותר מאשר האופציות האחרות.

    מזנון מעץ בצבעים שחור ולבן

    העץ הוא אותו עץ כמו במזנונים האחרים שעשויים מעץ אבל ההבדל הוא בצבע ובהחלט מדובר בהבדל גדול. מזנון מעץ נותן אווירה כפרית ונעימה, מזנון מעץ בצבע אחיד כמו שחור או לבן מעניק לבית סגנון אחר לגמרי כאשר אם בוחרים במזנון שכזה חייבים גם לעצב את יתר הרהיטים בסלון בהתאם.

    4.2/5 - (5 votes)