ספה מעוצבת Zeus

    מחפשים רהיטים מעוצבים לבית או למשרד?

    הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים!

    סניף ראשון לציון טל': 0723923588 | סניף נתניה טל': 0559704262

    כל מה שאתם צריכם לדעת על ספות במקום אחד. מומחי עיצוב פנים וריהוט, חלקו עמנו את דעתם המקצועית בכל הנוגע לעומק הספה המומלצת, איזה סגנון עדיף, כיצד לבחור דפוס ועוד.

    להלן תמצית מציטוטים מובחרים של מעצבי פנים ידועים, אשר מסייעים ללקוחות על בסיס יומיומי בבחירת ריהוט חדש:

    • לקוחות רבים מבקשים שהספה תהיה “ארוכה מספיק לתנומה קלה” – במקרה הזה אני ממליץ על ספה באורך 2.30 מטרים או יותר, במידה והחדר מאפשר זאת.
    • כל הספות שלי הן לפחות 1 מטר עומק, כדי שאוכל להתכרבל בהן. כל ספה צרה יותר מקומה בחדר המתנה של רופא שיניים.
    • גזור בריסטול בגודל הספה שאתה שוקל, תניח אותו על הרצפה ותראה איך זה נראה לפני שאתה רץ לרכוש את הספה.
    • כדי להשרות אווירה רגועה, אני בוחר ספה אשר צבע הבסיס שלה זהה לצבע הקירות והווילונות.
    • פסים ודפוס פרחוני הם נהדרים! אני אוהב דפוסים על הרהיטים שלי. אבל השימוש בדפוסים שכאלה הוא לא לכל אחד – הם מצביעים על תעוזה והצהרה שאינך חושש ממחויבות.

    4 טיפים לבחירת ספה

    1. בדיקת המסגרת

    מסגרת יציבה משמע ספה שתחזיק מעמד לאורך שנים. עץ אורן למשל הוא דוגמה טובה לעלות נמוכה יחסית של עץ, אך עלול להתעוות ולהתרופף לאחר חמש שנים. חומרים יקרים יותר (כגון אלון מיובש בתנור, עץ אגוז וכו’) הם בדרך כלל עמידים יותר. מומלץ להימנע ממסגרות סיביות, פלסטיק או מתכת; הן עלולות להתעוות ולהיסדק. מומלץ שרגלי הרהיט יהיו חלק מהמסגרת או שיורכבו לתוכו על ידי ברגים או פינים – בשום פנים ואופן עם דבק בלבד.

    טיפ: לבדיקת חוזק המסגרת, יש להרים פינה אחת (או רגל) באוויר. אחרי 15 ס”מ, הרגל השנייה אמורה להתרומם גם כן. במידה והיא לא התרוממה, זה בדרך כלל סימן שהמסגרת חלשה.

    2. בדיקת הקפיצים

    לחלק מהספות בשוק יש קפיצים (המונח המקצועי: ‘sinuous’ או ‘serpentine’) – יחידות סליל מתכת ספירלי. היחידות מיועדות לתמיכה אפקטיבית, אולם הן עלולות ללחוץ על המסגרת או לשקוע עם הזמן. ישנן ספות מעוצבות שמגיעות מצוידות בקפיצים איכותיים (המונח המקצועי: “eight-way hand-tied springs”). הקפיצים אמנם נוחים מאד אך יקרים למדי. נסו להרגיש את הקפיצים דרך הריפוד – הם אמורים להיות מהודקים וקרובים זה לזה.

    טיפ: שבו בפינת הספה. חריקות בדרך כלל מרמזות שהקפיצים לא ממוקמים נכון או מתחככים במסגרת.

    3. בדיקת המילוי

    פוליאוריתן בדרך כלל משמש למילוי כריות ובעלות נמוכה יחסית. סוג עמיד ודחוס יותר עלול להרגיש קשה, והסוג הרך והדחוס פחות בדרך כלל נהרס מהר יותר. פוליאוריתן עמיד (המונח המקצועי: ‘HR – ‘High-resilient) הוא אמנם יקר יותר אך עמיד הרבה יותר. סיבי פוליאסטר הם יקרים גם כן, אך מאבדים את גמישותם במהירות. נוצות למיניהן הן נוחות, אך עלולות ליצור גושים.

    טיפ: האופציה הנוחה ביותר ובעלות סבירה היא פוליאוריתן HR.

    4. מציאת טקסטיל קשיח

    ספות לשימוש יומיומי זקוקות לבד עמיד. כותנה ופשתן הם הבחירה האוליטמטיבית (אך יש לשים לב לשזירה). טקסטיל טוב נוסף הוא מיקרופייבר סינתטי שביכלתו לחקות את רוב הבדים השונים בשוק והוא גם עמיד בפני כתמים. ניתן לטפל בבעיות כתמים בבדים כמו כותנה ופשתן, אך הם לא כל כך פשוטים לניקוי או עמידים. תערובות של סיבים טבעיים וסינתטיים נוטים להיהרס תוך זמן קצר יחסית. צמר ועור נראים מעולה וחזקים אך יקרים למדי. משי הוא אלגנטי אך שברירי.

    טיפ: בקשו מהמוכר בחנות חתיכת בד גדולה מהרגיל כדוגמית. מקמו את הבד במקום בו מיועדת הספה. נסו לדמיין את הספה במיקומה תחת אור טבעי ומלאכותי ונסו להעריך את בחירתכם שוב כעבור כמה ימים.

    ליעוץ מקצועי לבחירת הספה שלך והצעות מחיר, פנו אלינו – קומפי רהיטים.

    5/5 - (3 votes)