כריתת עצים לייצור רהיטים מעץ

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    איך יוצרים רהיטים מעוצבים מעץ?

    רהיטי עץ מעוצבים הם תוספת מבורכת לכל חלל. מזנון, שולחן אוכל, שולחן לסלון, שידה, פינת אוכל, מסגרת לטלוויזיה, כיסאות וישנם עוד רהיטים שייצורם על בסיס עץ איכותי מבטיח הן עמידות לאורך זמן רב והן חזות מרשימה.

    על-מנת ליצור רהיטים מעוצבים מעץ ישנם שני מפתחות עיקריים: תכנון מדויק בהתאמה אישית ובפרט בחירה בעץ האידיאלי עבור כל סוג רהיט, והוצאה לפועל באופן מוקפד ועם רמת גימור ללא פשרות.

    תכנון מדויק בהתאמה אישית

    המפתח הראשון לרהיטי עץ מעוצבים הוא כאמור תכנון מדויק של כל פריט, וזאת על סמך הצרכים הספציפיים של כל לקוח. ההתאמה צריכה להיות אופטימלית הן מבחינת הממדים, הן מבחינת סוג העץ, הן מבחינת ההרמוניה שיוצר הרהיט עם המרכיבים האחרים בחלל שבו הוא יוצב, והן מבחינה פונקציונלית – חשוב מאוד להעניק משקל הן לפן האסתטי והן לפן הפרקטי כך שכל פריטי הריהוט בבית יספקו לכם מקסימום תועלת.

    סוגי העצים המתאימים לייצור רהיטים מעוצבים

    אחד הפרמטרים החשובים ביותר במסגרת התכנון האופטימלי הוא בחירה נכונה של העץ שממנו תיוצר השידה, יוכן השולחן, ייבנה המזנון וכו’. על-מנת להבטיח בחירה שכזו חשוב להגיע אל חברה בעלת יושרה מלאה שאמונה על עבודה עם מגוון רחב של עצים, כך שתוכלו לדעת בוודאות שאכן ייעשה שימוש בעץ המתאים ביותר למטרותיכם.

    בפרט חשוב להבחין בין עצים רכים לעצים קשים. העצים הקשים הם אלה בעלי העלים הרחבים שנושרים מדי שנה ומייצרים זרעים, ואילו העצים הרכים הם עצים מחטניים שאינם מייצרים זרעים. מאפיין נוסף של העצים הקשים הוא קצב הגידול האיטי, דבר שמקנה להם צפיפות גבוהה יותר ביחס לעצים הרכים. עוד הבדל הוא הגוון: עצים קשים הם לרוב גם כהים יותר. בין העצים הקשים שבהם נעשה שימוש לטובת ייצור רהיטים מעוצבים: אגוז, אלון, דובדבן, אדר, לבנה ומהגוני (אחת הבחירות היוקרתיות ביותר). בין העצים הרכים שהופכים לרהיטים מעוצבים – ארז, אשוח ובעיקר אורן על סוגיו השונים.

    אגב, כדאי לדעת שבימינו ביותר ויותר מקומות כריתת עצים להרכבת רהיטים מתבצעת באופן מבוקר בלבד – כאן בארץ, החוק מחייב קבלת אישור לפני כל כריתה של עץ בוגר (כולל, אגב, אם הוא ממוקם בשטח פרטי) וגם במדינות כמו ברזיל שבעבר התבצעה בהן כריתה לא מבוקרת רחבת היקף כיום ישנה מודעות רבה יותר לחשיבות השמירה על הטבע במקביל לסיפוק הצרכים השונים של בני האדם.

    רמת גימור גבוהה במיוחד

    על-מנת להבטיח רמת גימור גבוהה במיוחד, ובהתאם רהיטים שיהיו גם מרהיבי עין וגם עמידים לאורך זמן רב, נדרש בעיקר ניסיון רב בייצור מגוון רחב של סוגי רהיטים מעץ. בהתאם כשמחפשים חברה לייצור רהיטי עץ מומלץ לא רק להתרשם מהתמונות של הרהיטים שהיא מציגה אלא להתעניין לגבי הניסיון שבאמתחתה.

    3.8/5 - (12 votes)